Jump to content

*Struntsnack* Volume 1.0

Greenleaf

Rekommenderade inlägg

Tjejer ! Dejta en kille, så får du den andra på köpet

vadå!

gäller det där bara tjejer eller? <_>

Ahhhhh, Special price for You, my friend!

Kom just på en ny idé!

Eftersom det är en Blind Date så skulle vi kunna binda för allas ögon och så får man hitta sig en partner medelst Braille-tekniken (dvs man känner sig fram med fingrarnas hjälp).

Jag måste ringa Skandia imorgon bitti, för att be dem att reservera ett litet område åt oss imorgon kväll. Jag menar tänk vilka allvarliga konsekvenser det skulle kunna få om en av våra medlemmar av misstag började klämma på en helt vanlig Filmfestivals medlem?

• Svar 4,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tjejer ! Dejta en kille, så får du den andra på köpet

vadå!

gäller det där bara tjejer eller? <_<

Ahhhhh, Special price for You, my friend!

då vill jag ha tre. :up:

Kom just på en ny idé!

Eftersom det är en Blind Date så skulle vi kunna binda för allas ögon och så får man hitta sig en partner medelst Braille-tekniken (dvs man känner sig fram med fingrarnas hjälp).

Jag måste ringa Skandia imorgon bitti, för att be dem att reservera ett litet område åt oss imorgon kväll. Jag menar tänk vilka allvarliga konsekvenser det skulle kunna få om en av våra medlemmar av misstag började klämma på en helt vanlig Filmfestivals medlem?

jag vet i alla fall va jag ska klämma nånstans. *slurp* :D

Jaha. Jag trodde jag och Lestaten skulle boka kungasviten för våran egen del.

Det är ju en sak att prata med er dödliga men att behöva sitta och tryckas svett med era kroppar i en lång biorad.. ahh.

med tanken på hur många som bor i stockholm så är det relativt få som granny diva har fixat ihop för sin lilla fest. skämigt faktiskt. tss.

vi kommer väl ändå sticka ut som en väldigt öm tumme för er skuggvandrarna.

När får vi höra rapporten från igår? Gärna en krönika!

Men herregud, vad tror ni egentligen?

Bio.nu Date-Line är en seriös verksamhet som har en mycket strikt policy rörande medlemmarnas personliga integritet.

Jag måste hålla mig till sekretess-reglerna, SÄRSKILT med tanke på vad som inträffade IGÅR KVÄLL........... :whistling:

På fråga 1). svarar jag: "oj oj oj"

På fråga 2). svarar jag: " ingen kommentar"

Ändrad av La Diva

Men herregud, vad tror ni egentligen?

Bio.nu Date-Line är en seriös verksamhet som har en mycket strikt policy rörande medlemmarnas personliga integritet.

Jag måste hålla mig till sekretess-reglerna, SÄRSKILT med tanke på vad som inträffade IGÅR KVÄLL...........  :whistling:

Som nystartad rörelse måste ni ju visa upp resultat, annars får ni ju aldrig några nya kunder.

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...