Moderator Manetheren Skriven 26 Februari, 2010 Moderator Report Share Skriven 26 Februari, 2010 Hmm, Peo, jag ser Krayzies svar i tävlingstråden, vilket väl inte är meningen. Jag tror jag gjort tråden osynlig nu, i väntan på att Peo kan ordna så tävlingsbidragen blir osynliga. Om den fortfarande synd, eller fel delar av den till och med, så säg till. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 26 Februari, 2010 Report Share Skriven 26 Februari, 2010 Strange... Jag tror det ska vara fixat nu. Kan någon göra ett testinlägg? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 27 Februari, 2010 Filmstar Report Share Skriven 27 Februari, 2010 Strange... Jag tror det ska vara fixat nu. Kan någon göra ett testinlägg? Verkar synas ändå (iaf mitt inlägg, men det kanske bara syns för mig ?). Och så står det "Skyddat forum" istället för vilken tråd senaste inlägget kom i. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 27 Februari, 2010 Report Share Skriven 27 Februari, 2010 Ska ta en funderare på detta och återkommer när det är fixat. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nit89ram Skriven 27 Februari, 2010 Report Share Skriven 27 Februari, 2010 Har uppdatering min lista. Jag såg förresten ändå The Blind Side, trots min skepticism inför den. Jag kan i efterhand säga att det var befogat, för det var ingen film som jag gillade precis. Jag har även börjat sammanställa min egen rangordning av några kategorier, men början på "Bästa originalmanus". Inför Oscarsgalan 2010: Bästa originalmanus Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 27 Februari, 2010 Report Share Skriven 27 Februari, 2010 Någon som kan testa igen att skriva ett svar i tävlingstråden? (Mina svar syns direkt som admin så jag kan inte testa själv.) Funkar det inte så fixar jag ett formulär senare idag som man får fylla i istället. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 27 Februari, 2010 Report Share Skriven 27 Februari, 2010 Har postat ett inlägg och det syns för mig, men man ska kanske kunna se det själv? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 27 Februari, 2010 Report Share Skriven 27 Februari, 2010 Nja, det verkar inte funka. Jag fixar ett formulär istället. Bör vara fixat inom några timmar. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 28 Februari, 2010 Report Share Skriven 28 Februari, 2010 1. Inglourious Basterds (9) --------------- 2. Coraline (8) 3. The Hurt Locker (8) 4. The Cove (8) --------------- 5. The Lovely Bones (7) 6. Avatar (7) 7. Fantastic Mr. Fox (7) 8. Up (7) 9. Up in the Air (7) 10. The Secret of Kells (7) 11. Precious (7) 12. An Education (7) 13. District 9 (7) 14. The Blind Side (7) --------------- 15. A Serious Man (6) 16. Crazy Heart (6) 17. Food Inc. (6) 18. The Young Victoria (6) 19. Star Trek (6) 20. Harry Potter and the Half-Blood Prince (6) 21. Wallace & Gromit in 'A matter of Loaf and Death' (6) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 1 Mars, 2010 Report Share Skriven 1 Mars, 2010 Har nog hittat en vinnande kombination i mitt Oscarstips nu har vi fortfarande problem eller det är bara jag som inte hittar var man lämnar bidragen? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 1 Mars, 2010 Report Share Skriven 1 Mars, 2010 Kanske redan är svarat på någon annanstans men är det någon svensk kanal som ska sända galan? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 1 Mars, 2010 Report Share Skriven 1 Mars, 2010 tror kanal 9 sänder den Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 1 Mars, 2010 Author Report Share Skriven 1 Mars, 2010 Jag tror fortfarande tipstråden ligger nere tyvärr. Men vad jag kan se så ligger tråden "på kö" så jag tror Peo trixar och fixar med den mellan varven. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 1 Mars, 2010 Report Share Skriven 1 Mars, 2010 Oscartävlingen finns nu här Kom ihåg att ange korrekt namn och adress i din kontrollpanel innan galan börjar så att vinsten kan skickas ut till rätt person och adress. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nit89ram Skriven 1 Mars, 2010 Report Share Skriven 1 Mars, 2010 För mig så är kategorin "Filmklippning" borta. Ska det vara så? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.