Tofu Skriven 12 Mars, 2005 Report Share Skriven 12 Mars, 2005 (ändrad) enda anledningen varför jag inte tyglat din rosa lilla rumpa är för att du är paxad av en god vän till mig. Heder går förre pilskhet ibland, så är det bara. Ändrad 12 Mars, 2005 av Tofu Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 12 Mars, 2005 Report Share Skriven 12 Mars, 2005 Är du kristen är Den sista måltiden en given tavla att gå och titta på! Sorry man... den hänger i Milano. Jasså? Det var det jädrigaste! Då får det bli en Europa-resa i somamr istället då! Så kan man ju passa på att besöka Red Light District också... Hur kommer det sig att den hänger där då? Därför att den liksom sitter fast där. Det är egentligen en väggmålning, och finns innuti ett kloster. Jag undrar om vi tänker på samma tavla, för Den sista måltiden av Leonardo Da Vinci är bestämt en tavla... Det måste det vara för jag har sett bilder på den hängandes på väggen... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
La Diva Skriven 12 Mars, 2005 Report Share Skriven 12 Mars, 2005 Jag undrar om vi tänker på samma tavla, för Den sista måltiden av Leonardo Da Vinci är bestämt en tavla... Det måste det vara för jag har sett bilder på den hängandes på väggen... De måste ha väldigt starka spikar för att hänga en fresko-"tavla" med måtten 460 x 880 cm.......... Annars "sitter den fast på väggen"som Stoned Wall säger, ja till-och-med är snarare en del av väggen i klostret Santa Maria delle Grazie i Milano. Har du aldig hört talas om kopior? Har tagit 20 år att restaurera den. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 12 Mars, 2005 Report Share Skriven 12 Mars, 2005 Jag vet att jag knappt är här nuförtiden. Men jag måste bara dela med mig av den här härliga länken. Kunde knappt sluta skratta: South Park is an incredibly dangerous movie for those who do not understand or are developing an understanding of the Gospel ....... INCREDIBLY dangerous. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
davvie Skriven 13 Mars, 2005 Report Share Skriven 13 Mars, 2005 Ganska rolig artikel jag hittade nyss. Tidningen verkar inte haft särskilt mycket att skriva om i helgen. Piteå-Tidningen.se Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
elin Skriven 13 Mars, 2005 Report Share Skriven 13 Mars, 2005 Ganska rolig artikel jag hittade nyss. Tidningen verkar inte haft särskilt mycket att skriva om i helgen. Piteå-Tidningen.se Jag bor i Piteå och prenumerera på tidningen, och jag tänkte bara säga att sådana där artiklar inte är ovanliga i PT! Det blir press-stopp och lilla Agda tappar plånboken på Folketshus! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stonewald Skriven 13 Mars, 2005 Report Share Skriven 13 Mars, 2005 Jag vet att jag knappt är här nuförtiden. Men jag måste bara dela med mig av den här härliga länken. Kunde knappt sluta skratta: South Park is an incredibly dangerous movie for those who do not understand or are developing an understanding of the Gospel ....... INCREDIBLY dangerous. <{POST_SNAPBACK}> Menar han verkligen allvar? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 16 Mars, 2005 Report Share Skriven 16 Mars, 2005 dessa inlägg: 1 2 är fuckin´ mina, men insåg inte att sluggoTofu inte loggat ut. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilsk Skriven 16 Mars, 2005 Report Share Skriven 16 Mars, 2005 Lestat: Hade ni "frukost hos dig" om du förstår vinken? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lestat Skriven 16 Mars, 2005 Report Share Skriven 16 Mars, 2005 Lestat: Hade ni "frukost hos dig" om du förstår vinken? typ! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 16 Mars, 2005 Report Share Skriven 16 Mars, 2005 (ändrad) Som om det redan inte var smärtsamt uppenbart. Att jag skulle gilla en Streisand film.. GOD DAG YXSKAFT!! Men jag antar att sådan smutskasning är värd den upplevelse som är frukost med Lestat. När jag tänker efter så ser jag nog hellre Barbera än Jack Nicholson som tafsar på Jennifer Gardner till frukosten också. Ändrad 16 Mars, 2005 av Tofu Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pilsk Skriven 16 Mars, 2005 Report Share Skriven 16 Mars, 2005 Och jag ser hellre Greenleaf i cykelbyxor än Lestat som tafsar på Tofu Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofu Skriven 16 Mars, 2005 Report Share Skriven 16 Mars, 2005 weeirdo. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pumbaa Skriven 21 Mars, 2005 Report Share Skriven 21 Mars, 2005 Jaha, måndag igen då... Varför skall man vara tvungen att överleva dessa mardrömmar? Ögonen faller nästan igen, och påsarna under de nyss nämda organen är så stora att man skulle kunna förvara fjorton lussebullar i dem... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ralle-San Skriven 21 Mars, 2005 Report Share Skriven 21 Mars, 2005 Jaha, måndag igen då... Varför skall man vara tvungen att överleva dessa mardrömmar? Ögonen faller nästan igen, och påsarna under de nyss nämda organen är så stora att man skulle kunna förvara fjorton lussebullar i dem... Så gött för jag har två veckor ledighet från och med idag. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.