Jump to content

Vem vill du se som värd för Oscarsgalan?

Peo

29 members have voted

1. 1. Vad tyckte du om Chris Rock som värd för galan 2005?

• Bra
      14
    • Dålig
      11
    • Såg inte galan 2005
      4
  2. 2. Vem vill du se som värd för Oscarsgalan?

• Steve Martin
      5
    • Billy Crystal
      9
    • Whoopie Goldberg
      0
    • David Letterman
      0
    • Jay Leno
      5
    • Någon annan
      10

Rekommenderade inlägg

Tyckte Chris skötte sig helt okej ifjol. Min röst blir på Billy men det vore kul att se nån ny. kan dock inte riktigt komma på vem jag vill se.

Hmm har för mej att galan inte drog ut på tiden så mycket senast väl?? Ser deb alltid direkt. Har blivit en tradition.

• Filmstar

Gillar inte Chris Rock och oftast tyckte jag han var pinsam, men lyckades då och då. Så det är absolut ingen förlust att han inte kommer tillbaka.

Jag valde mellan Steve Martin och Billy Crystal och det är i princip dött lopp mellan de två. Tycker båda passar bra som värd och har lyckats förr. Röstade till slut på Steve Martin, men som sagt, en av dem känns helt rätt och de har båda respekt hos de övriga i branschen.

• Moderator

Rock var bättre än väntat vad jag minns. Dock ser jag hellst någon annan i år.

Kan tänka mig Robin Williams som värd. Han kan visserligen bli lite mycket när han får hålla på för länge, men han är en jävligt rolig komiker som kan spruta ur sig roligheter när han vill.

Eller varför inte ett nytt ansikte. Tänker då på "nya" stjärnan Steve Carell, senast i The 40 year old virgin. Han kan vara kontrellerat rolig, så att säga, han behöver inte de yviga gesterna utan har naturlig komisk timing. Dock verkar killen var uppbokad på varenda kommande produktion under nästa år!

Jag röstar på Julia Roberts.

Steve Martin kan säkert klara det med bravur, men är alltför förutsägbar. För vanlig för min smak.

Billy Crystal har jag sett nog av (i Analyze-filmerna).

Whoopie Goldbergs största tillgång i det här fallet är att hon är kvinna. Vore kul med en sån i år (OK nästa år...) Men hon är inte någon av mina favoriter, tyvärr.

David Letterman och Jay Leno är båda bra på sina jobb som talkshow-värdar men känns helt fel i Oscarsmiljön.

Nej, in med Julia Roberts. Hon har precis rätt utstrålning, humor och självförtroende. Kan ta för sig utan att stjäla showen från de nominerade och vinnarna.

• 2 weeks later...

Personligen skulle jag ju vilja se Lindsay Lohan men det kom ju inte som en överraskning, hon ledde ju 2004 MTV Movie Awards med briljans.

Jag tycker att Oscarsgalan är så mossig, det behövs ngt extra, en rolig sak vore att låta t ex The Simpsons leda galan eller Family Guy, det skulle funka och vara hur roligt som helst. Eller Ellen DeGeneres, hon är ju hur kul som helst.

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Skapa nytt...