Disintegrator Skriven 28 Juli, 2009 Report Share Skriven 28 Juli, 2009 Jo, nu måste jag fixa TV4 Sport. Suger att vara fotbollsfan och inte ha den kanalen, Canal+ eller Viasat Fotboll. Kommer bli en trevlig säsong med europeisk fotboll där mycket har hänt under sommaren (många storklubbar har möblerat om), och när allt är över så har vi VM att bänka oss framför....underbart! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 9 Augusti, 2009 Report Share Skriven 9 Augusti, 2009 Ojojoj, delad serieledning! BRING IT! Inatt jag drömde något som, jag ofta drömt förut, jag drömde vi tog SM-guld, och Djurgårn åkte ut... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 9 Augusti, 2009 Report Share Skriven 9 Augusti, 2009 Dubbelpost. Alla topplag förlorar förutom ifk. Det är ju fan fullt möjligt. Kan inte låta bli att hoppas. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 10 Augusti, 2009 Report Share Skriven 10 Augusti, 2009 Dubbelpost. Alla topplag förlorar förutom ifk. Det är ju fan fullt möjligt. Kan inte låta bli att hoppas. ÄNTLIGEN har du blivit blåvit Tjalan Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 10 Augusti, 2009 Report Share Skriven 10 Augusti, 2009 lol. Vi ska sjunga AIK, och vi ska dricka bira, OCH NÄR VI VUNNIT SM-GULD SÅ SKA VI UT OCH FIRA Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 17 Augusti, 2009 Report Share Skriven 17 Augusti, 2009 Trots att helgen mest bestod av jobb och åter jobb så han jag i alla fall se en av alla Premier League matcher och såhär i efterhand känns det verkligen som en vinstlott. Kollade nämligen på Everton-Arsenal, en sinnessjuk match där Arsenal briljerade med sitt snygga passningsspel och klockrena avslutningar. Matchen slutade 6-1 till Arsenal och då kan jag inte säga att Everton var direkt dåliga - snarare Arsenal som var omänskligt effektiva. Missade favoritlaget West Hams bortaseger mot nykomlingarna Wolves, själv var jag ganska pessimistisk inför matchen och hoppades möjligtvis på en poäng - nykomlingar brukar nämligen alltid börja bra och Wolves har ett intressant lag på pappret. Men Nobles frälste Hammers än en gång och matchen vanns med 2-0. Oerhört gött att ta tre pinnar redan i första omgången och på bortaplan(!) dessutom, förra året tror jag att vi lyckades vinna en borta match på hela säsongen - möjligen två. Nåja, kul att Premier League är igång! Hammers mot Champions League! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 17 Augusti, 2009 Report Share Skriven 17 Augusti, 2009 Hrm! SERIELEDARE! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lorenzo Lamas Skriven 18 Augusti, 2009 Report Share Skriven 18 Augusti, 2009 Jag vet... och hela Sverige sörjer... Njut så länge det varar, vinner ni hela skiten så går det till historien som den glömda säsongen... Må någon högre makt se till att det inte blir så. Ser fan vad som helst, tillochmed Ellos som segrare istället för råttskitarna... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 18 Augusti, 2009 Report Share Skriven 18 Augusti, 2009 Hoppas vi tar det på 29 mål på 30 matcher, precis som 1998, 25 mål på 26 matcher. FÄRRE ÄN JUMBON DET ÅRET! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
MK47 Skriven 18 Augusti, 2009 Report Share Skriven 18 Augusti, 2009 Jadu Tjalan. Just nu mås det kan jag också meddela. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 18 Augusti, 2009 Report Share Skriven 18 Augusti, 2009 Ja förfan, imorse vaknade man med ett leende på läpparna. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rilopoz Skriven 19 Augusti, 2009 Report Share Skriven 19 Augusti, 2009 Debut för Zlatan ikväll då. Vad tror ni? Jag tror nog att han kan få en lyckad säsong. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 19 Augusti, 2009 Report Share Skriven 19 Augusti, 2009 Debut för Zlatan ikväll då. Vad tror ni? Jag tror nog att han kan få en lyckad säsong. Med ett Barcelona som ångar på så kommer framgången och målen automatiskt, men jag tippar på 17 mål i ligan när säsongen är slut. Bra att matchen ikväll går på TV4 Sport - jag var inställd på att få se någon stream på datorn från början. Ser mycket fram emot debuten... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rilopoz Skriven 19 Augusti, 2009 Report Share Skriven 19 Augusti, 2009 Ja det är riktigt skönt att den går på tv! Sen så har ju Man U match idag också som dom borde vinna om de vill hålla takt med Chelsea. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 19 Augusti, 2009 Moderator Report Share Skriven 19 Augusti, 2009 Nja, Zlatan visade i debuten att han är matchotränad och saknar timing och explosivitet. Tycker inte han fick så värst många bollar inledningsvis efter att han kommit in, men när han fick dem så var han definitivt inte vän med bollen många gånger. Han hade några avslut, men en Zlatan i toppform hade antingen stänkt in dem i nättaket eller över läktaren, och inte föst fram dem till Given. Har fortfarande svårt att se hur han ska lyckas i den position han hade idag. Visserligen höll City ihop bra, och förmodligen kan Iniesta, Xavi, Messis rörlighet öppna upp backlinjen, men jag kommer ändå inte ifrån känslan av att Zlatan är outnyttjad på topp. Messi is the SHIT, inget att diskutera. Lite skön känsla också att höra att United torskat mot nykomlingen idag. Manchester lär inte vara sig likt ikväll. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.