Jump to content

whatever

Rekommenderade inlägg

• Svar 611
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

whatever: blowjob :whistling:

Tur att nån kunde det då... Om det nu mot förmodan var nån som inte förstod vad Pilsk menade med "blowjob" föreslår jag att ni leker lite med bokstäverna i nament på mannen på bilden, nämligen Axl Rose.

räkna inte in mig i de som inte hajar, för sån där humor snappar jag direkt surru.

det är därför Pilsk och jag är like this ---> X :D

whatever: blowjob :whistling:

Tur att nån kunde det då... Om det nu mot förmodan var nån som inte förstod vad Pilsk menade med "blowjob" föreslår jag att ni leker lite med bokstäverna i nament på mannen på bilden, nämligen Axl Rose.

räkna inte in mig i de som inte hajar, för sån där humor snappar jag direkt surru.

det är därför Pilsk och jag är like this ---> X :D

Observara att jag sa OM det nu skulle vara NÅN stackare som inte fattade det... Jag kunde satt min vänsterarm på att du förstod det :lol:

Svårt att förstå när man inte ser den förbannade bilden.  :mad2:

nu är ju inte jag så jävla highfly på de olika webbläsare, men jag hajar inte varför du inte ser bilden.

och varför såg jag min signatur och ingen annan?

skulle va väldigt trevlig om någon smartass vill e tala om det.

Peo!

visa vad du går för nu...

och varför såg jag min signatur och ingen annan?

skulle va väldigt trevlig om någon smartass vill e tala om det.

Peo!

visa vad du går för nu...

Here we go again...

http://altlab.com/hotlinking.html

meh, förlåt da att man e lite bakom. :D

förresten orkar jag inte läsa den där ingleiska sidan, så inte blev jag klokare. så det blir väl till å fortsätta köra puckoracet.

Lestat vi kan bilda klubb....

Jag har tänkt och tänkt (ööhh :blink: ) men jag förstår inte sambandet mellan att

jag kopplat upp mig mot min grannes elskåp och att jag inte kan se din avatar ?

Jag trodde Hotlinking var nån sorts On-Line Dating för Gays, så varför får inte du fortsätta där ?

Har de stängt ner sajten ?

Lestat vi kan bilda klubb....

Jag har tänkt och tänkt (ööhh  :blink:  ) men jag förstår inte sambandet mellan att

jag kopplat upp mig mot min grannes elskåp och att jag inte kan se din avatar ?

Jag trodde Hotlinking var nån sorts On-Line Dating för Gays, så varför får inte du fortsätta där ?

Har de stängt ner sajten ?

det är bra divan att vi tjejer går ihop mot grabbarna som tror dom är så jävla smarta. och med det menar jag att dom ofta inte har förmågan att kunna skratta åt sig själva.

och det kan jag lova att jag vet. :hypocrite:

näh men whaateeva du måste ju hålla med om att 'eran' 'humor' är väldigt svår att förstå för de flesta av oss hmm.

Ok... för att inte kasta sten i glashus så ska jag vara ÄNNU tydligare och förklara skämtet helt och hållet. Axl Rose, sångare i Guns n' Roses, gjorde sitt artistnamn som ett s.k anagram till "oral sex". Alltså, kastar man om bokstäverna i Axl Rose får man Oral Sex. Axl Rose ----> al rosex -----> oral sex. Alla fattar?

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...