Milla83 Skriven 10 April, 2021 Report Share Skriven 10 April, 2021 Hej Såg en skräckfilm för x antal år sedan som jag inte kan komma på vad den heter. Det jag minns från filmen är en flicka som bor ensam med sin far i ett stort hus, då mamman dött i en olycka. Hon hör något kravla fram till hennes säng varje kväll och ligger alltid med ryggen emot "ljudet" Minns jag rätt sätter hon upp en filmkamera en natt för att se vad de är. I slutet visar det sig att det är hennes gravt skadade mamma (tror täckt av brännskador över hela kroppen, och förlamad i benen) Pappan hade låst in mamman i nåt källar utrymme, så ingen skulle se henne. Och varje kväll krälar hon ut och till sin dotters rum för att få se henne Tror även mamman dödar/dränker pappan i vattnet i nåt som kan vara ett båthus Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fråga
Milla83
Hej
Såg en skräckfilm för x antal år sedan som jag inte kan komma på vad den heter.
Det jag minns från filmen är en flicka som bor ensam med sin far i ett stort hus, då mamman dött i en olycka.
Hon hör något kravla fram till hennes säng varje kväll och ligger alltid med ryggen emot "ljudet"
Minns jag rätt sätter hon upp en filmkamera en natt för att se vad de är.
I slutet visar det sig att det är hennes gravt skadade mamma
(tror täckt av brännskador över hela kroppen, och förlamad i benen)
Pappan hade låst in mamman i nåt källar utrymme, så ingen skulle se henne.
Och varje kväll krälar hon ut och till sin dotters rum för att få se henne
Tror även mamman dödar/dränker pappan i vattnet i nåt som kan vara ett båthus
0 svar på denna fråga
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.