Jump to content

Fotbollslag?

Achtung

Rekommenderade inlägg

• Svar 2,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Tacka vet jag Serie A.

Både du och jag vet att den ligan är ren smuts. Fyfan vad jag avskyr Serie A, förutom Diego Milito och Zlatan.

Hur man inte kan gilla en liga med profiler som Totti, Del Piero, Maldini, Mourinho, Prandelli m.fl. Lägg därtill att alla lag är oerhört taktiskt slipade och spelar efter sina resurser. De må se lite lojt ut när bollen rullas mellan backarna fram och tillbaka, men i sista tredjedelen är det full fart som gäller. Ta Camos klack till Chiellini förra helgen (45 sekunder in i detta klipp). Jävligt grande!

Och du kan ju seriöst inte anse att Del Piero är smuts.

Ska förresten till Liverpool senare idag för att se LFC-Blackburn imorgon. Får se om the Kop lever upp till sitt rykte.

Fair enough, det finns ett par spelare som man har respekt för. Inte Totti dock, annat än att han är trogen Roma. Men totalt sett är det en riktigt seg liga med en massa fusk och domare som är jävligt sugna på att blåsa sönder matcher. Italien är fotbollsvärldens rövhål.

Ge mig ett A!

AAA!

I!

III!

K!

KÅÅÅ!

Vad blir det!?

AAAIIIKÅÅ, VI ÄR VACKRAST, VI ÄR BÄST, VI ÄR DOM SOM VINNER MEST, AIK!

Fyfan, svårt att inte få hybris efter två raka trepoängare mot svåra motståndare, där man nästan helt raderar de svenska mästarnas anfallsspel och skapar minst lika mycket.

Samtidigt förlorar skansen med 6-0 och pundarna med 1-2 hemma mot Gefle, vilket gör denna helg till den bästa påskhelgen E-VURR.

Ja, 4-4 var ju inte vad man förväntade sig. Jag får åtminstone gratulera Guus Hiddink, för det är nog den enda jag vill stödja i Chelsea. Och Lampard då.

I semin vet jag inte om jag ska hoppas på Arsenal-Chelsea - men det är dags att sätta dit de blåa toyboysen tycker jag.

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...