Achtung Skriven 23 September, 2003 Report Share Skriven 23 September, 2003 Måste ses: Den nya pedagogiska barnboken för föräldrar som tidigt vill lära sina barn objektorienterad analys och design. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
roadwarrior Skriven 23 September, 2003 Report Share Skriven 23 September, 2003 Måste ses: Den nya pedagogiska barnboken för föräldrar som tidigt vill lära sina barn objektorienterad analys och design. HAhahaha, det är knappt så man fattar själv ju....haha en sådan barnbok skulle man ha...hhaah Förresten så kanske ni sett att man sökt skribenter på filmtipset.nu och jag har själv lämnat in en artikel (blev inte riktigt nöjd med den, men jaja.) som blivit approved och ligger ute. Tror dock inte den går att läsa av alla ännu för de ska nog fixa lite innan den kommer ut, men annars...heeh är det lite kul att få med en sådan sak Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 23 September, 2003 Report Share Skriven 23 September, 2003 Måste ses: Den nya pedagogiska barnboken för föräldrar som tidigt vill lära sina barn objektorienterad analys och design. HAhahaha, det är knappt så man fattar själv ju....haha en sådan barnbok skulle man ha...hhaah Jag vill läsa uppföljaren. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 24 September, 2003 Report Share Skriven 24 September, 2003 35-åringen frikänd. Ojojoj, AB och Expressen. Då kanske det inte var så smart att hänga ut hans sexliv, levnadsföhållanden, vänner, familj, psyktillstånd och allt övrigt som blev tillgängligt. Det sa förstås de flesta redan innan han blev frikänd. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 24 September, 2003 Moderator Report Share Skriven 24 September, 2003 35-åringen frikänd. Ojojoj, AB och Expressen. Då kanske det inte var så smart att hänga ut hans sexliv, levnadsföhållanden, vänner, familj, psyktillstånd och allt övrigt som blev tillgängligt. Det sa förstås de flesta redan innan han blev frikänd. Jo, är han oskyldig, vilket man kan misstänka eftersom han är släppt, så är det synd om honom. Aldrig har väl nån blivit så uthängd tidigare! Inte ens Christer Pettersson. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
horizonflower Skriven 24 September, 2003 Report Share Skriven 24 September, 2003 35-åringen frikänd. Ojojoj, AB och Expressen. Då kanske det inte var så smart att hänga ut hans sexliv, levnadsföhållanden, vänner, familj, psyktillstånd och allt övrigt som blev tillgängligt. Det sa förstås de flesta redan innan han blev frikänd. Ja, han >> har nog inte så det så lätt just nu men han kommer antagligen att tjäna en del, som plåster på såren. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 25 September, 2003 Moderator Report Share Skriven 25 September, 2003 (ändrad) STOR NYHET! För alla er som kan läsa Tidningen Ångermanland kan jag meddela att undertecknad finns med på bild tillsammans med resten av familjen! Det är en bild från lille Viggos dop. (Inte för att nån av läser den tidningen ) Edit: hade tappat ett tecken! Ändrad 29 September, 2003 av Manetheren Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokig flicka Skriven 26 September, 2003 Report Share Skriven 26 September, 2003 Stockholm here i come I helgen spelas SM.... Ha en trevlig helg.. det skall i alla fall jag.... SKALL åka tunnelbana... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mitchie Skriven 26 September, 2003 Report Share Skriven 26 September, 2003 Måste ses: Den nya pedagogiska barnboken för föräldrar som tidigt vill lära sina barn objektorienterad analys och design. Fan, vilken kul sida Achtung! hehehe... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mitchie Skriven 28 September, 2003 Report Share Skriven 28 September, 2003 Är det nån här som har läst filmvetenskap? Jag funderar nämligen på att läsa det i åtminstone ett år, frånochmed nästa höst (efter gymnasiet alltså). De verkar vara intressant, bl.a. då Filmhuset har en egen biograf och då följande filmer har visats under de närmaste 5 veckorna: Sunset Boulevard, Billy Wilder, 1950, 110 min. Psycho, Alfred Hitchcock, 1960, 109 min. Citizen Kane, Orson Welles, 1941, 119 min. Roger and Me, Michael Moore, 1989, 91 min. Demoiselles de Rochefort, Jacques Demy, 1967, 126 min. Mi neibian jidian, Ming-liang Tsai, 2001, 116 min. À Bout de Souffle, Jean-Luc Godard, 1960, 87 min. Tulitikkutehtaan tyttö, Aki Kaurismäki, 1989, 68 min. Strange Days, Kathryn Bigelow, 1995, 145 min. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 28 September, 2003 Report Share Skriven 28 September, 2003 Jag ska också läsa det efter gymnasiet, har gett mig fan på det.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
mitchie Skriven 28 September, 2003 Report Share Skriven 28 September, 2003 Jag ska också läsa det efter gymnasiet, har gett mig fan på det.. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcelebgor Skriven 29 September, 2003 Report Share Skriven 29 September, 2003 STOR NYHET! För alla er som kan läsa Tidningen Ångermanland kan jag meddela att undertecknad finns med på bild tillsammans med resten av familjen! Det är en bild från lille Viggos dop. (Inte för att nån av läser den tidningen ) Du får ju skanna in bilden o visa den här för oss.... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
éowyn Skriven 29 September, 2003 Report Share Skriven 29 September, 2003 hm. ja. är hundvakt till vår nya megasöta lilla schäfervalp, som de senaste tio minuterna har hunnit spy, äta upp det innan jag hann blinka, kissa på badrumsmattan, och upptäcka att toarullar är ganska skojiga att leka med. just nu håller han på att utforska skrivaren (neeeej!) och min stol, och att bita ihjäl mina byxor och undersöka hur mycket han kan bita i mina tår med sina sylvassa tänder innan jag skriker. samtidigt. nä, nu la han sig ner för att sova. puh!! men himla söt och gosig är han. namnförslag, någon? har provat med sor-namnpropaganda, men det lyckades inte. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 29 September, 2003 Moderator Report Share Skriven 29 September, 2003 namnförslag, någon? har provat med sor-namnpropaganda, men det lyckades inte. Va, funkar inte sor! Illa. Det är respect med en schäfer som heter Grond, eller Nazgül! Eller varför inte Orch helt enkelt? Klart, det är ju löjligt med en gullig hundvalp som heter Orch. Då är väl Pippin bättre, men då blir det löjligt när han blir stor och stark. Ormstunga är inte heller bra... Peter Jackson? Eller Mr Jackson! Eller Mr Bean? Nja... Jaja, det får väl bli Fido då? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.