TonyMarklund Skriven 9 Oktober, 2004 Report Share Skriven 9 Oktober, 2004 (ändrad) Jag såg nyss trailern på The Machinist hos Aple.com. De verkar riktigt lovande pga Christian Bale. Men har ni sett trailern? Bale är ju så smal och senig så att han ser sjuk ut...kolla själv: http://www.apple.com/trailers/paramount_cl..._machinist.html Ändrad 9 Oktober, 2004 av TonyMarklund Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 10 Oktober, 2004 Filmstar Report Share Skriven 10 Oktober, 2004 (ändrad) TonyMarklund: Jo, jag känner till det. Han gick ner 1/3 av sin kroppsvikt för den rollen...Imponerande ! Har själv inte sett trailern och vill inte göra det heller. Ska se den på Stockholms Filmfestival i november istället. PS: Han gick ner med flit för att se sjuk ut för rollen, om någon inte visste det. Ändrad 10 Oktober, 2004 av Czechflash Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
TonyMarklund Skriven 10 Oktober, 2004 Report Share Skriven 10 Oktober, 2004 Alla pratar om Stockholms Filmfestival, den verkar vara helt underbar. Det är inte alltid lätt att bo i Norrland när någonting som en filmfestival pågår i Stockholm. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Street Skriven 10 Oktober, 2004 Report Share Skriven 10 Oktober, 2004 (ändrad) Jo, det här med Filmfestivaler verkar mycket spännande ! Synd att man bor längt ner i Sverige, Skåne.. o missar allt annat fräckt i stockholm Ändrad 10 Oktober, 2004 av Hero Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 10 Oktober, 2004 Author Moderator Report Share Skriven 10 Oktober, 2004 Alla pratar om Stockholms Filmfestival, den verkar vara helt underbar. Det är inte alltid lätt att bo i Norrland när någonting som en filmfestival pågår i Stockholm. Kunde inte sagt det bättre själv! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
rocky_get_heavy Skriven 10 Oktober, 2004 Report Share Skriven 10 Oktober, 2004 Jo, det här med Filmfestivaler verkar mycket spännande ! Synd att man bor längt ner i Sverige, Skåne.. o missar allt annat fräckt i stockholm Det är väl fan i så långt ifrån Skåne till Stockholm. Testa bo i Skellefteå. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 11 Oktober, 2004 Report Share Skriven 11 Oktober, 2004 Moores nästa? http://www.ifilm.com/ifilmdetail/2651184 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Street Skriven 11 Oktober, 2004 Report Share Skriven 11 Oktober, 2004 Det är väl fan i så långt ifrån Skåne till Stockholm. Testa bo i Skellefteå. Jag bor längst nere i Skåne !, o jag vet inte var skellefteå ligger heller..Men mycket längre ner än mig kan man inte komma ! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zephiennia Skriven 11 Oktober, 2004 Report Share Skriven 11 Oktober, 2004 Det är väl fan i så långt ifrån Skåne till Stockholm. Testa bo i Skellefteå. Jag bor längst nere i Skåne !, o jag vet inte var skellefteå ligger heller..Men mycket längre ner än mig kan man inte komma ! *skrattar* Öh, du ska nog ta och ta fram Sverigekartan tror jag... Det ligger en tredjedel Sverige söder om sthlm och två tredje delar norr om sthlm... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 11 Oktober, 2004 Filmstar Report Share Skriven 11 Oktober, 2004 Kan man lita på Natalie? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 11 Oktober, 2004 Report Share Skriven 11 Oktober, 2004 Kan man lita på Natalie? Det hoppas jag. Kommer att se den så småningom i alla fall. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Che! Skriven 14 Oktober, 2004 Report Share Skriven 14 Oktober, 2004 På tal om franska filmer, vad säger ni om den här: http://raincloud.warnerbros.com/wip/us/med...tlr1_qt_500.mov och här är den franska varianten: http://www.commeaucinema.com/bandeannonces...fiancailles.mov Jag tycker att den verkar helt fantastisk, från en utav mina favoritregissörer, Jeunet och så Audrey Tautou så klart i huvudrollen! Dessutom finns det en ganska så fin hemsida som man kan klicka sig igenom: wwws.warnerbros.fr/movies/unlongdimanche Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Che! Skriven 14 Oktober, 2004 Report Share Skriven 14 Oktober, 2004 Här har ni några riktigt fina bilder från filmen också, den här filmen ska jag defintivt se, men jag vet inte när den kommer ut i Sverige. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zephiennia Skriven 14 Oktober, 2004 Report Share Skriven 14 Oktober, 2004 Instämmer, den verkar vara något. Jag gillar fransk film men har inte sett så mycket, tyvärr. Man får hålla sig till det som finns på biblioteket... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
wallross Skriven 14 Oktober, 2004 Report Share Skriven 14 Oktober, 2004 Zach Braff har just gått ut med det svenska premiärdatumet för Garden State....den 26 nov.....2005..hoppas att han gör en ny post snart där han ber om ursäk för tryckfelet..för personligen ser jag ingen möjlighet att vänta så länge...annars är mitt förslag är att sammtliga medlemmar på forumet börjar hungerstrejka...det kommer få dem att lyssna Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.