Jump to content

Rocky 6


zazor

Rekommenderade inlägg

  • Svar 30
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Så då var det klart, blir ytterligare en ny Rockyfilm med Sylvester Stallone.

 

Någon som har mer info en vad som står på http://www.svd.se ?

 

 

Hmm.. ja vad ska man säga.. självklart kommer jag att se den, men så mycket mer vet jag inte.. hörde rykten för några år sedan att dem skulle göra en sista film, där det defenetivt skulle ta slut, antagligen att han dör då! vet inte om det stämmer men..

 

info om filmens handling hittar ni här: http://imdb.com/title/tt0479143/

Link to comment
Share on other sites

Men... Nej, nej, nej, nej, NEJ! Vad är det här!? Madness! Rocky 6, Indiana Jones 4, Terminator 3 (kommer en 4:a?), Jurassic Park 4, Pirates of the Caribbean 2 & 3, Gladiator 2 (?)...

 

Någon som ser mönstret? Jag tycker att detta är en skam för filmvärlden, och en förolämpning riktad mot alla världens filmälskare. Jag är så innerligt trött på att inga bra filmer och klassiker får åldras med värdighet, utan måste få uppföljare efter uppföljare, ända tills den ursprungliga filmens storhet är bortglömd och alla börjar avsky hela filmserien.

Bah. Jag går bara och väntar på "Gudfadern IV" och "Star Wars: Episode 7"...

Link to comment
Share on other sites

Men... Nej, nej, nej, nej, NEJ! Vad är det här!? Madness! Rocky 6, Indiana Jones 4, Terminator 3 (kommer en 4:a?), Jurassic Park 4, Pirates of the Caribbean 2 & 3, Gladiator 2 (?)...

 

Någon som ser mönstret? Jag tycker att detta är en skam för filmvärlden, och en förolämpning riktad mot alla världens filmälskare. Jag är så innerligt trött på att inga bra filmer och klassiker får åldras med värdighet, utan måste få uppföljare efter uppföljare, ända tills den ursprungliga filmens storhet är bortglömd och alla börjar avsky hela filmserien.

Bah. Jag går bara och väntar på "Gudfadern IV" och "Star Wars: Episode 7"...

 

Håller helt och hållet med dig vad gäller halvtaskiga uppföljare (säger bara Matrix). Men i detta fall tycker jag inte det gör så mycket. Rockykonceptet är redan uttjatat och man skulle nöjt sig med att göra en film. Tvåan är väl också okej, men sedan brakar det igenom totalt, och fyran och femman är nästan något av parodier.

Link to comment
Share on other sites

Jag börjar nästan tro att fajten mot ryssen i fyran skedde på riktigt och att Stallone blev riktigt tillpucklad för hur kan man annars förklara att han först kom med en femte del efter den otroligt dåliga fyran och nu även en sjätte del. Snubben behöver en legitimerad huvudläkare....

 

Jo man tycker ju att efter en så pass bra prestation som i copland borde han kunna hitta bättre roller. Eller så får han inte det ändå eller så har han en kass agent eller så är han som du säger bara puckad

Link to comment
Share on other sites

Var för något år sedan jag läste i tidningen att det skulle komma en Rambo 4, men det kommer nog inte att bli av. Den skulle handla om att han jagade Bin Ladin eller något sådant <_>

 

Rambo 4 är på G och det ska börja filmas nästa år tror jag. Tydligen ska han ha familj och grejer nu. Kanske det blir ett drama av det hela. Vore lite coolt med en fjärde film som blir en riktig snyftare istöllet för det klasssiska skjuta allt som finns.

 

Sly är 59 bast

 

Det lite lustiga är ju att han faktiskt slog igenom mer som skådis än som mskelknutte. I Rocky 1 och F.I.S.T. Men sen började han väg gnaga sånna där tabletter och i och med att musklerna växte så krympte hjärnan.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...