Jump to content

Filmer att se fram emot?

Manetheren

Rekommenderade inlägg

• Svar 1,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Filmstar

TonyMarklund: Jo, jag känner till det. Han gick ner 1/3 av sin kroppsvikt för den rollen...Imponerande ! Har själv inte sett trailern och vill inte göra det heller. Ska se den på Stockholms Filmfestival i november istället.

PS: Han gick ner med flit för att se sjuk ut för rollen, om någon inte visste det.

Ändrad av Czechflash

Det är väl fan i så långt ifrån Skåne till Stockholm. Testa bo i Skellefteå.

Jag bor längst nere i Skåne !, o jag vet inte var skellefteå ligger heller..Men mycket längre ner än mig kan man inte komma !

*skrattar* Öh, du ska nog ta och ta fram Sverigekartan tror jag... Det ligger en tredjedel Sverige söder om sthlm och två tredje delar norr om sthlm...

På tal om franska filmer, vad säger ni om den här:

http://raincloud.warnerbros.com/wip/us/med...tlr1_qt_500.mov

och här är den franska varianten:

http://www.commeaucinema.com/bandeannonces...fiancailles.mov

Jag tycker att den verkar helt fantastisk, från en utav mina favoritregissörer, Jeunet och så Audrey Tautou :wub: så klart i huvudrollen!

Dessutom finns det en ganska så fin hemsida som man kan klicka sig igenom:

wwws.warnerbros.fr/movies/unlongdimanche

Zach Braff har just gått ut med det svenska premiärdatumet för Garden State....den 26 nov.....2005..hoppas att han gör en ny post snart där han ber om ursäk för tryckfelet..för personligen ser jag ingen möjlighet att vänta så länge...annars är mitt förslag är att sammtliga medlemmar på forumet börjar hungerstrejka...det kommer få dem att lyssna

:mad2::mad2::mad2::mad2::mad2::mad2::mad2::mad2::mad2:

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...