Jump to content

Fotbollslag?

Achtung

Rekommenderade inlägg

• Moderator

Jaha... man kanske ska ta och hejja på nåt lag i år. Har ni några förslag på vilket lag jag borde hålla på? Motivering är ett krav. (ja, det här är en liten kul grej så kom inte med några predikningar om att man inte kan välja lag, det måste komma från hjärtat! :D )

• Svar 2,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Jag tycker helt klart du borde heja lite på Trelleborg Manne - för vi har inte så många som håller på oss. Sen har vi dessutom det bästa laget vi har haft på 10 år så det kan vara fin tajming att börja sympatisera med oss i år. :up:

Trelleborg mot SM-guld! :rolleyes:

AIK såklart. Varför? Störst. Bäst. Vackrast. Fullast.

Bor du i Stockholm är det bara pallra dig till Solna nästa torsdag, 16:e april, AIK - iffiff, när vi ska få de där jävla skåningarna att önska att de tillhörde Danmark så att de slapp att bli utskämda inför hela Sverige.

Bor du inte i Stockholm, well... bara boka tåg.

I och för sig kan du ju börja redan på måndag när Kalmar ska invaderas!

Satan vad jag älskar Allsvenskan, det är nästan bud på att dra till Grimsta IP på fredag bara för att kolla på lite svensk fotboll, å andra sidan så är det BP - Häcken vilket lär hålla Superettan-klass (om ens det).

Fan, att inte AIK spelar i Champions League! Dom måste ju vara världens bästa lag om man får tro Tjalan...

Alla andra lag i Allsvenskan måste ju hålla högst Superettanklass när AIK är det ENDA lag i hela Sverige, ja kanske Europa som håller så otroligt hög klass att de ens får kallas fotbollslag! :whistling:

Ja, vad säger man... Stockholmare...

Är stor Blåvittfantast själv men tycker att du borde hålla på Örgryte i år Manne, de kan fan behöva lite supportrar... stackarna...

Fan, att inte AIK spelar i Champions League! Dom måste ju vara världens bästa lag om man får tro Tjalan...

Alla andra lag i Allsvenskan måste ju hålla högst Superettanklass när AIK är det ENDA lag i hela Sverige, ja kanske Europa som håller så otroligt hög klass att de ens får kallas fotbollslag! :whistling:

Typ.

Ja, vad säger man... Stockholmare...

Huvudstaden > *

Är stor Blåvittfantast själv men tycker att du borde hålla på Örgryte i år Manne, de kan fan behöva lite supportrar... stackarna...

Både gas och Häcken behöver ju supportrar mer än vad Öis behöver dom.

• Moderator

Mja, Trelleborg... vet inte Plox, ligger ju så långt ifrån mig, liksom. Har aldrig varit där om jag säge så.

Sorry Tjalan, eftersom jag inte gillar att hata alla andra lag så är jag nog ingent för AIK... inte för nåt Stockholmlag för den delen.

Örgryte, vet inte ens var deras hemmaplan är sådd... och gas (skulle det vara gais?) och häcken... nja gais och häcken låter som nåt Lestat kunde ha gillat...

Mitt problem är ju att jag bor mitt i Sverige (typ) och när det kommer till Hockey skulle jag kunna hålla på MoDo eller Timrå bara för att de är grannar. Men vilket fotbollslag ligger närmast undrar jag då?

Sorry Tjalan, eftersom jag inte gillar att hata alla andra lag så är jag nog ingent för AIK... inte för nåt Stockholmlag för den delen.

lol, för hat är avskärmat till Stockholm. Är det sportblaskan som har sagt det till dig eller?

Örgryte, vet inte ens var deras hemmaplan är sådd... och gas (skulle det vara gais?) och häcken... nja gais och häcken låter som nåt Lestat kunde ha gillat...

Det är ju det som är så bra, öis, ifk sill och gas har ju alla samma hemmaplan! Du kan ju flytta till Göteborg och göra som alla andra där, hata varandra på sommaren och stå på läktaren och hålla handen på Frölundas matcher på vintern. Jättetrevligt.

Som jag ser det Manne så blir det nog fasen Blåvitt för dig iallafall! Då blåvitt är det lag som alla kan ta till sina hjärtan oberoende ort man bor på pga sin fina fotboll och sköna fans.

Sköna fans som Wisemen, eller sköna fans som de där 5000 närmast sörjande som brukar befolka matcherna vanligtvis. Text-tv är sättet att följa fotboll på i Göteborg.

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...