Plox Skriven 14 April, 2009 Report Share Skriven 14 April, 2009 jag var säker på att Liverpool skulle vinna hela skiten i år, nu finns det bara ett lag - Barca. Kommer att ta hem det här hur enkelt som helst - står skrivet i sten. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 14 April, 2009 Report Share Skriven 14 April, 2009 Jag trodde på Barca redan från början. Håller med om att det nog blir dom som lyfter pokalen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 14 April, 2009 Report Share Skriven 14 April, 2009 ...? Semifinalerna är redan lottade. Det är Barca-Chelsea och Villarreal/Arse-United/Porto. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 14 April, 2009 Report Share Skriven 14 April, 2009 ...? Semifinalerna är redan lottade. Det är Barca-Chelsea och Villarreal/Arse-United/Porto. Ok, jag trodde att det lottades ytterligare en gång för semin. United känns dock som en lättare motståndare - om än svår. Men lagen till den semin är ju inte klara än, så jag ska inte säga för mycket... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 15 April, 2009 Report Share Skriven 15 April, 2009 Precis, för Porto känns som en väldigt enkel motståndare ända tills de slår ut arse också... å andra sidan såg jag aldrig Porto som enkla och var orolig för dem ända sedan lottningen, så gick det som det gick. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 15 April, 2009 Report Share Skriven 15 April, 2009 Cristiano Ronaldoooooo! Sicken jävla BALJA. United är först med allt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 15 April, 2009 Report Share Skriven 15 April, 2009 Njaej, Arsenal stod för kvällens bedrift. Och hur ska United ersätta Ronaldo när (om) han lämnar? Deras storhetstid är över efter denna säsong, mohahaha! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 16 April, 2009 Report Share Skriven 16 April, 2009 Ja, fyfan vad kasst lag United har med bara Rooney och Berbatov. Värdelöst. De där 900 miljonerna som man lär få för Ronaldo, om/när han lämnar, kommer säkert slösas bort på någon sopa som typ Franck Ribery. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 16 April, 2009 Report Share Skriven 16 April, 2009 Jo, det är sant. Men jag tror ändå att de behöver en säsongs omställningsperiod innan de kan komma upp i samma flyt igen. Tyvärr vinner nog Liverpool eller Chelsea nästa säsong... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 16 April, 2009 Report Share Skriven 16 April, 2009 Det tror faktiskt inte jag. Att bara ersätta en världsklasspelare med en annan är ju inte direkt dåligt. Berba gick ju rakt in i laget och bidrog genast med ytterligare en dimension i spelet. Det tog väl kanske några matcher för United att få in honom perfekt men nu är han viktig för Uniteds offensiv. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Czechflash Skriven 16 April, 2009 Filmstar Report Share Skriven 16 April, 2009 Kul att samtliga Champs League-matcher gick tvärtemot vad jag ville. Helt ointressant att följa nu, men Barcelona är det enda laget som nu förtjänar att vinna. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 16 April, 2009 Report Share Skriven 16 April, 2009 Du menar att du höll på alla underdogs? Då måste du ju förvänta dig att det går emot dig. Alla lagen som gick vidare är ju bättre än lagen som de slog ut och det var ju såhär man trodde att det skulle gå, möjligen med reservation för att man trodde Liverpool skulle kunna slå ut Chelski. Jävla Stockholmare... eller vänta nu? Göteborg? Jag som trodde att man bara slogs i Stockholm. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 16 April, 2009 Report Share Skriven 16 April, 2009 Det tror faktiskt inte jag. Att bara ersätta en världsklasspelare med en annan är ju inte direkt dåligt. Berba gick ju rakt in i laget och bidrog genast med ytterligare en dimension i spelet. Det tog väl kanske några matcher för United att få in honom perfekt men nu är han viktig för Uniteds offensiv. Visst, det är ju bara en enda spelare, men han går inte att ersätta utan vidare. Den dimensionen som United förlorar i och med Ronaldos ganska säkra flytt är en dimension som de inte kan få tillbaka. De måste ställa om till en annan, nyare eller äldre, dimension. Förändringar kommer märkas... Zidane är (känns konstigt att säga var) också en sån där spelare som inte går att ersätta utan förändringar. Jag tror inte att United kommer få en våldsam bakfylla, men när de kommit över den så är de inte alls lika överlägsna som de varit de senaste två åren. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 16 April, 2009 Report Share Skriven 16 April, 2009 Jag tror faktiskt inte att Ronaldo kommer att saknas så mycket om han ersätts av ytterligare en världsstjärna. "De som känner mig väl vet att det ultimata för mig är att spela i AIK." Helt underbart att ha honom i AIK. SEGER IKVÄLL! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 16 April, 2009 Report Share Skriven 16 April, 2009 Mutumba verkar som en skapligt seriös fotbollsspelare med den attityden till sin klubb. Att undvika åka bil bara för att minska risken att skada sig inför ett eventuellt klubbbyte visar hur viktigt det är och som supporter så måste det kännas skönt att ha en spelare som är så pass lojal. Han har en intressant livshistoria också. Jag hoppas inte att han får kalla handen av AIK om han inte själv vill. Skän läsning - det är inte ofta som en fotbollspelare delar med sig av sin livs historia på det viset. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.