Lestat Skriven 2 Februari, 2005 Report Share Skriven 2 Februari, 2005 Ser mina ögon rätt? Välkommen tillbaka!!! undrar om peo kommer se lika lycklig ut om jag skulle va borta ett tag...skulle va när jag e borta i så fall. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 2 Februari, 2005 Report Share Skriven 2 Februari, 2005 Vem vet, testa! Eh, skoja bara, klart jag skulle sakna dig med. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilsk Skriven 2 Februari, 2005 Report Share Skriven 2 Februari, 2005 Ser mina ögon rätt? Välkommen tillbaka!!! *ÄHUM*... har du inte glömt nån? för övrigt: Singing In The Rain, The Breakdance-Edition Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 2 Februari, 2005 Report Share Skriven 2 Februari, 2005 Ingen nämnd, ingen glömd... eller hur det nu va. Det är kul att det är många som hittat hem igen till oss. Welcome back man! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ArA Skriven 2 Februari, 2005 Report Share Skriven 2 Februari, 2005 Jag har smått börjat komma tillbaka till forumet, nu när OG närmar sig. (Om nu någon orkar bry sig). ArA Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 3 Februari, 2005 Report Share Skriven 3 Februari, 2005 (ändrad) mja, detta är absolut inte uppgjort på något sätt. och jag har inte hennes nummer, inte heller pratar jag med henne ofta...har heller aldrig träffat lilla fröken. jag gillar verkligen att äta meze på libanesisk restaurang, men ett väldigt stort problem om man tillhör "hillbilly white trash people" som jag. är att man inte riktigt vet hur man själv plockar ut go´bitarna som också är ätbara. en polare sa till mig att hon inte gillar meze för att hon fick getkulor bland sina rätter, och hon hade då valt en färdig meny. därför vill jag gärna själv kunna plocka ut rätter med hjälp av La Diva, som jag aldrig varit på libanesisk restaurang med. meze funkar jättebra om man vill gå ut med goda vänner på en sittning typ. mycket social variant för att alla delar på diverse smårätter. divan kanske kan förklara bättre, för hon är lite mer sofistikerad än jag. snälla La Diva...hjälp oss stackare att kunna ha en ätbar meny med oss om vi vill äta meze på libanesisk restaurang. förslagsvis i recepttråden. Ändrad 3 Februari, 2005 av Lestat Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 3 Februari, 2005 Report Share Skriven 3 Februari, 2005 ........ och jag har inte hennes nummer Det har halva Stockholms manliga befolkning också ......... Mina "visitkort" sitter uppe i samtliga telefonhytter runt stan. Använder mig av samma initialer som La Diva....men där står undertecknad La Dominatrice Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokig flicka Skriven 3 Februari, 2005 Report Share Skriven 3 Februari, 2005 Ser mina ögon rätt? Välkommen tillbaka!!! <{POST_SNAPBACK}> Muaha, tror dom ser fel Men tack ändå Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 3 Februari, 2005 Filmstar Report Share Skriven 3 Februari, 2005 Jag vet inte men jag tyckte precis att flumfaktorn har höjts rejält på forumet... ha ha. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 4 Februari, 2005 Report Share Skriven 4 Februari, 2005 mhm, då flummare jag på här´ra. snackade med divan alldeles nyss. hon som inte har något liv. hon var skitsur för att deras sunkiga ikeadator rassla som ett tröskverk. alltså inget filmsnack för henne liksom. hon och jag samt några gigolos ska gå på grill ikväll. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 5 Februari, 2005 Report Share Skriven 5 Februari, 2005 tjenna, någon som e online så man kan ha lite fylle snack med???? hehehehe Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 5 Februari, 2005 Report Share Skriven 5 Februari, 2005 (ändrad) tjenna, någon som e online så man kan ha lite fylle snack med???? hehehehe Lessen att jag inte var on-line i natt Men här har du, om samma dilemma dyker upp i framtiden: Du ska få mitt nummer, men jag lägger upp det lite diskret (vill ju inte lämna ut det till vem som helst): Dessa går till jobbet och hem Ändrad 5 Februari, 2005 av La Diva Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 5 Februari, 2005 Report Share Skriven 5 Februari, 2005 (ändrad) Oki trevligt Jag va ute igåt kväll så innan jag la mig så gjorde jag ett besök här. oki en massa roliga nummer?? inte för jag behöver sånt Ändrad 5 Februari, 2005 av Elessar86 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 5 Februari, 2005 Report Share Skriven 5 Februari, 2005 Jag ger mig själv en banan Detta är mitt inlägg nummer 1000 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hawa!i Skriven 5 Februari, 2005 Report Share Skriven 5 Februari, 2005 En fågel som...låter Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.