Yojimbo Skriven 26 Mars, 2009 Report Share Skriven 26 Mars, 2009 Och så får man gratulera Tjalan idag! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 27 Mars, 2009 Moderator Report Share Skriven 27 Mars, 2009 Grattis Tjalan!! Och ett sent GRATTIS till den gamle Czechen också, såg att jag missat det! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 27 Mars, 2009 Report Share Skriven 27 Mars, 2009 Concrats Tjalan! och må AIK åka ur allsvenskan Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 27 Mars, 2009 Report Share Skriven 27 Mars, 2009 Tack så mycket, får till och med svartgula bokstäver av Yojimbo - det är stort... Dagen är väl dock över när det här postas... vilket bara är positivt eftersom att det betyder att det bara är ÅTTA DAGAR KVAR TILL ALLSVENSKA PREMIÄREN. Det är den bästa presenten jag hade kunant få. Nu ska jag sluta svamla. Tack igen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 1 April, 2009 Moderator Report Share Skriven 1 April, 2009 Kunde inte hålla mig längre, var tvungen att kolla upp vem fan den där Rubarth är som tydligen dött ung eller nåt. Borde ju ha anat svaret... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 1 April, 2009 Report Share Skriven 1 April, 2009 Vilken Rubarth? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MK47 Skriven 1 April, 2009 Report Share Skriven 1 April, 2009 Ey!!!!! Tagga ner lite nu var. Ingen skit om Rubarth! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 1 April, 2009 Report Share Skriven 1 April, 2009 Haha... men min fråga står fast - vem är denna Rubarth? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MK47 Skriven 1 April, 2009 Report Share Skriven 1 April, 2009 Haha... men min fråga står fast - vem är denna Rubarth? Mats Rubarth spelade framtills slutet av förra säsongen i AIK. Han är en starkt karismatisk kille som kunde ta 100 meters löpningar i ett svep och sen bli trött och gå av planen. Oftast efter att ha dragit ner ett par motståndare, skrikit på domaren och fått ett gult om inte rött kort. Sen är han en av dom få allsvenska spelare som lyckats med en riktigt cykelspark. Han var även en av de mest älskade på läktarna och många gånger sjöngs hans namn. Om inte Mats fick ett gult kort, då spelade inte Rubarth bra. Han avtackades hemma mot Helsingborg i slutet av förra säsongen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 1 April, 2009 Report Share Skriven 1 April, 2009 Men han har väl inte dött? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 1 April, 2009 Report Share Skriven 1 April, 2009 Kunde inte hålla mig längre, var tvungen att kolla upp vem fan den där Rubarth är som tydligen dött ung eller nåt. Borde ju ha anat svaret... Oh snap, vilken dag är det idag? Jajuste, så var det... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 2 April, 2009 Moderator Report Share Skriven 2 April, 2009 Haha, nja tyvärr var min fråga inget aprilskämt. Men det där med "För evigt älskad" brukar man skriva på kattens grav, därför trodde jag han dött. Men han hade alltså bara fått sparken. Såg nåt clip på youtube där nån i publiken filmat en klackspark Rubart gjort mitt på planen i sin sista match. Hela läktaren jublade som om han avgjort Champions League. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MK47 Skriven 2 April, 2009 Report Share Skriven 2 April, 2009 Men han har väl inte dött? Nej. Han lever. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 3 April, 2009 Report Share Skriven 3 April, 2009 Haha, nja tyvärr var min fråga inget aprilskämt. Men det där med "För evigt älskad" brukar man skriva på kattens grav, därför trodde jag han dött. Men han hade alltså bara fått sparken.Sparken och sparken, det syntes på Rubarth under 2008 att motivationen sviktade, samtidigt som han tappat i kvalitet... skulle ändå vilja säga att det var ett beslut man kom fram till tillsammans, mer än att klubben bara sparkat ut honom. Han har ju fortfarande ingen ny klubb trots erbjudanden från Superettan- och Allsvenskanklubbar, och han har nog lagt av med fotboll på högsta nivå. F.ö. är han en kung, har tydligen tackat nej till erbjudanden från större klubbar utomlands och aldrig varit riktigt intresserad av att verkligen bli ett storproffs... att bo i en fisig stad i Holland och bara koncentrera sig på fotboll är ingenting han drömmer om har han sagt. En lojal spelare och en äkta profil, så jävla underbar. Såg nåt clip på youtube där nån i publiken filmat en klackspark Rubart gjort mitt på planen i sin sista match. Hela läktaren jublade som om han avgjort Champions League. Äkta hjältar ska hedras. MATS, MATS RUBARTH! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 3 April, 2009 Report Share Skriven 3 April, 2009 Trots att jag inte är ett fan av AIK så har jag alltid gillat Mats Rubarth. En sån spelare behöver ju alla klubbar - speciellt eftersom han alltid har varit kvar, trots alla förändringar i AIK fram och tillbaka under åren. Och han brukade ju alltid leverera, på ett eller annat sätt... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.