Tjalan Skriven 9 April, 2009 Report Share Skriven 9 April, 2009 Tacka vet jag Serie A. Både du och jag vet att den ligan är ren smuts. Fyfan vad jag avskyr Serie A, förutom Diego Milito och Zlatan. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maximusch Skriven 10 April, 2009 Report Share Skriven 10 April, 2009 Tacka vet jag Serie A. Både du och jag vet att den ligan är ren smuts. Fyfan vad jag avskyr Serie A, förutom Diego Milito och Zlatan. Hur man inte kan gilla en liga med profiler som Totti, Del Piero, Maldini, Mourinho, Prandelli m.fl. Lägg därtill att alla lag är oerhört taktiskt slipade och spelar efter sina resurser. De må se lite lojt ut när bollen rullas mellan backarna fram och tillbaka, men i sista tredjedelen är det full fart som gäller. Ta Camos klack till Chiellini förra helgen (45 sekunder in i detta klipp). Jävligt grande! Och du kan ju seriöst inte anse att Del Piero är smuts. Ska förresten till Liverpool senare idag för att se LFC-Blackburn imorgon. Får se om the Kop lever upp till sitt rykte. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 10 April, 2009 Report Share Skriven 10 April, 2009 Fair enough, det finns ett par spelare som man har respekt för. Inte Totti dock, annat än att han är trogen Roma. Men totalt sett är det en riktigt seg liga med en massa fusk och domare som är jävligt sugna på att blåsa sönder matcher. Italien är fotbollsvärldens rövhål. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 14 April, 2009 Report Share Skriven 14 April, 2009 Ge mig ett A! AAA! I! III! K! KÅÅÅ! Vad blir det!? AAAIIIKÅÅ, VI ÄR VACKRAST, VI ÄR BÄST, VI ÄR DOM SOM VINNER MEST, AIK! Fyfan, svårt att inte få hybris efter två raka trepoängare mot svåra motståndare, där man nästan helt raderar de svenska mästarnas anfallsspel och skapar minst lika mycket. Samtidigt förlorar skansen med 6-0 och pundarna med 1-2 hemma mot Gefle, vilket gör denna helg till den bästa påskhelgen E-VURR. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 14 April, 2009 Moderator Report Share Skriven 14 April, 2009 Jasså Gefle vann... kanske ska hejja på dem i alla fall då. Och för övrigt finns det skönhet i Italiensk fotboll, om man kan stå ut med alla jävla primadonnor som gör svanhopp så fort en motståndare kommer inom synhåll. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 14 April, 2009 Moderator Report Share Skriven 14 April, 2009 Nåt för Tjalan... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 14 April, 2009 Report Share Skriven 14 April, 2009 Jojo, fan, det är något man tänkt på givetvis, och bra att ha den där artikeln för framtiden. Vi får väl se vad det blir om det blir något. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 14 April, 2009 Report Share Skriven 14 April, 2009 Någon mer än jag som ser Liverpool köra över Chelski just nu? Im lovin it! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 14 April, 2009 Report Share Skriven 14 April, 2009 Någon mer än jag som ser Liverpool köra över Chelski just nu? Im lovin it! HOST F.ö. är scousers världens äckligaste lag. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 14 April, 2009 Report Share Skriven 14 April, 2009 Ha - märklig utveckling av den där överkörningen... Nja föredrar Pool förre Chelski alla dar i veckan, beror kanske mest på att jag är Hammers-fan. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 14 April, 2009 Report Share Skriven 14 April, 2009 Då är tyvärr ordningen återställd för Chelsea. Tråkigt, men trevligt med lite mål... jaha, nu gjorde Liverpool mål igen också. 3-3 EDIT: 4-3! Vi pratar ju trots allt om Liverpool. Hoppas på ett sista nudåe. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 14 April, 2009 Report Share Skriven 14 April, 2009 Ja jisses vilken match! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 14 April, 2009 Report Share Skriven 14 April, 2009 Sjukaste matchen på mycket, mycket länge. Det är verkligen helt vansinnigt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MK47 Skriven 14 April, 2009 Report Share Skriven 14 April, 2009 WE'RE GOING TO ROME, WE'RE GOING TO ROME, FUCK YOUR HISTORY, WE'RE GOING TO ROME! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 14 April, 2009 Report Share Skriven 14 April, 2009 Ja, 4-4 var ju inte vad man förväntade sig. Jag får åtminstone gratulera Guus Hiddink, för det är nog den enda jag vill stödja i Chelsea. Och Lampard då. I semin vet jag inte om jag ska hoppas på Arsenal-Chelsea - men det är dags att sätta dit de blåa toyboysen tycker jag. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.