Jump to content

Sportfilmer?

stoffer

Rekommenderade inlägg

• Filmstar
Halla! Ville få tips om bra "Sportfilmer" man skall se, rekommendera! Ex: som "Remember the titans" osv.

Hinner inte skriva nu, så jag listar upp några sevärda sportfilmer:

Any given sunday (Am. fotboll)

Rocky (boxning)

Hurricane (boxning)

Tjuren från Bronx (boxning)

Fever Pitch (Fotboll)

Blådårar (Fotboll)

Slagskott (Ishockey

• Filmstar

Miracle (ishockey)

Benknäckargänget (am. fotboll i fängelse)

Youngblood (ishockey)

Såg att du skrev "bra" sportfilm, så jag tog bort några som inte var något att ha. Sen har jag inte sett Miracle, men den lär vara bra. Får räcka så nu, tillsammans med de som Greenleaf rekommenderade.

Ändrad av Czechflash

• Filmstar
Tänkte omedelbart på Den bäste (heter den inte så, Czech?) med Robert Redford. Minns den som riktigt bra, fastän det var mycket länge sedan jag såg den.

Jag har inte sett den, men vet vilken det är. Kollade upp det och den heter så. Den bäste eller The Natural från 1984 med Robert Redford, Robert Duvall, Glenn Close och Kim Basinger. Baseball antar jag det är.

• Moderator
Tänkte omedelbart på Den bäste (heter den inte så, Czech?) med Robert Redford. Minns den som riktigt bra, fastän det var mycket länge sedan jag såg den.

Jag har inte sett den, men vet vilken det är. Kollade upp det och den heter så. Den bäste eller The Natural från 1984 med Robert Redford, Robert Duvall, Glenn Close och Kim Basinger. Baseball antar jag det är.

Wow, har du inte sett den! Finns det fortfarande såna filmer! :P

Nej, men jag tror du skulle gilla den, mycket för att den har några år på nacken och .... ja... kanske därför. Jag minns den som en sån där film som ger en ståpäls och en tår i ögonvrån. Du kan väl säga vad du tycker om du ser den?

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Skapa nytt...