Jump to content

Nybörjarguide/frågor och svar


Rekommenderade inlägg

  • Svar 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jag tycker att vi börjar diskutera hårdporr istället....VAR ÄR BJÖRN...snyft....jag saknar honom...

 

Han tröttnade på ditt evinnerliga snyftande!

Använd nässpray and be a MAN för guds skull!

 

 

 

För alla som vill anmäla sig till Greanleafs och min Horserv...öhhh...Horoskop-Date-Line, så har vi bytt adress och finns fortsättningsvis HÄR!

 

Vadå!!.....får man inte ens säga snyft längre!! Fascist....snyft

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 3 months later...

Hej! Jag är ny, tom så ny att mina dagar går att räkna på en hand, dock måste jag pinsamt uppge att innan jag hittade till denna tråd har jag hunnit posta 63 inlägg, nyligen hittat sökfunktionen och bytt min avatar minst två gånger. Jag är troligtvis forum-satans avkomma.

 

Med all respekt och ånger, er nyfunne vän Basse.

Ändrad av Basse
Link to comment
Share on other sites

Det finns ingen anledning till ånger, dina inlägg är uppskattade Basse. Och har jag missat att säga det tidigare, så varmt välkommen till Filmsnack.se!

 

Anvisningarna i den här tråden är mer för personer som inte är så vana vid forum eller inte förstår hur forumet funkar.

Link to comment
Share on other sites

Syftar du på gamla inlägg med bilder, typ något år gamla inlägg? Isåfall kan det vara så att bilderna är bortplockade av olika anledningar och då kan man inte se bilderna.

 

Om du menar helt nya inlägg med bilder ska fotona synas om det inte står "user posted image". Då har något fel uppstått, vanligtvis att man laddat bilden från en annan sajt som har problem eller inte accepterar att man laddar bilder från deras sajt.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 years later...

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...