Peo Skriven 10 December, 2005 Report Share Skriven 10 December, 2005 Chris Rock har meddelat att han inte kommer vara värd för 2006 års Oscarsgala. Läs mer » Vem ser du helst som värd? Jag föredrar nog Billy Crystal av huvudkandidaterna, men kanske finns det något helt nytt namn som kan göra bra ifrån sig? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
KurosawaLeoneKubrick Skriven 10 December, 2005 Report Share Skriven 10 December, 2005 Även om jag tappat mycket respekt för Oscarsgalan på sistonde, vore Billy Crystal eller Steve Martin inte helt fel. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hartigan Skriven 10 December, 2005 Report Share Skriven 10 December, 2005 Jag ser inte på oscarsgalan eftersom de drar ut på det så mycket med alla tal o s v. Jag kollar dagen efter vem som fått priserna. Steve Martin hade nog inte varit helt fel som värd. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peppy Skriven 10 December, 2005 Report Share Skriven 10 December, 2005 Tycker inte att Chris Rock var någon bra/passande värd. Ett minus i kanten är att jag verkligen avskyr snubbens röst. Nej, av de där alternativen röstar jag på Billy Crystal. Finns fler som skulle kunna vara bra, men jag kommer inte på några just nu. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 10 December, 2005 Report Share Skriven 10 December, 2005 Bill Murray vore kanske ett bra alternativ om man kunde välja honom Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
farmor_gas Skriven 10 December, 2005 Report Share Skriven 10 December, 2005 Jag tycker Chris Rock var bra som värd och ännu bättre var att han rörde om lite i grytan. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Donnie Darko Skriven 10 December, 2005 Report Share Skriven 10 December, 2005 Tyckte att Chris Rock skötte sig bra förra året. Men helst vill jag nog se Billy Crystal Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Street Skriven 10 December, 2005 Report Share Skriven 10 December, 2005 Hellre Billy Christal än förra årets Chris Rock, mkt skönare och bättre skämt! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 10 December, 2005 Report Share Skriven 10 December, 2005 Gillade Chris Rock och hade gärna sett han som värd igen... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 10 December, 2005 Report Share Skriven 10 December, 2005 Tyckte Chris skötte sig helt okej ifjol. Min röst blir på Billy men det vore kul att se nån ny. kan dock inte riktigt komma på vem jag vill se. Hmm har för mej att galan inte drog ut på tiden så mycket senast väl?? Ser deb alltid direkt. Har blivit en tradition. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 10 December, 2005 Filmstar Report Share Skriven 10 December, 2005 Gillar inte Chris Rock och oftast tyckte jag han var pinsam, men lyckades då och då. Så det är absolut ingen förlust att han inte kommer tillbaka. Jag valde mellan Steve Martin och Billy Crystal och det är i princip dött lopp mellan de två. Tycker båda passar bra som värd och har lyckats förr. Röstade till slut på Steve Martin, men som sagt, en av dem känns helt rätt och de har båda respekt hos de övriga i branschen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 13 December, 2005 Moderator Report Share Skriven 13 December, 2005 Rock var bättre än väntat vad jag minns. Dock ser jag hellst någon annan i år. Kan tänka mig Robin Williams som värd. Han kan visserligen bli lite mycket när han får hålla på för länge, men han är en jävligt rolig komiker som kan spruta ur sig roligheter när han vill. Eller varför inte ett nytt ansikte. Tänker då på "nya" stjärnan Steve Carell, senast i The 40 year old virgin. Han kan vara kontrellerat rolig, så att säga, han behöver inte de yviga gesterna utan har naturlig komisk timing. Dock verkar killen var uppbokad på varenda kommande produktion under nästa år! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonas Skriven 15 December, 2005 Report Share Skriven 15 December, 2005 Jag röstar på Julia Roberts. Steve Martin kan säkert klara det med bravur, men är alltför förutsägbar. För vanlig för min smak. Billy Crystal har jag sett nog av (i Analyze-filmerna). Whoopie Goldbergs största tillgång i det här fallet är att hon är kvinna. Vore kul med en sån i år (OK nästa år...) Men hon är inte någon av mina favoriter, tyvärr. David Letterman och Jay Leno är båda bra på sina jobb som talkshow-värdar men känns helt fel i Oscarsmiljön. Nej, in med Julia Roberts. Hon har precis rätt utstrålning, humor och självförtroende. Kan ta för sig utan att stjäla showen från de nominerade och vinnarna. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky_star Skriven 19 December, 2005 Report Share Skriven 19 December, 2005 Måste de ha samma personer hela tiden kan de ta nån nu. Typ Adam Brody eller nån annan hunk! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Benvit Skriven 30 December, 2005 Report Share Skriven 30 December, 2005 Personligen skulle jag ju vilja se Lindsay Lohan men det kom ju inte som en överraskning, hon ledde ju 2004 MTV Movie Awards med briljans. Jag tycker att Oscarsgalan är så mossig, det behövs ngt extra, en rolig sak vore att låta t ex The Simpsons leda galan eller Family Guy, det skulle funka och vara hur roligt som helst. Eller Ellen DeGeneres, hon är ju hur kul som helst. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.