Donnie Darko Skriven 10 Oktober, 2006 Report Share Skriven 10 Oktober, 2006 Lite klurig faktikst men det borde la vara Apocalypse Now Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 10 Oktober, 2006 Report Share Skriven 10 Oktober, 2006 Jaha, då säger jag Plutonen då !! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 10 Oktober, 2006 Report Share Skriven 10 Oktober, 2006 Skärpning DD. Det ser du väl att det är Charlie Sheen i Pluttis En av de bästa krigsfilmer som gjorts om du frågar mej. Definitivt den bösta Vietnamfilmen Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 10 Oktober, 2006 Report Share Skriven 10 Oktober, 2006 Ja, det är Oliver Stones Vietnammästerverk Plutonen! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 10 Oktober, 2006 Report Share Skriven 10 Oktober, 2006 Skärpning DD. Det ser du väl att det är Charlie Sheen i Pluttis En av de bästa krigsfilmer som gjorts om du frågar mej. Definitivt den bösta Vietnamfilmen Nu ska vi inte va sånna Ingo! Tänkte givetvis tanken driekt när jag såg bilden. Men sen funderade jag lite och kände inte riktigt igen Charlie i de kläder och det röda bandet. Sen är fader och son fantastiskt lika tycker jag..Men med närmare eftertanke ser jag att det är sonen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 10 Oktober, 2006 Report Share Skriven 10 Oktober, 2006 DD: Ja, dom är rätt lika varandra. Nästa: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 10 Oktober, 2006 Report Share Skriven 10 Oktober, 2006 Denna kan jag iallfall! Midnight Cowboy Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 10 Oktober, 2006 Report Share Skriven 10 Oktober, 2006 Jadå, nu var de rätt! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 27 Oktober, 2006 Report Share Skriven 27 Oktober, 2006 Eftersom DD verkar ha somnat så slänger jag upp en ny: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
utan_armar Skriven 27 Oktober, 2006 Report Share Skriven 27 Oktober, 2006 The Others? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 27 Oktober, 2006 Report Share Skriven 27 Oktober, 2006 Eftersom DD verkar ha somnat så slänger jag upp en ny: Oj då, det hade jag visst. Men nu e jag vaken och på hugget. Din bild e givetvis The Others som han utan armar påpekade.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 27 Oktober, 2006 Report Share Skriven 27 Oktober, 2006 Självklart e det The Others, mycket bra film btw. Skönt att du är vaken DD utan_armar, din tur! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
utan_armar Skriven 28 Oktober, 2006 Report Share Skriven 28 Oktober, 2006 En lätt Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 28 Oktober, 2006 Report Share Skriven 28 Oktober, 2006 Mmmm en personlig favorit av dagens komedier, Shaun of the dead. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 9 November, 2006 Report Share Skriven 9 November, 2006 DD somnat igen! Slänger upp en ny: Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.