happ Skriven 12 Februari, 2010 Report Share Skriven 12 Februari, 2010 Vet inte om jag postat i rätt del, om inte så ber jag om ursäkt . Jag verkar missa en del svar i forumet eftersom "Senaste inläggen"-funktion ibland uppdateras för snabbt, just när många skriver och så. Finns det någon funktion i profilen som listar alla trådar man är aktiv i och som har en liten "nytt"-ikon brevid ämnets titel när nya inlägg skrivits? Dimmig förklaring, jag vet, men hoppas ni förstår Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 12 Februari, 2010 Filmstar Report Share Skriven 12 Februari, 2010 På förstasidan ser du till vänster vilka forumdelar som är olästa. Här är ett exempel: Så här ser det även ut när du går in på den forumdelen och där kan du klicka på den markerade ikonen för att komma till första olästa inlägget. Hoppas detta var vad du var ute efter, hehe. Annars får du säga till. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
happ Skriven 12 Februari, 2010 Author Report Share Skriven 12 Februari, 2010 Det var precis det jag menade. Det är bara jag som varit blind, men så är det när man är ny på ett forum, hehe Jag tackar så hjärtligt för hjälpen! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 12 Februari, 2010 Filmstar Report Share Skriven 12 Februari, 2010 Det var precis det jag menade. Det är bara jag som varit blind, men så är det när man är ny på ett forum, hehe Jag tackar så hjärtligt för hjälpen! Inga problem, kul att kunna hjälpa. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 13 Februari, 2010 Report Share Skriven 13 Februari, 2010 Jag utökar Czechflashs svar lite med några bra hjälmedel relaterade till detta. De trådar/ämnen du skrivit i indikeras med den här ikonen: till skillnad från ämnen som du inte skrivit i som har denna ikon: Notera den vita pennan och bladet (tror jag att det är). Färgen indikerar om ämnet har många svar. Orangebrunt för ett hett ämne med många svar, och blått för ett nystartat utan så många svar. Färgen är blekt om du redan läst senaste svaret. Om du vill bevaka ett ämne så kan du klicka på en knapp inne i det ämnet överst som heter "Bevaka ämne". Då kommer en liten ikon att finnas framför det ämnet i listan över alla ämnen när du är inne i ett forum tex "Kommande filmer". Ikonen ser ut så här: Dessutom hamnar trådarna du bevakar i sidomenyn på förstasidan av forumet under "Bevakat innehåll" - "Ämnen". Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.