Jump to content

Filmtilltugg


Lorenzo Lamas

Vad äter du helst till en film?  

57 members have voted

  1. 1. Vad äter du helst till en film?

    • Chips
      10
    • Popcorn
      12
    • Lösgodis
      15
    • Natursnacks
      0
    • Pizza
      2
    • Husmanskost
      1
    • Korv med bröd
      0
    • Varma Mackor (toast)
      3
    • Inget
      8
    • Annat
      6


Rekommenderade inlägg

  • Svar 122
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jag har faktiskt aldrig testat det med öl halloween-boy:D men det är gott med tee till:D haha vad töntig det måste låta. men det är defenetivt nått jag ska testa iallafall

Te e gott men jag dricker det mest nu när det börjar bli kallare.. favorit.. friggs lakrits te :up:

 

 

mmmm... liptons blåa med honung.... mmmmm... osså några Digestiver till...

Link to comment
Share on other sites

Sant! Vindruvor e nyttigt, okladdigt o gott, dock inte i längden!

 

MVHH

 

Njaa.. Vindruvor behöver ju inte vara så väldigt okladdigt. Har man lite otur så... :P

 

sant, men man slipper i allafall salt och fett som är ännu värre än lite "söt-vätska"!

 

E det bara jag har som tycker om vanilj-cola o dr.pepper?

 

MVHH

Link to comment
Share on other sites

Folköl är en av de mest prisvärda drickorna enligt mig. Sexpack 2,8or kostar under 30 spänn och är ruskigt gott. Har aldrig tänk på att dricka det på bio dock, borde kanske testa :)

 

på tal om kaviar.. en hård macka med ost å kaviar e aldrig fel.. gärna en öl till det.. wasa rutknäcke for da win  :up:

 

Brukar köra perioder då jag kör med knäckebröd (leksandsbröd) och kaviar, det är så lätt att göra och man behöver inte springa fram och tebax till köket varje gång man blir hungrig :)

Link to comment
Share on other sites

När farfar va ung och det inte fanns surround på bio typ,

kunde man juh erhålla ett par "tuber" med Nickel & Gammeldags nickel

dessa 2 underbara klassiker verkar dock ha gått under.

 

Trist... Nickel med polkagris smaken rockade.

 

 

Nickel fick vi i lumpen, vi hade kockarna i samma pluton så vi hade rejält med Nickel... tröttnade faktiskt på dom...

Link to comment
Share on other sites

Jag glor mest pa film hemma kvällar da jag sitter barnvakt. Men det blir inga popcorn som tilltugg för vi har ingen micro och gör man i gryta väcker man ungarna; inget lösgodis, för sant finns inte i det här landet mera än pa marknader och da svindyrt.

Frukt far jag nog av när barnen är vakna, dom är ju nyttigt och hela köret. Sa nya favoriten fast jag aldrig har vart sa förtjust i det innan är jordnötter pa burk. Billigt som fan bara man vet vart man ska köpa dem. Sen ligger ju M&Ms med jordnötter bra till ocksa, men det är längden lite dyrt (jag är au-pair = fattig).

 

Tyskland är ett konstigt land...

Link to comment
Share on other sites

  • Filmstar
Folköl är en av de mest prisvärda drickorna enligt mig. Sexpack 2,8or kostar under 30 spänn och är ruskigt gott. Har aldrig tänk på att dricka det på bio dock, borde kanske testa

 

Tror nog inte man får dricka sprit på biografen!! <_<

Det var några sköna grabbar som lyckades smuggla in pizza och öl under en föreställning. Fick t.o.m. en slice av killen bredvid mig. DET är biomat kan jag lova :up:

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...