Jump to content

Säg något snällt

Greenleaf

Rekommenderade inlägg

Hmmm, Filmlover_424, funderade på vad det står under din avatar...

Snälla säg att det inte är Starwars- klonerna anfaller du menar....

Greenleaf - Jag vill oxå va LOTR- fan eller liknande...   :unsure:  :(

lol.......jag menar lotr..alla har redan tagit lotr_fan och liknande så jag tog episod två...del två av trilogin sagon om ringen :)

just det..en grej till...om du vill ändra member title till lotr_fan eller liknande så måste du ha skrivit minst 200 inlägg..

• Svar 2,7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

ska göra greenleaf glad, och skriva nåt som faktiskt inte är off-topic. ännu gladare ska han bli, för det är honom jag ska skriva något snällt om. jag tycker att det är superbra av greenleaf att komma med idén och ta ansvaret för det nya forumrollspelet, och vilja lägga ner tid på bakgrundsstoryn och så vidare. strongt!! :D

• Filmstar

Jag tycker att forumet funkar mycket bra och dess medlemmar skriver väldigt intressanta och roliga inlägg.

MEN.....

Det är en viss person (jag nämner inga namn), som jag tycker skriver lite väl mycket i alla olika trådar. Det är bra att han skriver i många olika trådar, men det brukar inte innehålla något särskilt bra eller lång text.

Den som känner sig träffad borde fundera lite på det och kanske börja skrive lite mer innehållsrika inlägg.

Kom ihåg att antalet inlägg är inte det som räknas, utan innehållet i dina inlägg...

MEN.....

Det är en viss person (jag nämner inga namn), som jag tycker skriver lite väl mycket i alla olika trådar. Det är bra att han skriver i många olika trådar, men det brukar inte innehålla något särskilt bra eller lång text.

Den som känner sig träffad borde fundera lite på det och kanske börja skrive lite mer innehållsrika inlägg.

Kom ihåg att antalet inlägg är inte det som räknas, utan innehållet i dina inlägg...

Utan att veta vem du åsyftar på så känns det ju lite off- topic på en "säg något snällt" tråd, men å andra sidan så finns det väl alltid plats för lite konstruktiv kritik. Hoppas dock du inte menar mig för jag har en tendens att göra folk illa "if you see what I mean"

:D:angry::D smiles ger delad budskap

• Filmstar
Utan att veta vem du åsyftar på så känns det ju lite off- topic på en "säg något snällt" tråd, men å andra sidan så finns det väl alltid plats för lite konstruktiv kritik.
Namnet bedrar. :)

Det är inte dig jag syftar på, Roadwarrior,så du kan känna dig lugn.:)

Tvärtom, jag gillar dina inlägg. Du skriver bra och har en stark personlighet i inläggen, om du förstår vad jag menar.

Titta nedanför. Där har jag tagit en quote från första inlägget i tråden.

Här är en tråd på forumet där man kan uttrycka sig om andras tankar om olika saker och ting och hjälpa varandra att förbättra något man är sämre på eller annat.

Nu menar jag inte att det bara ska vara negativa saker om varandra, men det går bra att säga vad man är sämre på eller vad man kan förbättra. Om man gär det på ett positivt sätt!

Det är inte dig jag syftar på, Roadwarrior,så du kan känna dig lugn.

Tvärtom, jag gillar dina inlägg. Du skriver bra och har en stark personlighet i inläggen, om du förstår vad jag menar.

Det var ju skönt... Du förresten ska bli intressant med rollspelet, har tänkt lite på min figur så du får väl kolla in om den är okej på rollspels grejen sedan:D

Här är en tråd på forumet där man kan uttrycka sig om andras tankar om olika saker och ting och hjälpa varandra att förbättra något man är sämre på eller annat.

Nu menar jag inte att det bara ska vara negativa saker om varandra, men det går bra att säga vad man är sämre på eller vad man kan förbättra. Om man gär det på ett positivt sätt!

Okej jag läste inte det my misstake.... du har rätt.

Jag tycker att forumet funkar mycket bra och dess medlemmar skriver väldigt intressanta och roliga inlägg.

MEN.....

shit, vem är det?

nyfiken och nästan lite skrajsen... hah.

tack detsamma filmlover! jag har funderat över numret i ditt nick. 424.. varför?

Jag skulle vilja berömma alla medlemmar som skapat en positiv stämning på forumet genom trivia, intressanta diskussioner och annat. Själv har jag hållt mig lite i bakgrunden sista månaderna för att inte påverka forumets inriktning för mycket. Lite tidsbrist får jag skylla på också... men jag ska försöka bli mer aktiv igen.

Vad gäller klagomål som förekommit i denna tråd på en viss medlem, så har jag mottagit den informationen privat och hoppas vi kan hålla den typen av diskussioner privat också i fortsättningen. Det blir lätt en trist stämning om man hänger ut medlemmar offentligt på forumet. Nu verkar det ha skett en förbättring och som jag ser det är problemet utagerat men om det skulle uppstå igen så meddela mig gärna privat.

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...