Jump to content

*Struntsnack* Volume 1.0


Greenleaf

Rekommenderade inlägg

  • Svar 4,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jag lyfter detta citat från en annan tråd för att slippa :offtopic: i DVDnytt...

 

Förlåt då, The Matrix, ja ska väl hålla klaffen nästa gång då...

 

Nu ger du mig dåligt samvete Pilsk. Min "pekpinne" var absolut inte riktat mot dig, det var bara denna samlade trupp "mot" roadie som jag reagerade mot. Fortsätt du min din sköna humor som jag gillar skarpt. Du tillhör en av mina favoriter i forumet med ditt sett att utöva humor på...

Link to comment
Share on other sites

QUOTE (Pilsk @ 20 Sep 2003, 14:21)

QUOTE (roadwarrior @ 20 Sep 2003, 10:33)

QUOTE (Jojje @ 19 Sep 2003, 17:20)

QUOTE (roadwarrior @ 19 Sep 2003, 13:37)

QUOTE (Pilsk @ 18 Sep 2003, 22:47)

Har inhandlat en samlings-DVD... en samling av fajter slltså. DVD:n heter Ultimate Fights From The Movies (skratta inte, jag köpte den på rea ) och innehåller filmfejder ifrån rullar som t ex. Scarface, Crouching Tiger, Hidden Dragon och Gladiator. DVD:n är trevlig och värd vartenda öre. (3500 för att vara exakt) 

 

Du menar inte 3500 SPÄNNNNNNNN hoppas jag.......350 eller?? annars känns det som ganska mycket

 

roadie, vad kul att du fortsätter att skriva först och tänka sen.  3500 öre! 

 

Bah....hur kan man skriva så......jag menar värt varenda öre....3500....så kan man ju inte skriva....bah säger jag

 

Du vill bara inte erkänna att du hade fel, lilla gubben 

 

Det här börjar bli väldigt  , men jag vill bara säga att jag håller med roadie i detta. För nu när man ser det i efterhand så är det ju lätt att vara en smartass som många gärna vill framställa sig som. Och man kan ju tycka "tihi" så roligt formulerat: "DVD:n är trevlig och värd vartenda öre. (3500 för att vara exakt)". Ska man behöva utgå ifrån att inläggen innehåller en massa ordlekar, eller vadå?

 

   

 

Hi-Five roadie

 

Ja....eftersom det började bli spam så tar vi det här....jag tackar The Matrix för hans (som alltid) fantastiska stöd, men som sagt så menade de andra ju inte allvar.

 

Visst finns det ju vissa språkfascister *HOST* JOJJE OCH ACHTUN *HOST*, men ibland får man tåla lite kritik när man misstar sig som jag gjorde. Iallafall tack Matrix och tack samtidigt ni andrasom upptäcker mina fel så jag kan reparera dem. Det går lite snabbt ibland :D

 

Jaja, tack för mig, ska åka och se Spirited away nu på bio :up:

Link to comment
Share on other sites

Jag vill bara klargöra att mina språkfascistiska infall inte enbart är gjorda utav ren illvilja. Jag vill också faktist hjälpa forumet genom att höja nivån något så att man enklare kan ha diskutera film utan att behöva tolka lunarskrift.

Hehe, jag tror det är ren illvilja..

 

Allvarligt talat talat så tror jag alla förstår att det är för deras eget bästa de får en uppläxning, jag tycker också språket blir för slappt ibland.

 

Kan också tillägga att MÅNGA här på forumet använder ordet DEM, på helt fel ställen väldigt mycket, har märkt det hos fler. "Dem är bra" är ett exempel som inte är tagen från någon speciell utan bara liknar uttalanden som gjort....jag menar om vi nu snackar om språkpoliser :D

Link to comment
Share on other sites

Nu ger du mig dåligt samvete Pilsk. Min "pekpinne" var absolut inte riktat mot dig, det var bara denna samlade trupp "mot" roadie som jag reagerade mot. Fortsätt du min din sköna humor som jag gillar skarpt. Du tillhör en av mina favoriter i forumet med ditt sett att utöva humor på...

Ok, Matrix. Jag ursäktar för missförståndet. Jag kände mig bara lite deppig då och jag blir jämt så paranoid när jag är deppig. Men nu lägger vi det här bakom oss och dansar vidare i denna... denna lustfyllda tangon vi kallar livet! :D:D:D

Link to comment
Share on other sites

  • Moderator

Har blivit lite hackigt med härjandet på forumet den senaste veckan. Måndag och tisdag förra veckan var jag på IT-konferens på Djurönäset utanför Stockholm. Resten av veckan blev rätt körig så jag var bara in

här och vände i princip.

Igår, kan jag stolt tala om, var jag inte inne på forumet en enda gång under hela dagen! Jag arbetade alltså hela tiden! Och inte nog med det, jag var faktiskt inte ute på nätet och nöjessurfade på hela dagen! Det är nytt personligt rekord!

Link to comment
Share on other sites

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

×
×
  • Skapa nytt...