Jump to content

Fotbollslag?

Achtung

Rekommenderade inlägg

det kan jag tro.. jag hoppas ni tar det.. trots tråkningarna man lär få från din farsa.. (bla) specielt om vi inte lyckas gå upp..

Du kan vara luuuuuugn... Ni går upp! När går det av stapeln? När är ni färdiga?

Imorgon Lördag 27/10 avspark 14:00

Ska du dit?

Snackade med brorsan (den store) idag och han var skeptisk till att det skulle funka.

• Svar 2,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

kan erkänna att jag vågade inte se matchen och tur är nog det för jag hade förmodligen kolat av andnöd.

Så jävla skönt fy fan vilken vändning. Jaaaaaaaa!

Grattis Ingo!!! det såg ju ett tag jäkligt ljust ut å det fins hur många ursäkter som helst om orätvisa å kassa dommar insatser jag kan dra upp.. men det är väll igentligen bara å skita i.. vi var inte bättre detta år.. å jag hoppas Häcken rensar i leden å hittar folk som vill spela fotboll VARJE match...

ps. att släppa 2 - 0 till 2 - 4 med en man mer är inte allsvensk klass.. även om dom släpte till 2 - 1 inan utvisningen.. ds

ps. Lorre jag käkade pytt redan igår.. å vi spelar fortfarande i superettan.. hoppas det går bättre för er .ds

• Moderator

Kul för er, Ingo. A vafan, visst är det väl kul med ett lag så nära en själv också, även om jag inte är så intresserad. Kanske kan hänga med på nån match nästa år?

Själv tog jag mig äntligen tid att se en City-match igår, och vilken plåga det var. City gick ut och tänkte hur de skulle slå Chelsea, Chelsea gick ut och spelade. Det är bara att imponeras av den tyngt Chelsea visar upp när de är på spelhumör, fann ingentin som City kunde sätta emot. En nyttig läxa, det går ju bra att bli övertygad om att man kan bli ett topplad, men man måste fan visa att man kan vara det också.

Tar av mig hatten för Chelsea.

Och nu har man fått se giffarnsa match. Huu det går en rysning i kroppen på slutet framförallt när slutsognalen går.

Sådär Lorenzo nu kn ni lämna tilbaka Walle och skicka med Gerba också.

Gerba får ni om ni vill, vi betalar nog tillochmed för att bli av med honom :rolleyes: Men Walle släpper vi aldrig innom sveriges gränser!

JAAAAAAAAAAAAAAAA Så jäklar gött!!! PLOX var du en av dom 10 stycken TFFare som satt på läktaren? Vad tyckte du om trycket från 40000 blåvita fans då? SÅ jäkla mäktigt! Det är då Ullevi är som bäst, allt under 20000 är illa... Var är alla en vanlig match? Det borde ju iallfall komma 20-25 tusen tycker man.

Men skit i det, vi vann till slut! Väl mött nästa år INGO, jag lider med er Myers... BP till ettan... skönt att bli av med ännu ett stockholmslag...

Lorre// Haha grattis som fan, tyvärr kom vi inte iväg med våran bil. Alla bangade när de hörde att det skulle bli storm i göteborg. Men fick sett matchen på TV i alla fall, bra tryck på publiken, men det ska det ju vara i en sådan match. Hur som haver, stort grattis och vi ses nästa säsong ;)

vad har ni en vanlig match??? 7000 ???

Nej för fasen, det snittar nog (om man tar bort derbyn och guldmatchen) 12-13 000 tror jag. Det ökade lite när vi intog nya Ullevi (konstigt nog...). Nog svårt för ett annat GBG lag att komma upp i den siffran tyvärr, vafan vi är ju ändå runt miljonen om man räknar närmaste förorter.

Det är inte samma rivalitet som i sthlm

Helt klart! Det säger jag inte emot, vi är så vänliga mot varandra i den här stan :rolleyes: MEN, det finns ju tyvärr de som har satt i system att "hata Gais" eller att "Hata IFK" typ... konstigt nog är det bara mellan Blåvitt och Gais som rivaliteten finns. Ett litet exempel: När jag gick utanför Ullevi i söndags så kom en hyrd spårvagn och stannade utanför Ullevi och ut rusar ett gäng galna blåvitt fans, vad skricker dom? Inte fan "älska Blåvitt" utan "hata GAIS"!!! Vafan! Undrar om dom överhuvudtaget visste att vi mötte Trelleborg... Samma sak hände häromveckan, på väg från matchen gick några rakade blåvittfans förbi och skrek och gapade om hur mycket dom hatade GAIS, men inte mötte vi dom inte. Ja, tur man inte sällar sig till dessa stackare... Jag håller på Blåvitt för spelarna och klubben, inte för Supportrarna elle supporterklubben.

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...