Jump to content

De 3 VÄRSTA skådisarna!


Luffartåget

Rekommenderade inlägg

Jag såg ett par scener ur Hercules in New York med Arnold Schwarzenegger för ett tag sen och jag blev helt mållös! Jag kunde inte uttrycka mig efteråt! Det fanns inga ord eller fraser som kunde beskriva den traumatiska upplevelsen! Jag trodde jag skulle dö där på fläcken. Det var så BRUTALT DÅLIGT SKÅDESPELERI! :mad2:

Link to comment
Share on other sites

  • Svar 185
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

!. Sandra Bernhard - Skådespelerskan som förstör the King of Comedy totalt. Jag gillar filmen men har svårt att se den tack vare henne. Hon irriterar mig något så fruktansvärt. Jag har även Plump Fiction där hon också är med. Det är en parodi på bl.a Pulp Fiction. En av de sämsta parodierna man kan hitta, tack vare henne. Nej, fy.

 

2. Hugh Grant - Förstår faktiskt inte hur kvinnor kan tycka den snubben är så underbar som de säger. Jag har svårt att bedömma utseende på män men denna snubben är för fasiken inte snygg. Såg även en intervju av honom där han var ett riktigt svin mot damen som intervjuade honom. Sen är han inget vidare på vita duken.

 

3. Peter Haber - Kommer inte på någon annan just nu. Kan väl bara säga att jag inte klarar av att se en Beck-film. Han var bra i Sunes Sommar men sen finns inget mer bra med honom. Han är trist att se på och låter alltid så tråkig när han öppnar munnen på film.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Arnold Schwarzenegger(stavning?)

Chuck Noris

Steven Segall(stavning? :P )

 

 

Wow! Nu tar vi det lilla lugna här.

Chuck Norris är bara missförstådd! Han är filmvärldens Heliga Graal.

Ingen visar någon uppskattning för honom nu. Men vänta bara 10 000 år, då kommer man anordna korståg för att leta upp Chuckie. Som tur är så är han bra på att gömma sig. Det behövs för hans överlevnad, med hans rykte idag så.. :smartass:

 

3541200_cn_200x200.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

1. MARTIN LAWRENCE

 

2. MARTIN LAWRENCE

 

3. MARTIN LAWRENCE

 

sen kommer jag inte på fler.

 

Arnold Schwarzenegger(stavning?)

Chuck Noris

Steven Segall(stavning? :P )

 

 

Wow! Nu tar vi det lilla lugna här.

Chuck Norris är bara missförstådd! Han är filmvärldens Heliga Graal.

Ingen visar någon uppskattning för honom nu. Men vänta bara 10 000 år, då kommer man anordna korståg för att leta upp Chuckie. Som tur är så är han bra på att gömma sig. Det behövs för hans överlevnad, med hans rykte idag så.. :smartass:

 

3541200_cn_200x200.jpg

Kan bara instämma - som tur är kan Chuck Norris krossa Hollywood (och den här listan) när som helst med en välriktad roundkick. Förövrigt tycker Chuck Norris det är larvigt med listor. ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

1. Leonardo DiCaprio :down:

Urk jag står inte ut med honom

 

Tycker inte han kan kallas skådis eftersom han i klass som Britney Spears

I mina ögon ...

Om man nu kan kalla Brittan för skådespelerska

 

 

2. Tom Cruise

Den enda filmen som har är bra i är just : Den siste samuraje

Annars så påminner han mej om en panikspringande tupp

 

 

 

Trejde platsen står mellan Ben Affleck & Ben Stiller

Kan inte bestämma mej än

Link to comment
Share on other sites

Ramona:

 

Hur fan kan du jämföra Di Caprio med Britney Spears. Ska jag vara ärlig så tro jag det är nått annat än hans skådespelri du har emot honom. Eller så kan du inte sett nån film egentligen med honom.

 

Detsamma gäller nog Cruise

Link to comment
Share on other sites

Ingoman: Och ?

 

Alla har fri åsikt, eller hur

Såna här ämnen kommer uppröra många, men alla har inte samma smak

(det underbart att alla har olika smak)

 

Men , hemsk att säga att jag har sett en hel filmer med Leo i

Sen så spelar skådespelri:et in i filmen

Om en skådis inte kan spela bra, så är det ju ingen bra fim ROTFLMAO

 

Oja, jag tycker att de två håller lika dålig klass

 

Även Tom också :down:

Link to comment
Share on other sites

Ingoman: Och ?

 

Alla har fri åsikt, eller hur

Såna här ämnen kommer uppröra många, men alla har inte samma smak

(det underbart att alla har olika smak)

 

Men , hemsk att säga att jag har sett en hel filmer med Leo i

Sen så spelar skådespelri:et in i filmen

Om en skådis inte kan spela bra, så är det ju ingen bra fim ROTFLMAO

 

Oja, jag tycker att de två håller lika dålig klass

 

Även Tom också :down:

 

Men jag anser att det finns en skillnad på dåliga skådisar och skådisar man inte gillar. Jag gillar inte Julia Robert men hon är åndå ingen dålig skådis. Jag kan bara inte mde henne. Men jag kan ändå se att hon spelar bra.

 

Jag säger som Spicoli. I Gilbert Grape är han strålande. Sen tcker jag Cruise är mästerlig i Magnolia. Sen att han verkar vara en jävla sprätt är en annan sak.

 

Och givetvis får man tycka precis vad fan man vill men det är ju inget kul om man inte diskutterar och kommenterar åsikter tycker jag.

Link to comment
Share on other sites

Och givetvis får man tycka precis vad fan man vill men det är ju inget kul om man inte diskutterar och kommenterar åsikter tycker jag.

 

Bra sagt Ingo, såklart man ska kommentera och diskutera. Det är ju vad det här är tillför.:D Tycker man ska förklara lite mera varför man inte just gillar den skådisen också, vad som gör han/hon så dålig istället för att bara skriva "urk jag står inte ut med honom". ;)

Link to comment
Share on other sites

Jag brukar inte gilla Leo DiCaprio så värst mycket heller men han är absolut inte en dålig skådespelare.

Jag säger bara Gilbert Grape, kolla in hans prestation där, den är mästerlig.

 

Presonligen tycker jag han gör strålande prestationer i Catch me if you can och The Beach. Givetvis även i Gilbert Grape. Tycker absolut inte att han är en kass skådis. Då finns det mycket värre exempel. Tycker att man kan sammanfatta det lite med att har man gjort mer än två bra roller så kan man ju inte kallas dålig, men har man bara gjort en bra roll så kanske man inte är den bästa... tex Ashton i Buterfly Effect, helt strålande prestation, men har han gjort så mycket mer som faktiskt är bra? Han är rolig i 70´s show men filmmässigt tycker inte jag att han är något speciellt...

Sen beror det nog väldigt mycket på vem som regiserar, kass regisör=kass film=kassa skådisinsattser där de inte är speciellt motiverade(?)

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...