La Diva Skriven 7 September, 2005 Report Share Skriven 7 September, 2005 The Clash - London Calling The Pretenders - Learning to Crawl Philip Glass - Soundtrack till "Mishima" Gil Scott-Heron - Pieces of Man Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Lime Skriven 7 September, 2005 Report Share Skriven 7 September, 2005 Hittade en bunt gamla EP-skivor utgivna av Warp (tror jag) överförda till digital form. Denna hade en filmanknytning: Laurent Garnier - A Bout De Souffle Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
davvie Skriven 7 September, 2005 Report Share Skriven 7 September, 2005 Har lämnat reggaen för några dagar och kommit in i en oldschool period. Antagligen på grund av att jag såg Do the right thing i går. Alltid trevligt med lite riktigt hiphop tillskillnad från all skit som görs i dag. Public Enemy - It takes a nation of millios to hold us back Public Enemy - Fear of the black planet Krs-One - Return of the boom bap NWA - Straight out of compton Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 8 September, 2005 Report Share Skriven 8 September, 2005 The Clash - London Calling' Yes, och hela skivan kan rekommenderas. London Calling Brand New Cadillac Spanish Bombs Train In Vain The Pretenders - Learning to Crawl Har inte hört så mycket av just Pretenders, däremot av deras gitarrist Robbie McIntosh. Rekommenderad lättlyssnat! Scarecrow Joe And Me Emotional Bends Roll Away Homesteaders Oh Judy Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maggoth Skriven 10 September, 2005 Report Share Skriven 10 September, 2005 Lyssnade på Jean Michel Jarre igår när vi spela rollspel, så nu har jag fastnat lite för han. Lyssna på alla Oxygene låtar är inte fel. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 10 September, 2005 Report Share Skriven 10 September, 2005 (ändrad) The Clash - London Calling' The Pretenders - Learning to Crawl Yes, och hela skivan kan rekommenderas. hmmm, jag hade lite bråttom med detta inlägg. I båda fallen menade jag HELA skivorna, inte bara enskilda titlar. Annars lyssnar jag nu på: David Bowie - Young Americans The Heptones - Cool Rasta David Bowie - Ziggy Stardust (hela albumet) Johnny Clarke - Enter into his gates with praise (Reggae, och NEJ!!! jag har inte gått och blivit religiös <_ jag helt immun vaccinerades vid f> Ändrad 10 September, 2005 av La Diva Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 10 September, 2005 Report Share Skriven 10 September, 2005 Lyssnar för tillfället lite på det finska glamrocks bandet Hanoi Rocks som är ritkigt bra faktist!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michael Myers Skriven 10 September, 2005 Report Share Skriven 10 September, 2005 technical Itch - The Rukus (kryptic_minds_and_leon_switch_remix) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 10 September, 2005 Report Share Skriven 10 September, 2005 Fantomas- Page 29 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
farmor_gas Skriven 12 September, 2005 Report Share Skriven 12 September, 2005 Just nu är det Sonny & Cher som spelas, speciellt I got you babe. Ruskigt bra låt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 16 September, 2005 Report Share Skriven 16 September, 2005 Jag varierar mig med: Guns N' Roses - Locomotive Guns N' Roses - Nightrain Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 16 September, 2005 Report Share Skriven 16 September, 2005 Just nu är det låtar från den här mannen som går varma: Låtar från detta äckel sitter också fint: Vilka är då killarna? Den som svarar rätt vinner en brödrost. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 16 September, 2005 Report Share Skriven 16 September, 2005 Jag har stort behov av en brödrost men jag kan inte svaret.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 16 September, 2005 Report Share Skriven 16 September, 2005 Jag har stort behov av en brödrost men jag kan inte svaret.. Det var ju tråkigt, men tiden har ändå gått ut. På bilden är, överst, Peps Persson och underst Frank Zappa. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
davvie Skriven 16 September, 2005 Report Share Skriven 16 September, 2005 Peps Perssons nya platta är faktiskt rätt bra. Kommer ju inte upp i samma klass som hans gamla klassiker men det är absolut värt att lyssna igenom. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.