Filmstar Greenleaf Skriven 16 Februari, 2003 Filmstar Report Share Skriven 16 Februari, 2003 Som ni märker på rubriken och underrubriken så är denna tråd en tvilling med filmkrönikan-tråden, men nu handlar det om det nya Parlamentet med Henrik Schyffert som programledare. Personligen så gillar jag väldigt mycket vad jag ser. +Schyffert är naturligt rolig +Panelen var riktigt roliga i detta avsnitt +Roligaste avsnittet hittills +Man har inte ändrat på för mycket -Schyffert tittade irriterande mycket i papperet -När man tänker efter så var det inga nya saker, förutom Schyffert Vad tycker ni andra om den moderniserade Parlamentet? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
whatever Skriven 16 Februari, 2003 Report Share Skriven 16 Februari, 2003 Jag har bara sett ett program så det kanske är lite tidigt att säga nåt, men på det jag såg nyss kan jag säga: +Som du sade, Greenleaf, Schyffert är naturligt rolig MEN: -Han drog för många skämt själv -Han känns inte lika "vuxen" som Hans alltid gjorde -Det kanske är inbillning, men jag tyckte han samarbetade lite för mycket med panelen, ställde frågor som de ville ha och så. Det kanske är bra, men han var för tydlig. -Han tittade för mycket i papprena Jag tror och hoppas verkligen att jag kommer att upptäcka mer positiva saker med Henrik, men som det är nu saknar jag Hans och ska därför hylla honom med en tyst rad: -------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
éowyn Skriven 16 Februari, 2003 Report Share Skriven 16 Februari, 2003 har alltid älskat detta underbara program. var inte så rädd att det skulle försämras på grund av henrik, gillar honom, och var inte alltid helt nöjd med hans. håller till stora delar med om det som sagts "däruppe", bland annat att henrik tittade lite mycket i papperna. tyckte det var ett av de bästa avsnitten, gillade speciellt roberts antoni-imitation, och var glad för att de inte ändrat i själva momenten. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arcelebgor Skriven 17 Februari, 2003 Report Share Skriven 17 Februari, 2003 Gillade det lika mycket nu som innan. Nog för att jag saknar Hans men Henrik gör en bra fortsättning. Älskar Robert Gustavsson! Han är enligt mitt tycke sveriges bäste komiker. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Batuss Skriven 17 Februari, 2003 Report Share Skriven 17 Februari, 2003 robert gustavsson är bra ja.. *vem ska ni rösta på då?? *Nazzzzisterna...han sa det väldigt roligt iaf. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 17 Februari, 2003 Report Share Skriven 17 Februari, 2003 Tyckte att programmet var riktigt bra men man förstår att det e rätt mycket uppgjort, detta spelar ingen roll för mig! Babbens slutkläm, eh, om man kan kalla det för det var bra ++++ Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
éowyn Skriven 23 Februari, 2003 Report Share Skriven 23 Februari, 2003 hmm, blev besviken på dagens avsnitt. fast det tog sig lite mot slutet. annika är tillbaka, det var ju positivt i alla fall. och henrik kollade mindre i papperna idag, vad jag märkte. men den där ljumla reklampausen, den kom ju innan programmet knappt hunnit börja! har ont i huvudet, kanske därför jag är så negativ? blev inte så uppmuntrad av insider heller. fast det är väl inte en film man ska bli direkt uppmuntrad av heller, i och för sig. nä, det här inlägget blir man ju inte glad av. "...det kan ju komma en elitkille från arbetarklassen!" Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
tokig flicka Skriven 23 Februari, 2003 Report Share Skriven 23 Februari, 2003 neeeeej, jag missade det igen, dumt ... mamma har fått någon dille på DR phil, har en massa inspelat på vhs.... skall nog "råka" spela över det bandet.... Eller helt enkelt skaffa en ny tv till mitt rum... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Greenleaf Skriven 2 Mars, 2003 Author Filmstar Report Share Skriven 2 Mars, 2003 Haha, detta avsnitt av parlamentet var riktigt roligt och underbart. Gillade speciellt Mikael Tornving och Johan Wahlström. Dem var riktigt roliga idag. Noterade även att Henrik har fått en liten mustach som pryder honom Nej, men ett stort plus till dagens parlamentet som var roligt som bara den! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
whatever Skriven 2 Mars, 2003 Report Share Skriven 2 Mars, 2003 Otroligt kul! De blå vann (för en gångs skull) med den största marginal jag nånsin sett, 86-14. Jag tycker att de förtjänade det, men de röda, särskilt Robert sade många roliga saker också. Henrik fungerade mycket bättre idag och kändes mer spontan. Fortsätt så här så slår du snart Hans! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
éowyn Skriven 2 Mars, 2003 Report Share Skriven 2 Mars, 2003 åh nej, jag hade alldeles glömt att det var parlamentet idag! vad sur jag blir. och så verkar det ha varit ett riktigt bra avsnitt också. typiskt. det går väl i repris nån gång under veckan? mikael tornving och robert gustafsson... fult ord. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knuckles Skriven 19 Mars, 2003 Report Share Skriven 19 Mars, 2003 -Han drog för många skämt själv-Han känns inte lika "vuxen" som Hans alltid gjorde -Det kanske är inbillning, men jag tyckte han samarbetade lite för mycket med panelen, ställde frågor som de ville ha och så. Det kanske är bra, men han var för tydlig. -Han tittade för mycket i papprena jag håller fullständigt med. Jag vill nog ha Hans tillbaka! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Achtung Skriven 19 Mars, 2003 Report Share Skriven 19 Mars, 2003 (ändrad) Jag måste säga att jag tycker att parlamentet har blivit mycket sämre och jag tittar inte på det längre. Anledningen till det är först och främst att jag tycker att det har tappat ursprungstanken på politisk satir och nu enbart handlar om sexskämt, henrik har ju tex gått ut och sagt att han är helt ointresserad av politik. Inget ont om sexskämt men det är så billigt. Men även tv4:s kapning av programmet med 10 minuters reklam gör det ointressant. Ändrad 19 Mars, 2003 av Achtung Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
VitoCorleone Skriven 19 Mars, 2003 Report Share Skriven 19 Mars, 2003 (ändrad) Jag har alltid gillat Henrik Schyffert och alla andra i Killing gänget, och jag tycker han sköter Parlamentet bra. Men jag tycker Robert Gustavsson är jätte kul överallt och är skitbra men....Jag tycker han inte riktigt passar in i Parlamentet. Jag tycker nästan han är roligast om han får tänka lite på sina skämt innan han drar dom. (Nu kommer alla att hata mig ) Ändrad 19 Mars, 2003 av mister_torture Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zoodiack Skriven 19 Mars, 2003 Report Share Skriven 19 Mars, 2003 (ändrad) Jag har alltid gillat Henrik Schyffert och alla andra i Killing gänget, och jag tycker han sköter Parlamentet bra.Men jag tycker Robert Gustavsson är jätte kul överallt och är skitbra men....Jag tycker han inte riktigt passar in i Parlamentet. Jag tycker nästan han är roligast om han får tänka lite på sina skämt innan han drar dom. (Nu kommer alla att hata mig ) Nejdå, han har varit liiiite pytte seg ett tag. Blåa gänget har man istället skrattat arset av sig åt. Han kan ju inte vara rolig hela tiden Ändrad 19 Mars, 2003 av Zoodiack Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.