Yojimbo Skriven 1 Oktober, 2010 Report Share Skriven 1 Oktober, 2010 Grattis Spög och La Diva! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 1 Oktober, 2010 Moderator Report Share Skriven 1 Oktober, 2010 Grattis SPÖG!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spög Skriven 1 Oktober, 2010 Report Share Skriven 1 Oktober, 2010 Haha, tack allihop! Nu ska jag snart sätta i mig en massa smörgåstårta och fira att jag är ett år äldre, vad det nu är att fira. Sedan (när gästerna gått hem) ska jag fira för mig själv med en Kurosawa-film. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nit89ram Skriven 2 Oktober, 2010 Report Share Skriven 2 Oktober, 2010 Grattis Spögen! (i efterskott) Hoppades smörgårstårtan och Kurosawa-filmen smakade bra Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 2 Oktober, 2010 Filmstar Report Share Skriven 2 Oktober, 2010 Haha, grattis La diva! Och grattis Spög. Var kommer ditt namn ifrån har jag undrat ett tag nu? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spög Skriven 4 Oktober, 2010 Report Share Skriven 4 Oktober, 2010 Tack så mycket, både Nit89ram och Jojje. Angående mitt användarnamn: det kommer från gymnasiet när jag spelade en del datorspel och där vi hade ”nick” i spelen. Mitt var det nådigt töntiga ”Sphinx” och en kompis tyckte att ”Sphinx” och ”bög” var bra, därför satte han ihop de två och det i sin tur bildade ”Spög”. ”Spög” fastnade kvar och alla mina kompisar kallar mig för det. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 26 Oktober, 2010 Filmstar Report Share Skriven 26 Oktober, 2010 Vet inte om det stämmer, men verkar som BÅDE Jojje och Plox fyller år idag !? ETT STORT GRATTIS TILL ER BÅDA !!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 26 Oktober, 2010 Filmstar Report Share Skriven 26 Oktober, 2010 Jodå, det stämmer (i alla fall vad det gäller mig). Även fast det känns för otroligt för att vara sant för min del, haha. Tackar! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 26 Oktober, 2010 Report Share Skriven 26 Oktober, 2010 Haha wtf? Har du bytt födelsedag Jojje? Det här är ju min dag. Grattis Jojje och Tack Czech! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 26 Oktober, 2010 Report Share Skriven 26 Oktober, 2010 Weird... Grattis Jojje och Plox! Hoppas ni fått smaskiga tårtor. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 26 Oktober, 2010 Filmstar Report Share Skriven 26 Oktober, 2010 Hehe, det är inget konstigt egentligen. Tyckte det var lite kul att vara lite mystisk tidigare, men nu när jag fyllde jämnt så kände jag att det var dags fylla i födelsedagen i profilen. Har aldrig fyllt år tidigare, i alla fall inte här på forumet. Förutom att ha äran att dela födelsedag med Plox (grattis!) så fyller även en av mina favvo-musiker år idag, nämligen funkbasisten Bootsy Collins. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nit89ram Skriven 26 Oktober, 2010 Report Share Skriven 26 Oktober, 2010 Grattis Jojje och Plox! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spög Skriven 26 Oktober, 2010 Report Share Skriven 26 Oktober, 2010 Grattis, Jojje och Plox! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 26 Oktober, 2010 Report Share Skriven 26 Oktober, 2010 Tackar tackar. Grattis till den där Bootsy också, även om jag inte har en aning om vem människan är. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 27 Oktober, 2010 Moderator Report Share Skriven 27 Oktober, 2010 Aningen sent men ändå inte destå mindre hjärtliga GRATTIS JOXXE OCH PLOJ!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.