Jump to content

*Struntsnack* Volume 1.0

Greenleaf

Rekommenderade inlägg

• Svar 4,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Helvetes jävla skitdag!

Måste städa, har en jävla gnällig morsa, lat pojkvän, mycket irriterande lillebror, mensvärk, trött, min favorithubb på dc är nere, bilden jag hitta som skulle kunna va Zeph o Airiel får jag inte låna, jävla skitdag!

Och sen ska alla andra va så jävla äckligt optimistiska hela tiden... Urk!

å fan. själv är jag nog lite förkyld och möjligen liten potentiellt kvällskåt.

För det första, tack för stödet. :P Jag ville bara avreagera mig lite. Dock är jag road av kommentarerna... :up:

Jag tycker du liknar ovän litegrann, d.v.s. tjejer som svär jävligt mycket.
Det händer att jag svär massa, hade en mycket kristen klasskompis som gnällde på mig för det... Dock brukar det inte synas så tydligt i hur jag skriver som det gjorde förut. Är det nåt fel med att tjejer svär massa? :unsure:

eh, tack för den bilden.

Lestat, så lite så. Men jag är som jag är och tycker faktisk att jag har tillstånd att gnälla om jag har mensvärk.

å fan. själv är jag nog lite förkyld och möjligen liten potentiellt kvällskåt.

Öh...? :huh: Okej... Heja Tofu.

*muttrar* Skit också, det var ingen fyllde år idag...

Ändrad av Zephiennia

Det händer att jag svär massa, hade en mycket kristen klasskompis som gnällde på mig för det... Dock brukar det inte synas så tydligt i hur jag skriver som det gjorde förut. Är det nåt fel med att tjejer svär massa? :unsure:

Neejdå. Jag har bara en känsla av att det inte är så vanligt. I alla fall här på forumet.

Neejdå. Jag har bara en känsla av att det inte är så vanligt. I alla fall här på forumet.

Det är inte så gott om folk som skriver som de pratar, så oftast blir det lite snällare och mera välformulerat när man skriver än när man pratar.

eh, tack för den bilden.

Lestat, så lite så. Men jag är som jag är och tycker faktisk att jag har tillstånd att gnälla om jag har mensvärk.

mhm, då kanske jag också kan prata om min värk som brukar komma efter en stor hård bortamatch efter helgens nattliga övningar. B)

eh, tack för den bilden.

mhm, då kanske jag också kan prata om min värk som brukar komma efter en stor hård bortamatch efter helgens nattliga övningar. B)

Gör det du. Här snackas ju ändå allt och ingenting på en gång så...

• Moderator
Är det ngn Whiskeydrickare här inne som känner till ngt ställe i Göteborg där man kan avnjuta en Johnnie Walker Blue ? ? ?

Kollade bolaget och där kostar en 7:a 1400 :- .

Nej men... MC, wake up and smell the 21 century! Handla på bolaget, pah!

Gör nu så här. Sätt kaffebryggaren bredvid datorn och connecta via TP-kabel. Sen laddar du hem lämpligt program, typ Alcohol120% och så letar du upp rätt hub på DC. Där har du alla storter av Whiskey eller you name it, bara att ladda ner och fylla PET-flaskorna!

Bolaget, ha! <_>

eh, tack för den bilden.

ingen som vill spinna/tolka min snygga hint hint hint? :D

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...