Jump to content

DR - Bildlek


Wak1zashi

Rekommenderade inlägg

  • Svar 316
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Det där är iaf Svarte Riddaren.

 

Edit: måste bara säga det att en av de saker jag tycker är roliga med Rosas serier är att små detaljer som händer tidigare i historien (ibland tom i tidigare historier) "hänger med" och inte som hos andra tecknare där trasiga kläder helt plötsligt lagas osv. Här är t.ex. Kalles stjärtfjädrar fortfarande kapade vilket hände långt tidigar i historien.

Link to comment
Share on other sites

Det där är iaf Svarte Riddaren.

 

Edit: måste bara säga det att en av de saker jag tycker är roliga med Rosas serier är att små detaljer som händer tidigare i historien (ibland tom i tidigare historier) "hänger med" och inte som hos andra tecknare där trasiga kläder helt plötsligt lagas osv. Här är t.ex. Kalles stjärtfjädrar fortfarande kapade vilket hände långt tidigar i historien.

 

Farbror Joakim och Svarte Riddaren är rätt. Din tur att välja bild!

 

Edit: Jo, jag gillar också de små detaljerna som du pratar om. Don Rosa är väldigt ensam om dem. Marco Rota är möjligen en annan tecknare som bjuder på många detaljer och överasskningar.

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...