Jump to content

Scary Movie 4


woozie

Rekommenderade inlägg

Ja, jag gillar faktiskt Scary Movie serien.

Jag förstår inte hur någon inte kan skratta när de ser den första bilden...

 

 

eeh ja jag skrattar inte knäna av mej direkt.

 

Är lite trött på dessa parodier faktiskt. Vet inte ens om jag sett alla de övriga tre.

Link to comment
Share on other sites

Så Wayans brothers är med igen, dom var väl inte med i 3an? Det roliga är att dom ser själva på sina Scary Movie filmer som über seriösa, kommer ihåg att innan 2an hade skådespelarna skrivit på ett tystnadsavtal etc etc. Visst ryckte man lite på smilbanden när man såg 1an, men nu är det för mycket och man har dessutom blivit 5 år(?) äldre sen första filmen kom.

Link to comment
Share on other sites

Uppriktigt sagt så är nog Scary Movie - filmerna de sämsta komedierna jag har sett någonsin. De är så dåliga att jag inte ens klarar av att skratta ÅT dom.

No offense Woozie, men jag förstår verkligen inte hur du kan gilla en så..ehrm...udda typ av humor

 

 

Udda? Det där var en förolämpning mot all sjuk och galet bra humor som existerar. Scary movie är inget annat än ren dynga.

Link to comment
Share on other sites

Usch och fy!!! Hatar Scary Movie. Har bara sett ettan och kommer definitivt inte att se de andra. Bland det absolut sämsta som gjorts.

 

Tycker med dessa filmer är dynga men dom har ju sina stunder..

Kommer nog se den någon gång med polarna när vi bärsar, Passar den utmärkt till.... Livar upp stämningen hehehe

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
×
×
  • Skapa nytt...