Ingoman Skriven 18 Mars, 2008 Report Share Skriven 18 Mars, 2008 Och sen vågar man inte skriva något, för utifall man gör ett faktafel hoppar någon cineast på en och hugger ihjäl en.Oj, det där lät inte bra. Visst rättar även jag sakfel om jag ser något, men det är aldrig menat som något påhopp, och jag försöker göra det på ett sätt som inte ska uppfattas som negativt eller uppfordrande. Hoppas detta inte gör att du håller dig ifrån forumet. Vi vill väldigt gärna ha dig kvar här! Czechflash som mördare? Nja, tycker nog mer det låter som Pampers nya parfymerade blöja. men vafan Manne du terrar ju mej hela tiden ju. Med alla möjliga påhopp och okvädesord czechflash tycker jag låter som en taskig B-serietidningshjälte Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magnolia Skriven 18 Mars, 2008 Report Share Skriven 18 Mars, 2008 Jag menar självklart inte att Czechflash är en mördare, bara att det låter som ett sådant splatterljud när någon dödas. Om man säger det riktigt grötigt vill säga. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 19 Mars, 2008 Filmstar Report Share Skriven 19 Mars, 2008 Grattis på födelsedagen Rakii !!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 19 Mars, 2008 Moderator Report Share Skriven 19 Mars, 2008 Grattis Rakii!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 19 Mars, 2008 Report Share Skriven 19 Mars, 2008 Grattis Rakii!!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 19 Mars, 2008 Filmstar Report Share Skriven 19 Mars, 2008 Czechflash är min favorit här i forumet. Bara namnet liksom... Det låter som om någon blir mördad (man bör veta vad namnet står för va?). Riktig pondus där alltså. Någon som heter det måste vara riktigt farlig. Och så skriver du riktigt bra! Oj, man tackar ! Antar att jag syns mycket med alla mina inlägg, kul att någon ser positivt på det Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 19 Mars, 2008 Report Share Skriven 19 Mars, 2008 Tack alla för era varma gratulationer, känns skönt att se att det trots min skeva filmsmak finns folk som grattar en ändå! Jag hade en trevlig dag i alla fall, spelade Fifa 08 hela dagen med en vän, sen åka in till stan för att leta kläder på Nordiska Kompaniet, sen middag med god vän på Le Rouge Bar i Gamla Stan. Iväg till Stureplan för en drink på East och sen avrunda med en cognac (Merell VS) och en cigarr (Romeo y Julietta, den som Manne lade in en bild på). Så, jag är väldigt glad och nöjd över födelsedagen, hektisk dag trots allt men värd. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 20 Mars, 2008 Report Share Skriven 20 Mars, 2008 GRATTIS!!! i efterskott Rakii. hade lite problem med filmsnacksidan igår den bara hängde Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 20 Mars, 2008 Report Share Skriven 20 Mars, 2008 Sorry - missade också att gratulera dig Rakii. Jobbat på tok för mycket. Men GRATTIS I EFTERSKOTT!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 20 Mars, 2008 Report Share Skriven 20 Mars, 2008 Kan väl passa på att önska alla här en GLAD PÅSK också Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rakii Skriven 20 Mars, 2008 Report Share Skriven 20 Mars, 2008 Vill passa på att gratulera Premier Leagues bästa spelare, Fernando Torres på 24-årsdagen! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 20 Mars, 2008 Report Share Skriven 20 Mars, 2008 Hahaha, nu hoppas jag bara att du är förblindad av att du håller på Liverpool. Cristiano Ronaldo är nämligen bäst i världen. Den som säger emot det är helt ärligt blind, döv och icke-läskunnig. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 21 Mars, 2008 Filmstar Report Share Skriven 21 Mars, 2008 Cristiano Ronaldo må vara en duktig fotbollsspelare, men han är en riktig idiot. Fernando Torres däremot är både skicklig och har fötterna på jorden. Det är också därför den ene spelar för Manure och den andre för Liverpool... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 21 Mars, 2008 Report Share Skriven 21 Mars, 2008 Tycker att Cristiano Ronaldo är en mycket duktig fotbollspelare men han krånglar till det för mycket för sig själv och överdriver dribblingar så att han tillslut blir av med bollen. Dessutom ramlar han många gånger alldeles för lätt som får mig att gilla spelare som Fernando Torres mer. Favoritspelare för mig i Premier League är Richard Dunne i Man. City, kanske för att man själv spelar mittback. Glad Påsk Alla!!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 21 Mars, 2008 Report Share Skriven 21 Mars, 2008 Men snälla säg att du skämtar. Du drog just alla fördomar om Ronaldo i ett och samma inlägg och de var väl sanna för 1-2 år sen. Och jo, visst märker man att han bara tappar boll och filmar på dom där 33 målen han har gjort på 39 matcher som offensiv mittfältare. Dessutom får du det att låta som att Fernando Torres inte filmar. Sen så filmar alla spelare i hela världen. Det finns väl bättre mittbackar än Dunne att tycka om, äkta brunker-sopa som fan gjort mer mål i egen kasse än i andra lagets. Oh, och glad påsk. Yaaay. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.