Donnie Darko Skriven 2 November, 2005 Report Share Skriven 2 November, 2005 Jag såg Battle Royal igår och blev inte riktigt klok på slutet så jag har en fråga angående det. Varför fick man se en tjej i början som påstods ha vunnit hela tävlingen när det inte var så. Eller var hon från en annan tävling, i så fall vilken? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 2 November, 2005 Report Share Skriven 2 November, 2005 Jag såg Battle Royal igår och blev inte riktigt klok på slutet så jag har en fråga angående det.Varför fick man se en tjej i början som påstods ha vunnit hela tävlingen när det inte var så. Eller var hon från en annan tävling, i så fall vilken? Det gick väl typ tävlingar hela tiden; jättepopulärt tv-program eller något .. Det var alltså inte första vändan av royal som gick.. Två i tävlingen var ju exempelvis tidigare vinnare.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 3 November, 2005 Author Report Share Skriven 3 November, 2005 Jag såg Battle Royal igår och blev inte riktigt klok på slutet så jag har en fråga angående det. Varför fick man se en tjej i början som påstods ha vunnit hela tävlingen när det inte var så. Eller var hon från en annan tävling, i så fall vilken? Det gick väl typ tävlingar hela tiden; jättepopulärt tv-program eller något .. Det var alltså inte första vändan av royal som gick.. Två i tävlingen var ju exempelvis tidigare vinnare.. Ja det var min tanke också. Tack för att du fick stopp på mitt grubblande! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Conspiracy Skriven 26 November, 2005 Report Share Skriven 26 November, 2005 Måste bara tillägga att detta är en riktigt bra film för övrigt. Lite besviken på 2an dock. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 28 November, 2005 Report Share Skriven 28 November, 2005 Zoodiak: Det var faktiskt bara en tidigare vinnare med, den långhårige killen i svart var bara med för spänningens skull. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.