Filmstar Czechflash Skriven 22 Maj, 2008 Filmstar Report Share Skriven 22 Maj, 2008 GRATTIS LORENZO !!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 3 Juni, 2008 Report Share Skriven 3 Juni, 2008 Buuuuuuu! Ingen grattade mig! Grattis till alla jag missat att gratulera! Hoppas ni hade bra födelsedagar i alla fall, trots att jag inte gratulerade er? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 3 Juni, 2008 Filmstar Report Share Skriven 3 Juni, 2008 Buuuuuuu!Ingen grattade mig! Huh, när fyllde du år ? Missade jag totalt isf, sorry. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 3 Juni, 2008 Report Share Skriven 3 Juni, 2008 Gratulerar i efterskott Pumba!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 4 Juni, 2008 Report Share Skriven 4 Juni, 2008 Czech: Haha, det är lugnt, jag har ju knappt varit aktiv här på jag-vet-inte-hur-länge. Dock ska jag försöka fixa till det lite i framtiden, det är ju inte utan att man saknar er allihop Jag fyllde år femtonde maj, jag blev ett betydelselöst litet år äldre och kan nu kalla mig själv för tjugotvå-åring, även fast jag helst av allt fortfarande hade velat vara tjugo. Högst, haha! Spicoli: Man tackar och bockar djupt! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 4 Juni, 2008 Moderator Report Share Skriven 4 Juni, 2008 Ja, sent grattis till Pumbaa! Födelsedagar brukar ju inte missas på forumet, men det är väl sviterna av den låga aktiviteten här just nu som är anledningen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 4 Juni, 2008 Filmstar Report Share Skriven 4 Juni, 2008 GRATTIS PUMBAA !!! Min ursäkt är att jag ju var bortrest den 15:e maj Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 9 Juni, 2008 Filmstar Report Share Skriven 9 Juni, 2008 GRATTIS PÅ 20-ÅRSDAGEN PAUL_STANLEY !!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 10 Juni, 2008 Report Share Skriven 10 Juni, 2008 Gratulerar Stanley!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ingoman Skriven 10 Juni, 2008 Report Share Skriven 10 Juni, 2008 Grattis på systembolagsdagen Stanley Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_stanley Skriven 10 Juni, 2008 Report Share Skriven 10 Juni, 2008 Hehe, tack alla ni som grattat mig. Nu vill jag inte bli en dag äldre. Åfan, får man handla på systembolaget när man är 20? Trodde det var 21. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 10 Juni, 2008 Moderator Report Share Skriven 10 Juni, 2008 Grattis STANLEY!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 13 Juni, 2008 Report Share Skriven 13 Juni, 2008 Missat att gratta en del här nu, sory för det och grattis i efterskott. Men nu ska jag i alla fall vara först med att GRATULERA SPICOLI! Ha den äran unge man! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_stanley Skriven 13 Juni, 2008 Report Share Skriven 13 Juni, 2008 Grattis Spicoli! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 13 Juni, 2008 Filmstar Report Share Skriven 13 Juni, 2008 GRATTIS SPiCOLi !!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.