Moderator Manetheren Skriven 24 Februari, 2003 Moderator Report Share Skriven 24 Februari, 2003 Vår kattunge döpte vi till Bilbo. Sen börjde vi kalla den för Biblo. Biblo blev till Biblioteket eftersom vi förkortar Biblioteket som Biblo. Så våra grannar tror förmodligen vi är galna som ropar på Biblioteket när katten ska in. *Bugar sig och lämnar scenen åt vänster* Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcelebgor Skriven 24 Februari, 2003 Report Share Skriven 24 Februari, 2003 Stackars katt... Mina katter heter: Nyx, Monstra( Monster från början), Nemesis, Belsebub, Mr. Kittens, Tiger, Rambo, Oskar, Ronja, Svarte Petter, Maja, Blaze och Bubbel... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokig flicka Skriven 24 Februari, 2003 Report Share Skriven 24 Februari, 2003 Stackars katt...Mina katter heter: Nyx, Monstra( Monster från början), Nemesis, Belsebub, Mr. Kittens, Tiger, Rambo, Oskar, Ronja, Svarte Petter, Maja, Blaze och Bubbel... oj min stackars katt heter Snutteruttan, fast hon kallas ju snuttan, hon gillar inte vår nya Bilbo, den vill hon nog äta upp mest, Och hunden Pippin vill äta snuttan... Ett himla jobb att hålla dem åtskilda... Men det är rätt kul när man hör katten väsa och hunden gnälla han lär sig inte att Snuttan är en bestämd gammal dam på 14... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcelebgor Skriven 24 Februari, 2003 Report Share Skriven 24 Februari, 2003 Hundar brukar ha svårt för att fatta att det är katterna som bestämmer... Fast vår rottwailer Sindy har faktiskt lärt sig det och leker med katterna istället... (Det är inte jag som döpt henne, hon hette så när vi köpte henne...) Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcelebgor Skriven 24 Februari, 2003 Report Share Skriven 24 Februari, 2003 Okej, jag vet att det är två efter varandra men jag ville inte använda edit knappen.. Ville bara önska er en trevlig kväll. Jag slutar tidigare idag för jag ska köpa gardintyg till mitt vardags rum. Vi ses i morgon Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
ovän Skriven 24 Februari, 2003 Report Share Skriven 24 Februari, 2003 om jag hade en katt skulle jag döpa den till henrik. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 25 Februari, 2003 Author Filmstar Report Share Skriven 25 Februari, 2003 Jag tänkte faktist döpa min kommande hund till Bilbo. Det ska vara en golden retriever. Får se, men jag tror att det blir ett bra namn. Glöm inte bort bokrean som startar idag! Jag ska inte gå och handla nu, utan jag gör det imorgon när det kanske är lite lugnare. Det här planerar jag att köpa: Mario Putzo's Gudfadern James Clavell's Shögun Christopher Tolkien's De förlorade sagornas bok 1 och 2 Eric Schlosser's Fast food nation James Clavell's Tai-Pan Stephen King's Drömfångare Dean koontz' vaklande ögon Waris Dirie's En blomma i Afrikas öken Jag skriver efter jag har varit på rean vilka böcker som jag köpte. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokig flicka Skriven 25 Februari, 2003 Report Share Skriven 25 Februari, 2003 Bokrean, mitt drömställe..... Dit skall jag idag, imorgon och alla andra dagar det är.... Blir till att hålla hårt i plånboken Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcelebgor Skriven 25 Februari, 2003 Report Share Skriven 25 Februari, 2003 Har köpt tre böcker av Sue Harrison nu... på min lunch. 129 :- för alla tre.... lyckliga jag..... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 25 Februari, 2003 Author Filmstar Report Share Skriven 25 Februari, 2003 Forumets mest ointressanta tråd: Tjejer kolla hit Det luktar spam ända över till filmsektionen Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcelebgor Skriven 25 Februari, 2003 Report Share Skriven 25 Februari, 2003 Nähä, menar du verkligen det Greenleaf.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 25 Februari, 2003 Moderator Report Share Skriven 25 Februari, 2003 Forumets mest ointressanta tråd: Tjejer kolla hit Det luktar spam ända över till filmsektionen Nja, flickorna behöver ett mobbingoffer. Låt dem hållas. Jag är van. :-) *Bugar sig och lämnar scenen åt vänster* Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 25 Februari, 2003 Moderator Report Share Skriven 25 Februari, 2003 Nu blev det två på raken här, sorry. La just märke till den underbara länken längs ner på forumets huvudsida. Den bär texten "Radera kakor skapade av detta forum". Har inte sett den översättningen förut. Tyckte det var lite kul. :-) *Bugar sig och lämnar scenen åt vänster* Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peo Skriven 25 Februari, 2003 Report Share Skriven 25 Februari, 2003 La just märke till den underbara länken längs ner på forumets huvudsida. Den bär texten "Radera kakor skapade av detta forum". Har inte sett den översättningen förut. Tyckte det var lite kul. :-) Har fixat det nu... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokig flicka Skriven 25 Februari, 2003 Report Share Skriven 25 Februari, 2003 La just märke till den underbara länken längs ner på forumets huvudsida. Den bär texten "Radera kakor skapade av detta forum". Har inte sett den översättningen förut. Tyckte det var lite kul. :-) Har fixat det nu... "Släng kakor som bakats av detta forum" Ja den var riktigt bra måste jag få säga.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.