Arcelebgor Skriven 17 Februari, 2003 Report Share Skriven 17 Februari, 2003 Varsågod *Anna* och tack själv... Min dagens ros går nog till Manetheren för det underbara inlägget i rollspelet idag... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 17 Februari, 2003 Report Share Skriven 17 Februari, 2003 manetheren får min ros...mycket bra inlägg i rollsplet. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 17 Februari, 2003 Moderator Report Share Skriven 17 Februari, 2003 Jag tackar så mycket för rosorna, de värmer! Rollspelet ja, trodde inte jag skulle bli så fast i det! :-) Min ros går till filmlover som skapat en så intressant karaktär som ger så mycket inspiration i rollspelet. *Bugar sig och lämnar scenen åt vänster* Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 17 Februari, 2003 Report Share Skriven 17 Februari, 2003 man tackar tackar.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcelebgor Skriven 18 Februari, 2003 Report Share Skriven 18 Februari, 2003 Min dagens ros går definitivt till ovän för inlägget i rollspelet idag. Men nu vet jag knappt vad jag ska svara.... Ska försöka komma på något... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokig flicka Skriven 18 Februari, 2003 Report Share Skriven 18 Februari, 2003 Min dagens ros går till ovän för det oerhört spännande inlägget i rollspelet idag, väntar på en fortsättning Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 18 Februari, 2003 Report Share Skriven 18 Februari, 2003 jag vet inte vem jag ska ge dagens ros till....får tänka lite till.. Jo okej...den går till..darantarantarantaranta: TOFU..tycker han skriver bra inlägg och intressanta och LÅNGA...då menar jag LÅNGA!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcelebgor Skriven 18 Februari, 2003 Report Share Skriven 18 Februari, 2003 Ovän, nu e det din tur... nu vill jag veta vad Nyello säger om det hela.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
éowyn Skriven 18 Februari, 2003 Report Share Skriven 18 Februari, 2003 idag har varit en sån där alldeles extra glad och trevlig dag, solen har lyst och himlen har varit blå. jag har varit, och är, på supergott humör, så alla här inne på forumet, ni ska ha varsin stor virtuell kram för att ni är så trevliga och skriver så bra saker. puss på er! dagens ros vill jag ge främst till arcelebgor, för hennes karaktär i rollspelet. saurons dotter, det är ju som gjort för spänning!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 18 Februari, 2003 Report Share Skriven 18 Februari, 2003 vad som är ännu mer spännande är bilden man får i huvudet när Sauron och Arcelebgor mamma "skapar" henne...trevligt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovän Skriven 18 Februari, 2003 Report Share Skriven 18 Februari, 2003 fan, nu blir jag ju nästan rörd... jag svarar snart.. men ett inlägg per dag var det väl? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcelebgor Skriven 19 Februari, 2003 Report Share Skriven 19 Februari, 2003 vad som är ännu mer spännande är bilden man får i huvudet när Sauron och Arcelebgor mamma "skapar" henne...trevligt. Du har en väldigt snuskig fantasi..... Éowyn - Tack så mycket.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 19 Februari, 2003 Report Share Skriven 19 Februari, 2003 idag har ingen skrivit sådär "underbara" inlägg så jag ger alla en fet bukett var för att de har skrivit överhuvudtaget...och min mamma också för att hon har höjt min inkomstkälla.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokig flicka Skriven 19 Februari, 2003 Report Share Skriven 19 Februari, 2003 Dagens ros från mig går idag till Howe för han påminde mig om underbara musikalfilmer.... Så här har du Howe Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 19 Februari, 2003 Filmstar Report Share Skriven 19 Februari, 2003 Min dagens ros går till Czechflash som tipsade om www.buylando.se (bra inlägg också). Vilken suverän videobutik med hemsida där du kan boka en film och sedan hämta den när du vill! Ja, om man bor i Sthlm vill säga... Mycket, mycket bra utbud också: Alla Cronenbergs filmer De druckna hästarnas tid Abre los Ojos Harrison's Flowers Cyclo EDIT: och Ringu! Etc... ovän, om du har vägarna förbi hufvudstaden så har dem Eraserhead. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.