Jump to content

*Struntsnack* Volume 1.0

Greenleaf

Rekommenderade inlägg

Bara för att det var så länge sen jag påpekade att många personer har lite för mycket majonäs i sina skallar så får jag lusten att dra lite klartext här.

Ni gör det för enkelt.

varför skulle jag vilja ha numret till en person som kallar sig något så genialt som blondie efter sin hårfärg. ni underskattar mig rätt grovt känns det som.

jag har förstått att några här iallafall kunde förstå min lilla hint då de var tillräckligt allmänbildade för att veta vad en kontaktannons är. för er som inte vet det så ska jag vänligen förklara att det är en form av annonsering för sig själv i syfte att locka andra att bli intresserad av en själv, i hoppet om ett förhållande giftemål eller något väldigt okristet. och skulle man säg till exempel gå in på ett forum för film som precis som andra nörd-forum innehåller en majoritet av sexuellt hungrande män av olika åldrar och glasögon, och skriva att man är en nätt blond kvinna på 20 år som gillar hundpromenader mysiga hemmakvällar och krogbesök. Ja gott folk då skulle man praktiskt taget ha en stor fett reklamtext brevid sig som säger, hej! snälla kom och totalbomba mig meddelande från virila män.

om det är någon som har några frågetecken så är det bara att räcka upp handen.

Ändrad av Tofu

• Svar 4,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Den är JÄTTEFIN tokig flicka !

Du kan säkert söka in på Beckis med den.....

Säg något som jag inte redan vet ;)

Måste säga att alla de nya grejerna gör mig förvirrad, inget ovanligt kanske..

Men hörde ett rykte om en dejtinglinje med, kan se en dejt med roadie framför mig..

R: Donnie Darko.. blablabla buffy.. blablabla.. Donnie Darko..

Tös: jaha..

R: MOAHAHAHAHA!!

:up:

Den är JÄTTEFIN tokig flicka !

Du kan säkert söka in på Beckis med den.....

Säg något som jag inte redan vet ;)

Måste säga att alla de nya grejerna gör mig förvirrad, inget ovanligt kanske..

Men hörde ett rykte om en dejtinglinje med, kan se en dejt med roadie framför mig..

R: Donnie Darko.. blablabla buffy.. blablabla.. Donnie Darko..

Tös: jaha..

R: MOAHAHAHAHA!!

:up:

Mmmm de faller för det varje gång! Du skulle bara veta vad vedertagen den raggningsrepliken blivit i Kalmar sedan jag kom

Tofu: Det är en SEMI-proffsig kamera jag är ute efter ja.. och jo, jag vet att man får en hyfsad för 20000lappen(?) Frågan kvarstår... vad ska jag kolla efter? Är det sån här Karl Seiss-optik eller vad fan de kallas som gäller? Vad för mic är prisvärd? Vilken är bäst för paris hilton style-videos?

Paris Hilton videos.. eyh Pilsk har du gått och fått ragg nu plötsligt eller!?!

Karls optik är väl helt upp till smak. Allt är en fråga om smak oftast. vilket format ska man filma i, vilken optik vill man ha och vad ska den göra, kort skärpedjup eller långt. bla bla. och sedan mickarna.

men jag tror du ska vända dig till sånt där folk som sitter och rablar filmteknik i sömnen. Se om du kan få ett bra svar på voodoofilm.org

annars får jag kolla med någon expert. Vi ska ta oss igenom det här Pilsk, jag lovar.

Kontaklinser är extremt smidigt. Har dygnetrunt linser, vilket innerbär att jag bara behöver pilla med linserna ca 10 min per månad. I mellantiden tänker jag inte på dem.

Låter bra. Det är inte läskigt att pilla med grejer i ögonen då? Tycker det är ganska obehagligt t.o.m. att ta ögondroppar.

Kontaklinser är extremt smidigt. Har dygnetrunt linser, vilket innerbär att jag bara behöver pilla med linserna ca 10 min per månad. I mellantiden tänker jag inte på dem.

Låter bra. Det är inte läskigt att pilla med grejer i ögonen då? Tycker det är ganska obehagligt t.o.m. att ta ögondroppar.

vilket skitsnack!

klart du gillar att pilla på dig själv. :D

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...