Jump to content

*Struntsnack* Volume 1.0

Greenleaf

Rekommenderade inlägg

• Svar 4,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Är du kristen är Den sista måltiden en given tavla att gå och titta på!

Sorry man... den hänger i Milano.

Jasså? Det var det jädrigaste! Då får det bli en Europa-resa i somamr istället då! Så kan man ju passa på att besöka Red Light District också... ;)

Hur kommer det sig att den hänger där då?

Därför att den liksom sitter fast där. Det är egentligen en väggmålning, och finns innuti ett kloster.

Jag undrar om vi tänker på samma tavla, för Den sista måltiden av Leonardo Da Vinci är bestämt en tavla... Det måste det vara för jag har sett bilder på den hängandes på väggen...

Jag undrar om vi tänker på samma tavla, för Den sista måltiden av Leonardo Da Vinci är bestämt en tavla... Det måste det vara för jag har sett bilder på den hängandes på väggen...

De måste ha väldigt starka spikar för att hänga en fresko-"tavla" med måtten 460 x 880 cm.......... :lol:

Annars "sitter den fast på väggen"som Stoned Wall säger, ja till-och-med är snarare en del av väggen i klostret Santa Maria delle Grazie i Milano.

Har du aldig hört talas om kopior?

lsupperd.jpg

Har tagit 20 år att restaurera den.

Jag vet att jag knappt är här nuförtiden. Men jag måste bara dela med mig av den här härliga länken. Kunde knappt sluta skratta:

South Park is an incredibly dangerous movie for those who do not understand or are developing an understanding of the Gospel ....... INCREDIBLY dangerous.

Menar han verkligen allvar?

Som om det redan inte var smärtsamt uppenbart. Att jag skulle gilla en Streisand film.. GOD DAG YXSKAFT!!

Men jag antar att sådan smutskasning är värd den upplevelse som är frukost med Lestat. När jag tänker efter så ser jag nog hellre Barbera än Jack Nicholson som tafsar på Jennifer Gardner till frukosten också.

Ändrad av Tofu

Jaha, måndag igen då... Varför skall man vara tvungen att överleva dessa mardrömmar?

Ögonen faller nästan igen, och påsarna under de nyss nämda organen är så stora att man skulle kunna förvara fjorton lussebullar i dem...

Så gött för jag har två veckor ledighet från och med idag. :P:P:P:P

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...