Jump to content

*Struntsnack* Volume 1.0

Greenleaf

Rekommenderade inlägg

• Svar 4,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

mja, detta är absolut inte uppgjort på något sätt. och jag har inte hennes nummer, inte heller pratar jag med henne ofta...har heller aldrig träffat lilla fröken. :whistling:

jag gillar verkligen att äta meze på libanesisk restaurang, men ett väldigt stort problem om man tillhör "hillbilly white trash people" som jag. är att man inte riktigt vet hur man själv plockar ut go´bitarna som också är ätbara.

en polare sa till mig att hon inte gillar meze för att hon fick getkulor bland sina rätter, och hon hade då valt en färdig meny. därför vill jag gärna själv kunna plocka ut rätter med hjälp av La Diva, som jag aldrig varit på libanesisk restaurang med. :P:P:P

meze funkar jättebra om man vill gå ut med goda vänner på en sittning typ. mycket social variant för att alla delar på diverse smårätter. divan kanske kan förklara bättre, för hon är lite mer sofistikerad än jag.

snälla La Diva...hjälp oss stackare att kunna ha en ätbar meny med oss om vi vill äta meze på libanesisk restaurang. :blink:

förslagsvis i recepttråden.

Ändrad av Lestat

mhm, då flummare jag på här´ra.

snackade med divan alldeles nyss. hon som inte har något liv.

hon var skitsur för att deras sunkiga ikeadator rassla som ett tröskverk. alltså inget filmsnack för henne liksom.

hon och jag samt några gigolos ska gå på grill ikväll.

tjenna, någon som e online så man kan ha lite fylle snack med????  :up:

hehehehe

Lessen att jag inte var on-line i natt :P

Men här har du, om samma dilemma dyker upp i framtiden:

Du ska få mitt nummer, men jag lägger upp det lite diskret (vill ju inte lämna ut det till vem som helst):

Dessa går till jobbet och hem

Ändrad av La Diva

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...