Tofu Skriven 8 Februari, 2005 Report Share Skriven 8 Februari, 2005 (ändrad) Bara för att det var så länge sen jag påpekade att många personer har lite för mycket majonäs i sina skallar så får jag lusten att dra lite klartext här. Ni gör det för enkelt. varför skulle jag vilja ha numret till en person som kallar sig något så genialt som blondie efter sin hårfärg. ni underskattar mig rätt grovt känns det som. jag har förstått att några här iallafall kunde förstå min lilla hint då de var tillräckligt allmänbildade för att veta vad en kontaktannons är. för er som inte vet det så ska jag vänligen förklara att det är en form av annonsering för sig själv i syfte att locka andra att bli intresserad av en själv, i hoppet om ett förhållande giftemål eller något väldigt okristet. och skulle man säg till exempel gå in på ett forum för film som precis som andra nörd-forum innehåller en majoritet av sexuellt hungrande män av olika åldrar och glasögon, och skriva att man är en nätt blond kvinna på 20 år som gillar hundpromenader mysiga hemmakvällar och krogbesök. Ja gott folk då skulle man praktiskt taget ha en stor fett reklamtext brevid sig som säger, hej! snälla kom och totalbomba mig meddelande från virila män. om det är någon som har några frågetecken så är det bara att räcka upp handen. Ändrad 8 Februari, 2005 av Tofu Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harry Lime Skriven 8 Februari, 2005 Report Share Skriven 8 Februari, 2005 Du tycks ha missat att det finns en dejt-line här nu för tiden. Kontakta Divan för vidare information. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 8 Februari, 2005 Report Share Skriven 8 Februari, 2005 Det är väl klart jag inte kan lägga upp mig telefonnummer på ett forumdet vet väl alla Nice try guys Tja du kan ju skicka numret till mitt pm istället så vet ju bara jag Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokig flicka Skriven 8 Februari, 2005 Report Share Skriven 8 Februari, 2005 Den är JÄTTEFIN tokig flicka ! Du kan säkert söka in på Beckis med den..... <{POST_SNAPBACK}> Säg något som jag inte redan vet Måste säga att alla de nya grejerna gör mig förvirrad, inget ovanligt kanske.. Men hörde ett rykte om en dejtinglinje med, kan se en dejt med roadie framför mig.. R: Donnie Darko.. blablabla buffy.. blablabla.. Donnie Darko.. Tös: jaha.. R: MOAHAHAHAHA!! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 8 Februari, 2005 Report Share Skriven 8 Februari, 2005 Den är JÄTTEFIN tokig flicka ! Du kan säkert söka in på Beckis med den..... Säg något som jag inte redan vet Måste säga att alla de nya grejerna gör mig förvirrad, inget ovanligt kanske.. Men hörde ett rykte om en dejtinglinje med, kan se en dejt med roadie framför mig.. R: Donnie Darko.. blablabla buffy.. blablabla.. Donnie Darko.. Tös: jaha.. R: MOAHAHAHAHA!! Mmmm de faller för det varje gång! Du skulle bara veta vad vedertagen den raggningsrepliken blivit i Kalmar sedan jag kom Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilsk Skriven 9 Februari, 2005 Report Share Skriven 9 Februari, 2005 Tofu: Det är en SEMI-proffsig kamera jag är ute efter ja.. och jo, jag vet att man får en hyfsad för 20000lappen(?) Frågan kvarstår... vad ska jag kolla efter? Är det sån här Karl Seiss-optik eller vad fan de kallas som gäller? Vad för mic är prisvärd? Vilken är bäst för paris hilton style-videos? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 9 Februari, 2005 Report Share Skriven 9 Februari, 2005 Paris Hilton videos.. eyh Pilsk har du gått och fått ragg nu plötsligt eller!?! Karls optik är väl helt upp till smak. Allt är en fråga om smak oftast. vilket format ska man filma i, vilken optik vill man ha och vad ska den göra, kort skärpedjup eller långt. bla bla. och sedan mickarna. men jag tror du ska vända dig till sånt där folk som sitter och rablar filmteknik i sömnen. Se om du kan få ett bra svar på voodoofilm.org annars får jag kolla med någon expert. Vi ska ta oss igenom det här Pilsk, jag lovar. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 9 Februari, 2005 Report Share Skriven 9 Februari, 2005 Tofu Svaret på din fråga: Hasch på burk är gott! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilsk Skriven 9 Februari, 2005 Report Share Skriven 9 Februari, 2005 Tack för stödet Tofu.. det här är ett steg i rätt riktning känner jag..*snyft* Ett plus är att jag nu troligtvis kan trolla bort momsen Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shadowfax Skriven 9 Februari, 2005 Report Share Skriven 9 Februari, 2005 (ändrad) Roadie, du kan väl ändå inte mena allt det här? EDIT: Vad är Google.com? Hur kan "den" vara inne här.. så jävla patetiskt. Ändrad 9 Februari, 2005 av Legolas04 Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stonewald Skriven 9 Februari, 2005 Report Share Skriven 9 Februari, 2005 och skulle man säg till exempel gå in på ett forum för film som precis som andra nörd-forum innehåller en majoritet av sexuellt hungrande män av olika åldrar och glasögon Jag har kontaklinser... annars stämmer det väl rätt bra. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 9 Februari, 2005 Report Share Skriven 9 Februari, 2005 Jag har kontaklinser... annars stämmer det väl rätt bra. <{POST_SNAPBACK}> Är kontaktlinser smidigt? Ser dåligt, men jag tror inte jag gillar glasögon... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stonewald Skriven 9 Februari, 2005 Report Share Skriven 9 Februari, 2005 (ändrad) Kontaklinser är extremt smidigt. Har dygnetrunt linser, vilket innerbär att jag bara behöver pilla med linserna ca 10 min per månad. I mellantiden tänker jag inte på dem. Ändrad 9 Februari, 2005 av Stonewald Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Off The Ground Skriven 9 Februari, 2005 Report Share Skriven 9 Februari, 2005 Kontaklinser är extremt smidigt. Har dygnetrunt linser, vilket innerbär att jag bara behöver pilla med linserna ca 10 min per månad. I mellantiden tänker jag inte på dem. <{POST_SNAPBACK}> Låter bra. Det är inte läskigt att pilla med grejer i ögonen då? Tycker det är ganska obehagligt t.o.m. att ta ögondroppar. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 9 Februari, 2005 Report Share Skriven 9 Februari, 2005 Kontaklinser är extremt smidigt. Har dygnetrunt linser, vilket innerbär att jag bara behöver pilla med linserna ca 10 min per månad. I mellantiden tänker jag inte på dem. <{POST_SNAPBACK}> Låter bra. Det är inte läskigt att pilla med grejer i ögonen då? Tycker det är ganska obehagligt t.o.m. att ta ögondroppar. <{POST_SNAPBACK}> vilket skitsnack! klart du gillar att pilla på dig själv. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.