Rilopoz Skriven 19 Augusti, 2009 Report Share Skriven 19 Augusti, 2009 Ehh... få se nu... fotboll, är det sporten man utövar med eller utan klubba? *Bugar sig och lämnar scenen åt vänster* Haha här är det nån som pluggat sedan dess ser jag? -- Riktigt kul att United förlora mot Burnley! Som vi även såg mot Bibao så har Barca en viss tendens att tro att det andra laget inte har en chans och släpper därför som idag in ett mål ganska fort för att sedan börja hämta. Skillnaden ikväll var att Citys backlinje vet vad dom gör tillskillnad från Bilbaos! Riktigt jävla bra försvar av de ljusblåa hela matchen efter målet. De stängde verkligen matchen. Sedan så tycker jag att Barcaspelarna var lite ogenerösa med passningarna till Zlatan. Speciellt Gai verkade inte veta att vår Svensk fanns med på planen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 19 Augusti, 2009 Report Share Skriven 19 Augusti, 2009 Ja, visst behövs det några matcher innan han hittar timing och kommer i matchform. Han och Messi hade i alla fall ett samarbete och längre in på säsongen hade det helt klart resulterat i mål i en sån här match. Manchester är definitivt upp och ner denna kväll. Uselt resultat av United och just nu känner jag nästan lite medlidande för dem. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 20 Augusti, 2009 Moderator Report Share Skriven 20 Augusti, 2009 Ehh... få se nu... fotboll, är det sporten man utövar med eller utan klubba? *Bugar sig och lämnar scenen åt vänster* Haha här är det nån som pluggat sedan dess ser jag? Har ingen berättat att det är förbjudet att läsa gamla inlägg! Där fick du mig Rilopoz. Har väl i och för sig aldrig varit jätteintresserad av fotboll, och fortfarande avskyr jag Allsvenskan. Men jag kan inte låta bli att tycka det är roligt att följa svenskar utomlands. Skiter oftast i lagen, jag vill se spelarna. Igår jublade jag när City gjorde mål, men bara för att det då fanns chans för Zlatan att bli lite matchhjälte om han skulle göra mål och vända det hela. Tycka synd om United!? Möjligen om de åkte ur PL... eller, nja jag skulle nog jubla då också. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 20 Augusti, 2009 Report Share Skriven 20 Augusti, 2009 Allt är i sin ordning med förluster och ett jävligt trögstartat United. Men man hade vunnit med Berbatov från start... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cooper Skriven 20 Augusti, 2009 Report Share Skriven 20 Augusti, 2009 Haha, ja, United. Ingen ovanlighet att de börjar dåligt, de senaste två säsongerna har de väl inte tagit mer än ett par-tre poäng på de första tre omgångarna. Men jag har på nåt sätt en känsla att det kan vara ett mellanår i år. Titeln går nog till Chelsea eller Arse tyvärr. I Allsvenskan ser det sådär ut. AIK leder med sämre målproduktion än GAIS, helt sjukt. Känns på något sätt att det är deras eller IFK's tur att vinna år, inte roligt. Roligare däremot att Djurgården numera är under strecket och GAIS på kvalplats, något som vi brukar vara riktigt bra på att göra...om dom nu bara inte tappar. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 21 Augusti, 2009 Moderator Report Share Skriven 21 Augusti, 2009 Blir ju lite intressant att se hur United klarar sig utan Ronaldo, värvningar eller ej. Han gjorde ju trots allt en del nytta, ja inte i förlustmatcher då, gnällspiken. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
insomnia Skriven 30 Augusti, 2009 Report Share Skriven 30 Augusti, 2009 FC BARCELONA Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 30 Augusti, 2009 Report Share Skriven 30 Augusti, 2009 FC BARCELONA Nej, så där kan du inte göra - du kan inte välja det bästa laget. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 31 Augusti, 2009 Report Share Skriven 31 Augusti, 2009 För er som, av någon outgrundlig anledning, missade AIK-Trelleborg: Förstår alla nu varför jag älskar den där mannen? Världens absolut skönaste person och spelare. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 31 Augusti, 2009 Report Share Skriven 31 Augusti, 2009 Haha ja det var ju duktigt - förutom att han misslyckades totalt med vad han försökte göra. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 31 Augusti, 2009 Report Share Skriven 31 Augusti, 2009 Inte totalt. Kommer ju så långt som att han får upp bollen och kommer upp i rörelsen innan trelleborgaren lägger sig i. Men hur många i VÄRLDEN finns det som ens försöker? Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 31 Augusti, 2009 Report Share Skriven 31 Augusti, 2009 Nä jag skojade bara - gillar också honom - skön lirare... Missade tyvärr matchen pga av arbete, men det gjorde ju inte så väldans mycket då det ändå blev pisk (hade förvisso inte väntat mig något annat heller). Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 31 Augusti, 2009 Report Share Skriven 31 Augusti, 2009 Du missade Antônio Flávios första steg på vägen till ett genombrott. Dominerade hela matchen, i långa stunder så gjorde han precis som han ville med Trelleborg. Fattar inte hur AIK fick tag i honom, borde förlänga med tre år till när man har chansen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 31 Augusti, 2009 Moderator Report Share Skriven 31 Augusti, 2009 För er som, av någon outgrundlig anledning, missade AIK-Trelleborg: Förstår alla nu varför jag älskar den där mannen? Världens absolut skönaste person och spelare. En totalt onödig prestation i ett läge som hade kunnat leda till något mycket mer? Jo, jag förstår varför AIK inte förlänger. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rilopoz Skriven 31 Augusti, 2009 Report Share Skriven 31 Augusti, 2009 Du missade Antônio Flávios första steg på vägen till ett genombrott. Dominerade hela matchen, i långa stunder så gjorde han precis som han ville med Trelleborg. Fattar inte hur AIK fick tag i honom, borde förlänga med tre år till när man har chansen. Hahahah vilken jävla pajas! så jävla onödigt. Idag är för övrigt säsongens viktigaste match för oss! att kalla det 6 poängs match är att överdriva. Om vi torskar är vi trillar vi ner helt enkelt. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.