Jump to content

*Struntsnack* Volume 1.0

Greenleaf

Rekommenderade inlägg

Bah fortfarande funkar inte mitt internet. Har ännu en kul skräckis som jag sett men inte kunnat recensera...det känns nästan lite snöpligt...snyft

öh? hur har du då kunnat skriva nåt här?

Min telefonlinje/internet har kraschat så det är därför jag inte varit inne på ett tag. Nu sitter jag i skolan.

Kanske därför. :smartass:;)

• Svar 4,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Moderator

En tung sten har fallti från mitt hjärta idag. De filmer j... eh.... de ... foton jag knäppt och brännt in på DVD den senaste tiden inte fungerat på min DVD-spelare och jag har inte varit säker på varför. Nu köpte jag nya DVD+R skivor igår och det visar sig att alla ... fotoalbum som tidigare inte gick att kolla på nu fungerar. Det berodde alltså på OnOffs billiga skitskivor. De jag köpte nu var billiga skitskivor från Siba, och de fungerar alltså bättre.

Bah fortfarande funkar inte mitt internet. Har ännu en kul skräckis som jag sett men inte kunnat recensera...det känns nästan lite snöpligt...snyft

öh? hur har du då kunnat skriva nåt här?

Min telefonlinje/internet har kraschat så det är därför jag inte varit inne på ett tag. Nu sitter jag i skolan.
Kanske därför. :smartass:;)

Ah, I see.... *känner mig mycket intelligent*

• Filmstar
En tung sten har fallti från mitt hjärta idag. De filmer j... eh.... de ... foton jag knäppt och brännt in på DVD den senaste tiden inte fungerat på min DVD-spelare och jag har inte varit säker på varför. Nu köpte jag nya DVD+R skivor igår och det visar sig att alla ... fotoalbum som tidigare inte gick att kolla på nu fungerar. Det berodde alltså på OnOffs billiga skitskivor. De jag köpte nu var billiga skitskivor från Siba, och de fungerar alltså bättre.

Hehe, alltid lika kul att läsa dina inlägg, Maneten ;)

I och med att vi ska köpa en ny DVDrecorder så tänkte jag börja att bränna ..fotografier. Ska DVD+R funka i varje DVDspelare eller måste man kolla upp något i DVDspelaren?

För jag tänkte att det känns lite roligare att titta på foton på TV istället för att glo i en dator hela tiden. Har försökt med sladd från datorn till TVn, men det funkade inte och jag orkar inte kolla upp mer på det.

Om man ska flasha med prylar o sånt så kan jag ju säga att pappa äntligen slutat snacka om det och faktiskt köpt både projektor och duk som nu är uppskruvat i taket. Äntligen kan man se på film ordentligt! :up:

Enda egentliga missen är väl att vi inte har några dvd-filmer *sucka* men som tur är finns bibblan.

Och nu ska jag återgå till min matlagning

faktiskt köpt både projektor och duk som nu är uppskruvat i taket. Äntligen kan man se på film ordentligt! :up:

Eh.. *lägger hårstråna till rätta över flinten* ... om jag förstått det här rätt är du singel just nu??

Jo, jag är så där jävligt läskigt mycket singel som jag inte vart på över tre år. Får man fråga varför du undrar? :huh:

Och jag instämmer helt med Offen

• Moderator
Jo, jag är så där jävligt läskigt mycket singel som jag inte vart på över tre år. Får man fråga varför du undrar?  :huh:

Eh... ja, det var alltså ett skämt som syftade på det du skrev i inlägget innan mitt. Alltså där du sa att ni hade projektor och duk. Skämtet var att det var dessa ting som var föremålet för mitt intresse, och att jag skulle kunna komma åt dem via dig. Förstår du? Tyckte det var ganska roligt, hoppas du inte tog illa vid dig?

Jo, jag är så där jävligt läskigt mycket singel som jag inte vart på över tre år. Får man fråga varför du undrar?  :huh:

Eh... ja, det var alltså ett skämt som syftade på det du skrev i inlägget innan mitt. Alltså där du sa att ni hade projektor och duk. Skämtet var att det var dessa ting som var föremålet för mitt intresse, och att jag skulle kunna komma åt dem via dig. Förstår du? Tyckte det var ganska roligt, hoppas du inte tog illa vid dig?

*skrattar* Det är onekligen kul att driva med Maneten

:P:whistling:

• Filmstar

Fortsätter diskussionen om den årliga amerikansk fotbollsmatchen som spelas mellan mitt och Whatevers gymnasium.

Sug på den så länge du kan du! För i år har vi legenden Bobby tillbaka! Fast ni ska ju ha en väldans bra spelare också. Vad var det nu han hette? Jonis? Hur placerar ni honom i den här matchen?

Aja, Jonis är passé. Vi behöver inte honom längre nu när vi har en långt mycket bättre, både teknikmässigt och i storlek, lag än Hersbys fjollor. Bara så att ni andra vet så vann min skola förra året med 66-6 och då vet ni vilken klass som hans lag håller.

Du vet det lika mycket som jag, Whatever, ditt lag består av 1 bra spelare och resten lallar bara runtoch vet inte ens vilken position de spelar på. Det ska bli kul att se din min när vi vinner. Då ska jag skratta!

Du vet det lika mycket som jag, Whatever, ditt lag består av 1 bra spelare och resten lallar bara runtoch vet inte ens vilken position de spelar på. Det ska bli kul att se din min när vi vinner. Då ska jag skratta!

Verkar som ni prioriterar storleken på spelarna väldigt mycket. Vad ni verkar glömma är att det finns andra aspekter som spelförståelse och teknik. Dessutom har jag hört att ni har skitdålig sammanhållning i laget.

Vi fick en mental black-out förra året, men kom ihåg vilka som vann de två åren innan.

För er som fortfarande inte fattar mycket av min och Greenleafs diskussion kan ni läsa det mesta om skolmatchen som pågått i 19 år på dessa sidor. Lägg märket till att den sista är en TOTAL rip-off av Stockholm Mean Machines hemsida.

Hersby Hooligans

Hersby Tifo

Gångsätragrodorna

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...