Lestat Skriven 6 November, 2004 Report Share Skriven 6 November, 2004 Dagens text Sug på den, Lestat W. Bush! äh, det där var väl inget. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 6 November, 2004 Report Share Skriven 6 November, 2004 Du stödjer alltså mannen som är mot homovigslar? Det är bara en fråga, ingen anklagelse. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 6 November, 2004 Report Share Skriven 6 November, 2004 Du stödjer alltså mannen som är mot homovigslar? Det är bara en fråga, ingen anklagelse. den frågan står inte så högt. finns viktigare saker att syna... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 6 November, 2004 Report Share Skriven 6 November, 2004 Du stödjer alltså mannen som är mot homovigslar? Det är bara en fråga, ingen anklagelse. Kerry vill ha in ett grundlagsförbud mot homovigslar i sin delstat. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Skriven 8 November, 2004 Report Share Skriven 8 November, 2004 (ändrad) Du stödjer alltså mannen som är mot homovigslar? Det är bara en fråga, ingen anklagelse. Kerry vill ha in ett grundlagsförbud mot homovigslar i sin delstat. ...och? Det visar väl bara att han har dåliga rådgivare. Eller snarare att han - Kerry - inte hade blivit någon idealisk president han heller. Bara så oändligt mycket bättre än Bush-mannen. Föresten, inspirerad av [mannen som en gång hette The Matrix] surfade jag in på ett av mina fasta bokmärken på nätet och hittade följande Ändrad 8 November, 2004 av Jonas Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Skriven 19 November, 2004 Report Share Skriven 19 November, 2004 http://chrisevans3d.com/files/iq.htm Det var väl det jag trodde... PS verkar inte som om taggarna funkar just nu? Sorry, ni får kopiera länken ovan DS Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.