Moderator Manetheren Skriven 14 Juni, 2008 Moderator Report Share Skriven 14 Juni, 2008 Sent grattis till Spicoli!!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 14 Juni, 2008 Report Share Skriven 14 Juni, 2008 Även jag gratulerar paul_stanley och Spicoli. Grattis, grattis! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spicoli Skriven 15 Juni, 2008 Report Share Skriven 15 Juni, 2008 Tackar, tackar allihopa! Det blev en rätt lugn födelsedag för min del, och klarade mig fint trots fredagen den 13:e. Dock svårt att visa sin glädje här nu när forumet förlorat en av sina mest hängivna medlemmar. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 17 Juni, 2008 Report Share Skriven 17 Juni, 2008 Får passa på att gratta Ralle-San också - trots att du är ganska inaktiv numera. Hoppas film-samlandet går bra och att du snart tittar in till oss igen... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 17 Juni, 2008 Filmstar Report Share Skriven 17 Juni, 2008 GRATTIS RALLE-SAN !!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 17 Juni, 2008 Moderator Report Share Skriven 17 Juni, 2008 Grattis till RALLE-SAN, kom snart tillbaka! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 4 Juli, 2008 Filmstar Report Share Skriven 4 Juli, 2008 GRATTIS MANETHEREN !!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 4 Juli, 2008 Report Share Skriven 4 Juli, 2008 Grattis Manetheren! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 4 Juli, 2008 Report Share Skriven 4 Juli, 2008 Ha den äran gamle man"ne"! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 4 Juli, 2008 Moderator Report Share Skriven 4 Juli, 2008 Hehe, tackar allra ödmjukast för gratulationerna. De värmer som vanligt. Samtidigt kan jag inte låta bli att tänka på Ingo som haft sin sista födelsedag. Man ska fan vara glad att man nått ännu ett år. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_stanley Skriven 6 Juli, 2008 Report Share Skriven 6 Juli, 2008 Grattis Grattis Manetheren! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 7 Juli, 2008 Moderator Report Share Skriven 7 Juli, 2008 Oj, firandet fortsätter i dagarna tre! Tack för det, paulie! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 13 Juli, 2008 Filmstar Report Share Skriven 13 Juli, 2008 GRATTIS uCj !!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 13 Juli, 2008 Report Share Skriven 13 Juli, 2008 Ha den äran uCj! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 29 Augusti, 2008 Report Share Skriven 29 Augusti, 2008 Jag får gratulera Galvatron på födelsedagen! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.