Off The Ground Skriven 25 December, 2004 Report Share Skriven 25 December, 2004 Trevligt för dig, roadie. Själv fick jag en fin MP3-spelare och Da Vinci-koden, så jag är helnöjd. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 26 December, 2004 Report Share Skriven 26 December, 2004 Hallå, hallå. Tänkte börja bli lite mer aktiv här nu när jag avslutat min jobbigaste skoltermin hittills. Såg inte många filmer. Men det ska det bli ändring på nu. Förhoppningsvis. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Lime Skriven 27 December, 2004 Report Share Skriven 27 December, 2004 Julen har bara varit jobbig. Ska iväg till tandläkaren och borra om några få timmar. Har så jäkla mycket skolarbete som ska vara klart första veckan nästa år att jag inte har tid att supa mig full på nyår. Fyller år om ett par veckor och blir gammal som satan. Någon som har prövat självmord och kan rekommendera det? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
davvie Skriven 27 December, 2004 Report Share Skriven 27 December, 2004 Nej, men jag borstar tänderna med tandkräm varje morgon och kväll och har aldrig behövt borra hitills. Testa det du med! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 27 December, 2004 Report Share Skriven 27 December, 2004 (ändrad) Någon som har prövat självmord och kan rekommendera det? Inte personligen..men jag läste nyligen att paret Myrdal börjat samla pengar för att göra det på en klinik i Schweiz när de blir äldre (euthanasi). Två saker slog mig omedelbart: 1) Varför vänta? 2) Kan man sätta in pengar på nåt Postgirokonto för att hjälpa dem? Du kan säkert hitta deras nummer i telefonkatalogen alt. hans bokförlag. Men var inte lessen,tänk på din schyssta konsert i Stockholm och alla presenter du kommer att få på pensionärshemmet där du bor,typ ny rollator,en snygg burk att lägga tandprotesen i när du ska sova kl 17.30 efter middagsvällingen...... Ändrad 27 December, 2004 av La Diva Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 27 December, 2004 Moderator Report Share Skriven 27 December, 2004 Någon som har prövat självmord och kan rekommendera det? Inte personligen..men jag läste nyligen att paret Myrdal börjat samla pengar för att göra det på en klinik i Schweiz när de blir äldre (euthanasi). Två saker slog mig omedelbart: 1) Varför vänta? 2) Kan man sätta in pengar på nåt Postgirokonto för att hjälpa dem? Haha! Årets garv! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 27 December, 2004 Report Share Skriven 27 December, 2004 (ändrad) TIPS !!!!! Om ni är snabba så kan ni fortfarande slå till och köpa 2 st Medlemskort för priset av ett,till Stockholms filmfestival 2005. Jag har ÄNTLIGEN lärt mig att det är bra att ha kortet from. början på året! En av anledningarna :Gratis förhandsvisning av Team America: World Police på Skandia kl. 18.30 den 10 januari. Själv var jag nere i city och rea-shoppade idag, när jag kom ihåg detta och slank in på Saga (och höll upp kön med säkert 15 min. pga stackars bruden i kassan inte visste hur hon skulle gå tillväga ) Man kan också köpa på nätet via deras hemsida Stockholms Filmfestivals Hemsida Ändrad 27 December, 2004 av La Diva Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 28 December, 2004 Report Share Skriven 28 December, 2004 Jag säger bara fy fan för det som hände i sydostasien... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Lime Skriven 28 December, 2004 Report Share Skriven 28 December, 2004 2) Kan man sätta in pengar på nåt Postgirokonto för att hjälpa dem? Vet inte, men du får gärna skicka pengar till mig om du har lust. Jag tänker använda dem till den så kallade Farväl Las Vegas-metoden. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zephiennia Skriven 1 Januari, 2005 Report Share Skriven 1 Januari, 2005 Jag fick en ny styrkula/trackball ändå, jävla typiskt farsan att bara ställa in den på skrivbordet två dagar efter jul istället för att slå in den så man kan få ett extra paket på julafton. Det tog ett tag men jag och min trackball är numera kompisar, och som grädde på moset har min vänstra handled gått och blivit jävlig. Gott nytt år förresten, hoppas 2005 inte suger lika ordentligt som 2004 gjorde... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 6 Januari, 2005 Report Share Skriven 6 Januari, 2005 (ändrad) Jag har inget svar på ovanstående men hmm, varför ligger denna diskussion under nybörjarens guide? Det är väl inte riktigt så här man ska göra som ny medlem? Har du nåt bättre förslag hur vi ska hjälpa dem med deras kärleksproblem? Det är ju uppenbart att de är nybörjare på det området. Ni får gärna fråga mig om råd angående hur man uppför sig mot flickor och vad vi gillar och så där! Nej, jag tycker diskussionen är bra, men den ligger i fel tråd. Men åh, orka vara forumpolis.. HA! Den trodde ni inte skulle komma från mig va! Skämt åsido, OTG har rätt, men what the heck det är ju jullov. För mig Jag har flyttat hit denna nya mycket viktiga sociala tråd. Jag lyssnade på vad OTG hade att säga och kom fram till att han hade rätt. Joodu Greanleaf, just nu har du lov, men vi måste snart börja jobba på vårt projekt. Min PM-box svämmar över av förfrågningar. Jag hade ingen aning om att behovet var så enormt För att komma tillbaka till "början" så att säga, LÄS HÄR !!! Ändrad 6 Januari, 2005 av La Diva Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 6 Januari, 2005 Author Filmstar Report Share Skriven 6 Januari, 2005 (ändrad) För övrigt anser jag att Vanilla Coke ska tas bort i från Sverige omedelbart. <{POST_SNAPBACK}> !? Seriöst, hur många gånger haxxade du dig in på mitt login, Roadwarrior? Har inget att göra så jag kollade långt bak i tråden och hur går det till att jag inte gillade Vanilla coke då, men älskar det nu? Roadie får lägga av med sina häxkonster... Aja, det är ganska kul att titta långt bak i tråden för där hittar man många godingar från the good old days. Bland annat mitt och Manetherens eviga munhuggande. Det var tider det Edit: Diva, kan du sluta att stava fel på mitt namn nån gång GreEnleaf inte GreAnleaf! Ändrad 6 Januari, 2005 av Greenleaf Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 6 Januari, 2005 Report Share Skriven 6 Januari, 2005 Hehe du skulle bara veta! Men jag håller med dig...Vanilj cola är svinäckligt och för övrigt anser jag att det bör förstöras.... Hur som helst...töm din box La diva så jag också kan skicka en förfrågan (eller ja...det blir väl min...tionde nu) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 7 Januari, 2005 Report Share Skriven 7 Januari, 2005 (ändrad) Min mor hade nämligen köpt en sådan där filmremsa på ikea, en grej men hänger upp som ser ut som typ negativ.I varje "bildruta" kunde man stoppa i ett vykort eller en bild eller var som helst. Har inte ikea namn på alla sina prylar, vad heter den där filmremsan? förresten..Vanilla Coke är gott som fan! Föredrar det tillochmed framför vanlig cola Ändrad 7 Januari, 2005 av Hawa!i Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 7 Januari, 2005 Report Share Skriven 7 Januari, 2005 Jag kanske hittade den förresten..är det denna? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.