roadwarrior Skriven 13 September, 2003 Author Report Share Skriven 13 September, 2003 Okej tar en lätt då för jag kommer inte på något bättre. Vem drömmer Vincent i kortfilmen Vincent av Tim Burton om att vara? Och vem är det han citerar i slutet? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 13 September, 2003 Report Share Skriven 13 September, 2003 (ändrad) Såg en dokumentär om Tim Burton på E! Han var tydligen väldigt inspirerad av Vincent Price Skräckmästaren... R.I.P Så jag gissar på Vincent Price. Men jag har dock ingen aning om vem han citerar i slutet.. Ändrad 13 September, 2003 av Hawa!i Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 13 September, 2003 Author Report Share Skriven 13 September, 2003 Såg en dokumentär om Tim Burton på E! Han var tydligen väldigt inspirerad av Vincent Price Skräckmästaren... R.I.P Så jag gissar på Vincent Price. Men jag har dock ingen aning om vem han citerar i slutet.. Mmmm....Vincent är rätt. men det andra är fortfarande okänt MUHAHAHA Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 13 September, 2003 Moderator Report Share Skriven 13 September, 2003 Har ingen aning om vem han citerar, men eftersom det är du som frågar så är det väl ett citat ur Donnie Darko. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 13 September, 2003 Author Report Share Skriven 13 September, 2003 Har ingen aning om vem han citerar, men eftersom det är du som frågar så är det väl ett citat ur Donnie Darko. Eh....Manetheren Vincent är från 1982 och Donnie Darko från 2001...visserligen handlar DD om tidsresor men....Check your facts . Iallafall ÄLSKA DONNIE DARKO. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 14 September, 2003 Report Share Skriven 14 September, 2003 (ändrad) Såg Donnie Darko för ett par dagar sedan... Jag blev ganska överaskad, på ett positivt sätt. En mycket intresant och klurig film men helt klart en mycket bra film. Ändrad 14 September, 2003 av Hawa!i Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 24 September, 2003 Report Share Skriven 24 September, 2003 Nämn minst tre filmer som Bruce Willis och Samuel L Jackson medverkat tillsammans i... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 24 September, 2003 Moderator Report Share Skriven 24 September, 2003 Nämn minst tre filmer som Bruce Willis och Samuel L Jackson medverkat tillsammans i... Då tar vi Die Hard III, Pulp Fiction och Unbreakable? Aj, fick tänka till där! :-) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 24 September, 2003 Report Share Skriven 24 September, 2003 Äh, jag får komma på något bättre nästa gång... Manetheren, nu är det i alla fall din tur. En liten parantes. Det vore kul om roadie kunde säga vem Vincent citerar... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 24 September, 2003 Moderator Report Share Skriven 24 September, 2003 Ok, den här då: I Deep Blue Sea plockar Thomas Janes karaktär bort en nummerplåt ur munnen på en haj. I vilken annan film förekommer den nummerplåten och i vilket sammanhang? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 24 September, 2003 Filmstar Report Share Skriven 24 September, 2003 Jag tror det är i Jaws/Hajen när de öppnar upp en stor haj som de fångat. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 24 September, 2003 Author Report Share Skriven 24 September, 2003 Äh, jag får komma på något bättre nästa gång... Manetheren, nu är det i alla fall din tur. En liten parantes. Det vore kul om roadie kunde säga vem Vincent citerar... Hehe sorry......det är den überfräne författaren Edgar allan poe som han citerar muhahaha Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 25 September, 2003 Moderator Report Share Skriven 25 September, 2003 Jag tror det är i Jaws/Hajen när de öppnar upp en stor haj som de fångat. Helt rätt! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 29 September, 2003 Moderator Report Share Skriven 29 September, 2003 Eftersom Czechflash är ute och åker bil med Roadie nuförtiden får jag köra vidare på den här också. I vilken film har vi sett den lilla ubåten som förekommer i Deep Blue Sea? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 29 September, 2003 Report Share Skriven 29 September, 2003 Sphere Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.