Jump to content

Filmfrågesport


roadwarrior

Rekommenderade inlägg

  • Svar 1,5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • Filmstar

Well, jag gissar på Demi Moore. Swayze och Moore spelade ju tillsammans i Ghost. Willis och Moore var ju ett par och sen (efter lite fusk) så kom jag på att Williams och Moore båda var med i filmen Deconstructing Harry av Woody Allen. Är det för långsökt?

Link to comment
Share on other sites

Okej närmare än jojje. Låt mig tänka ett tag hhmhmhmhhhhm.....

 

kanske att de alla varit i en krigsfilm eller kanske till och med i en vietnam film. Vet dock inte med Bruce, han har antagligen inte varit med i en vietnam film men i en krigsfilm åtminstone. Patrick har varit med i green dragon som handlar om veitnam och williams i godd morning vietnam.

 

Förlåt mig för att jag gissar så mycket men jag fick en till snilleblixt, kanske har de slagit igenom i en tv serie. Bruce i par i hjärter eller vad det hette, williams var väl med i Mork och mindy som gått på femman och swayze vet jag fortfarande inte något om men kanske.

 

Ursäkta mina gissningar men på en sådan här fråga måste det väl vara tillåtet. Jag tror dock mest på tvserie grjen så du kan bortse från det första så blir ingen arg.

 

Tack för mig

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

He.. gissa på du, så hjälper du kanske någon annan.

Fortfarande har du inte träffat rätt. Men det är riktigt, det har med rollerna de gjort att göra.

Tycker själv det är hyfsat svårt, men jag vill betona att det är en fråga jag skapat utifrån min egen kunskap.

 

*Bugar sig och lämnar scenen åt vänster*

Link to comment
Share on other sites

Det är verkligen svårt att veta hur gamla andra är i ett sådant här forum, man tänker sig alla som jämngamla med en själv. Jag menar jag hade aldrig trott du var trettio om du inte sagt det, men det är väl tjusningen med det här att folk från alla åldrar kan träffas och inte bry sig om åldersskillnad och liknande. Här är det intressen som sammanför inte ålder och det är bra.

 

för att återkoma till frågan Williams har ju spelat homo i birdcage och bruce låtsas vara bög (ursäkta uttrycket) i schakalen och patrick vet jag som vanligt inte. Men det är ju förstås inte rätt men jag måste gissa

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...