roadwarrior Skriven 8 Januari, 2005 Report Share Skriven 8 Januari, 2005 Det är rätt! Fast det var inte så där många rutor....och vanilj cola suger rövpung och smakar hostmedicin!!! Herregud vad avskyvärt! Det är ju som att mala ner sitt avskräde och dricka det Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArA Skriven 8 Januari, 2005 Report Share Skriven 8 Januari, 2005 ..förresten..Vanilla Coke är gott som fan! Föredrar det tillochmed framför vanlig cola Tappa doktorn dig som ung? ArA Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 8 Januari, 2005 Report Share Skriven 8 Januari, 2005 ..förresten..Vanilla Coke är gott som fan! Föredrar det tillochmed framför vanlig cola Tappa doktorn dig som ung? ArA Inte vad jag vet, men man vet väl aldrig. Vanilj är väl gott...Coca Cola är väl gott....då borde ju Vanilj Cola bli jättegott... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArA Skriven 8 Januari, 2005 Report Share Skriven 8 Januari, 2005 ..förresten..Vanilla Coke är gott som fan! Föredrar det tillochmed framför vanlig cola Tappa doktorn dig som ung? ArA Inte vad jag vet, men man vet väl aldrig. Vanilj är väl gott...Coca Cola är väl gott....då borde ju Vanilj Cola bli jättegott... Jo, det verkar som du blev tappad som liten. Minst 2 ggr ^^ ArA Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Lime Skriven 9 Januari, 2005 Report Share Skriven 9 Januari, 2005 Av någon anledning - har ganska få minnen av gårdagens kväll - hade jag en lins i vänster öga, men ej i det högra, när jag vaknade nyss. Förvirrad som jag var började jag att peta i höger öga också, det gjorde ont. Vilken hemsk dag det här är. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 9 Januari, 2005 Report Share Skriven 9 Januari, 2005 lite internt skitsnack! måste säga att jag sitter och skrattar lite i mina egna tankar, när jag tänker på imorgon när det blir en kulig konstellation av en del gamla forumister när vi sammanstrålar på en förhandsvisning...ni vet vilka ni är! kul ska det bli... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 9 Januari, 2005 Report Share Skriven 9 Januari, 2005 lite internt skitsnack! måste säga att jag sitter och skrattar lite i mina egna tankar, när jag tänker på imorgon när det blir en kulig konstellation av forumister kul ska det bli... Varning fortsätt inte läsa här om du är nervklen: Apropå imorgon, dvs måndag 10 januari - gäller endast Stockholm He He Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 9 Januari, 2005 Report Share Skriven 9 Januari, 2005 lite internt skitsnack!måste säga att jag sitter och skrattar lite i mina egna tankar, när jag tänker på imorgon när det blir en kulig konstellation av forumister kul ska det bli... Varning fortsätt inte läsa här om du är nervklen: Apropå imorgon, dvs måndag 10 januari - gäller endast Stockholm He He om du syftar på din date-aktivitet, kan jag ju bara säga att lammkött intresserar mig inte alls...sexuellt alltså. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 9 Januari, 2005 Report Share Skriven 9 Januari, 2005 om du syftar på din date-aktivitet, kan jag ju bara säga att lammkött intresserar mig inte alls...sexuellt alltså. Jag vet min käre Lestat-liebling, men här försöker jag göra andra människor lyckliga. Peo, jag ansöker härmed om tjänsten som forumets Sociala Moder(ator). Tycker du legat lite lågt själv i att sammanföra medlemmarna. Sluta vara så blyg, jag vet att du vill träffa oss egentligen he he. Vi är inte farliga. Fyll i ditt stjärntecken nedan, så kommer en hel värld av sociala möjligheter att öppna sig för dig Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 9 Januari, 2005 Report Share Skriven 9 Januari, 2005 Peo, jag ansöker härmed om tjänsten som forumets Sociala Moder(ator). Tycker du legat lite lågt själv i att sammanföra medlemmarna. Sluta vara så blyg, jag vet att du vill träffa oss egentligen he he. Vi är inte farliga. hi hi, väntar ivrigt på vad killen ska säga...om han vågar förstås. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 9 Januari, 2005 Report Share Skriven 9 Januari, 2005 (ändrad) Sluta vara så blyg, jag vet att du vill träffa oss egentligen he he. Vi är inte farliga. hi hi, väntar ivrigt på vad killen ska säga...om han vågar förstås. Jag har en idé.......typ: "Om inte Mohammed vill komma till Berget, kan juh Berget komma till Mohammed" Vi forumiter skulle ju kunna gå i grupp till hans kontor och överraska honom med ett knytkalas och ha en film-kväll tillsammans och sen blir allting svart och....jag vet inte...det är så svårt allting.....Ajj vrajt heer: knyt-party Ändrad 9 Januari, 2005 av La Diva Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 9 Januari, 2005 Author Filmstar Report Share Skriven 9 Januari, 2005 (ändrad) lite internt skitsnack!måste säga att jag sitter och skrattar lite i mina egna tankar, när jag tänker på imorgon när det blir en kulig konstellation av forumister kul ska det bli... Varning fortsätt inte läsa här om du är nervklen: Apropå imorgon, dvs måndag 10 januari - gäller endast Stockholm He He om du syftar på din date-aktivitet, kan jag ju bara säga att lammkött intresserar mig inte alls...sexuellt alltså. <{POST_SNAPBACK}> Phew! Ser fram emot måndag, det ska bli kul att se alla "på riktigt". Och glöm inte filmen, Diva! Ändrad 9 Januari, 2005 av Greenleaf Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 9 Januari, 2005 Report Share Skriven 9 Januari, 2005 Heh... svårt att klura ut vilket stjärntecken jag har? Om matchmakingen faller väl ut förtjänar du definitivt titeln, La Diva. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 9 Januari, 2005 Report Share Skriven 9 Januari, 2005 Phew! Ser fram emot måndag, det ska bli kul att se alla "på riktigt". Och glöm inte filmen, Diva! Vilken film ? Heh... svårt att klura ut vilket stjärntecken jag har? Neej! Men jag kan ju inte fylla i din ansökan till bio.nu Date-Line med Horoskop åt dig, det skulle ju räknas som egenmäktigt förfarande inte sant? Om matchmakingen faller väl ut förtjänar du definitivt titeln, La Diva. Jag börjar bli lite orolig faktiskt,med tanke på att vi bara fått in manliga sökanden. Funderar som bäst på att dra igång en sista-minuten-kampanj: Tjejer ! Dejta en kille, så får du den andra på köpet Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 9 Januari, 2005 Report Share Skriven 9 Januari, 2005 Tjejer ! Dejta en kille, så får du den andra på köpet vadå! gäller det där bara tjejer eller? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.