Jump to content

The O.C.


Plox

Rekommenderade inlägg

Alltså, jag gillar O.C skarpt, det är inte det. Men har inte Seths roll blivit lite väl överdriven? Fan va fjantig han är nu! Inte längre EMOSeth enligt mig.

 

Släng in Anna igen, hon var en stor behållnig och en anledning till många blöta drömmar :up:

 

...hade det inte varit lite småcoolt om Lorenzo Lamas dök upp i några avsnitt och charmade Julie Cooper...??? Hahahahaha

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • Svar 64
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Skönt att folk verkar inse hur underbart OC verkligen är, heh. Många avfärdar det ju tyvärr som såpa. Jag komemr nog personligen aldrig förlåta Kanal 5 för hur de messar upp säsongerna, låtsas visa säsong 3 och 4 när de egentligen visar säsong 2 (what' up with that? Geeze)...

 

Skumt att Kaitlyn kommer tillbaka dock, heh, jag visste inte det förrän jag läste det här.. Vi brukar skämta om henne rätt mycket eftersom hon verkar försvunnen, hm..

Link to comment
Share on other sites

Skönt att folk verkar inse hur underbart OC verkligen är, heh. Många avfärdar det ju tyvärr som såpa. Jag komemr nog personligen aldrig förlåta Kanal 5 för hur de messar upp säsongerna, låtsas visa säsong 3 och 4 när de egentligen visar säsong 2 (what' up with that? Geeze)...

 

Skumt att Kaitlyn kommer tillbaka dock, heh, jag visste inte det förrän jag läste det här.. Vi brukar skämta om henne rätt mycket eftersom hon verkar försvunnen, hm..

 

Jo håller med om att det är förvirrande när Kanal fem hittar på sina egna säsongsavslut mitt i. Blir iallafall väldigt jobbigt när man ska disskutera serien här. Svårt att veta om man menar den riktiga säsong 3 eller kanal fems säsong 3.

 

Angående Kaitlyn hade jag helt glömt bort henne ända tills femman visade serien från början. Då kom jag på att det funnits en figur där som sedan bara glömts bort.

Men ärligt talat, när man ser de första avsnitten märker man hur mycket som faktiskt har förändrats. Lite synd tycker jag. Till exempel verkar ju Marissa och Summer inte ha några andra kompisar längre. samma sak med Kirsten och Julie. För att ine tala om Lukes förvandling. I början är han en riktig tuffing. När han sedan börjar umgås med Ryan och Seth förvandlas han till värsta mesen som de andra skrattar åt.

Nej tillbaka med lite mer av den gamla OC andan tycker jag.

Link to comment
Share on other sites

Jo håller med om att det är förvirrande när Kanal fem hittar på sina egna säsongsavslut mitt i. Blir iallafall väldigt jobbigt när man ska disskutera serien här. Svårt att veta om man menar den riktiga säsong 3 eller kanal fems säsong 3.

 

För att bli lite off topic så gör tv3 samma sak med Cityakuten.

Link to comment
Share on other sites

 

Jo håller med om att det är förvirrande när Kanal fem hittar på sina egna säsongsavslut mitt i. Blir iallafall väldigt jobbigt när man ska disskutera serien här. Svårt att veta om man menar den riktiga säsong 3 eller kanal fems säsong 3.

 

För att bli lite off topic så gör tv3 samma sak med Cityakuten.

 

Och TV 4 med Lost... sjukdomen sprider sig.

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...