Jump to content

Gissa vilket TV-Program fotot är hämtat från


Lorenzo Lamas

Rekommenderade inlägg

  • Svar 532
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

The rogue

 

Jag är väl snäll denna gång då eftersom du är ny Men annars är det den som svarar rätt somlägger upp en ny.

 

Men ser jag det hända igen så blir det gängstryk ;)

 

Känner igen den men kommer inte på vad den heter. Det är en advokatserie har jag för mej.

Link to comment
Share on other sites

The rogue

 

Jag är väl snäll denna gång då eftersom du är ny Men annars är det den som svarar rätt somlägger upp en ny.

 

Men ser jag det hända igen så blir det gängstryk ;)

 

Känner igen den men kommer inte på vad den heter. Det är en advokatserie har jag för mej.

Mm då jäklar åker storsläggan fram!! hörru Ingo skrämm inte nykomlingarna helt från vettet nu.. :mad2::ph34r:B):whistling:

Link to comment
Share on other sites

The rogue

 

Jag är väl snäll denna gång då eftersom du är ny Men annars är det den som svarar rätt somlägger upp en ny.

 

Men ser jag det hända igen så blir det gängstryk ;)

 

Känner igen den men kommer inte på vad den heter. Det är en advokatserie har jag för mej.

Mm då jäklar åker storsläggan fram!! hörru Ingo skrämm inte nykomlingarna helt från vettet nu.. :mad2::ph34r:B):whistling:

 

"Jag tänkte inte klappa till honom så hårt"

 

Czech: Mordkommissionen är väl danskt?? Och han är inte dansk Knappast Stanley Tucci heller

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...