Moderator Manetheren Skriven 3 April, 2009 Moderator Report Share Skriven 3 April, 2009 Tjalan och Yojimbo, antar att det märks att jag aldrig hört talas om denne spelare förut, men så är jag ju inte nåt som helst intresserad av allsvensk fotboll. De allsvenska spelare som spelade i landslaget mot Portugal och Serbien nu senast hade jag aldrig hört talas om tidigare (undantaget Anders Svensson och Henke Larsson då). Men lojalitet gillar jag, så han var kanske inte så tokig ändå, den där Max Rubank. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 4 Maj, 2009 Filmstar Report Share Skriven 4 Maj, 2009 Allas vår pretto-recensent Donnie Darko grattas! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 4 Maj, 2009 Moderator Report Share Skriven 4 Maj, 2009 Där ser man. Ett stort GRATTIS TILL DONNIE MÖRKIS då!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 4 Maj, 2009 Report Share Skriven 4 Maj, 2009 Japp. Gratulerar Donnie Darko! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 22 Maj, 2009 Moderator Report Share Skriven 22 Maj, 2009 Stort GRATTIS till LAMAS!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 22 Maj, 2009 Report Share Skriven 22 Maj, 2009 Grattis Lorenzo Lamas! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 25 Maj, 2009 Report Share Skriven 25 Maj, 2009 Ha den äran i efterskott Lorre! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 1 Juni, 2009 Report Share Skriven 1 Juni, 2009 Jafasen! Jag har ju fyllt år! som sagt tidigare i en annan tråd. 800 pix i presentkort på Movieline... YUMMIE Tack alla förresten! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 4 Juli, 2009 Filmstar Report Share Skriven 4 Juli, 2009 GRATTIS MANETHEREN !!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 4 Juli, 2009 Report Share Skriven 4 Juli, 2009 CONGRATZ MANNE! Hoppas du haft en härlig dag i värmen! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 5 Juli, 2009 Report Share Skriven 5 Juli, 2009 Grattis i efterskott, Manetheren!!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 13 Juli, 2009 Moderator Report Share Skriven 13 Juli, 2009 Se där ja, och här är man borta när man blir gratulerad! Tackar så mycket, Czechflash, Plox och Yojimbo! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 28 Juli, 2009 Filmstar Report Share Skriven 28 Juli, 2009 GRATTIS COOPER !!! Tog inte lång tid innan det var dags för födelsedag. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 28 Juli, 2009 Report Share Skriven 28 Juli, 2009 Congratz Cooper! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nit89ram Skriven 28 Juli, 2009 Report Share Skriven 28 Juli, 2009 Grattis Cooper Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.