Jump to content

Fotbollslag?

Achtung

Rekommenderade inlägg

• Svar 2,4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Filmstar

Czech: Boca-River Plate måste ha varit något speciellt? Har alltid velat se den matchen. Mest på grund av inramningen då. ;)

Absolut, det var definitivt en upplevelse som man måste vara med om om man gillar fotboll. Arenan var så perfekt också att det blev så bra atmosfär. Två bilder från innan matchen.

dscn1185.jpg

dscn1187.jpg

:up:

Behöver jag säga mer Tjalan?

Ganska sjukt att man är så glad över att ha slagit ett superettanlag egentligen men det måste väll vara för att pajasbojan är nerplockad eller nått... pinsamt bara att just ett superettanlag ska representera Sverige i Svampligan i år.

Fasen vad dålig svensk fotboll är... kan man vinna ett år för att nästa vara totaltsist med samma gubbar (flåt... ni har sålt någon målgörare) så är det något fel på fotbollen i sig...

Men idag ska vi inte vara bittra! Hoppas det håller nu bara...

The fact that we’re just one point behind Chelsea is ridiculous. We’ve had the worst injuries of any Premiership team I can remember (when has any team been without 9 of their 10 defenders, as well as their goalkeeper?!), sold The Best Player In The World ™, went further in Europe than our rivals and saw Chelsea gifted the win in the six-pointer at Stamford Bridge. How shit have Chelsea been this season to be just one point ahead of us and how badly has Ancelotti failed? What excuse do they have? The fact that we could actually win the league tomorrow, in spite of everything, is a poor reflection of what this Chelsea team are capable of and should already fill us with hope and anticipation for the season to follow.

^ Klockrent.

Gnaget mot tre idag också. Clecio, sparka slå.

West Ham på en imponerande 17e plats, yeah!

Det enda "negativa" med nytt PL-kontrakt är att jag måste gå ifrån mina principer och införskaffa mig Viasat.

Extra tråkigt att man måste behålla Canal+ för att ha tillgång till det allsvenska säsongskortet. Så det blir jävligt dyrt om man vill följa båda delarna även nästa säsong, vilken man givetvis vill. :down:

Ja känns som jag gör som du föreslår Tjalan, skiter på C+ helt och försöker se de få matcherna live eller på krog.

Gött att Serie A nu äntligen hamnat hos EN kanal, dessutom är Hussfelt grymt kunnig och en riktigt bra kommentator. Så jag tror Serie A kan bli bra på TV4.

Någon som vet var la Liga hamnar nu? Blir det C+ som satsar på det eller?

C+ tar över La Liga till hundra procent, ja, för att ersätta Premier League. Det enda som är synd nu är att de har kvar Allsvenskan, men det positiva är väl att det inte kommer att finnas något tv-bolag som styr tiderna som vill ha allsvenska avsparkstider 12:30, så man slipper sånt jidder.

PL och CL på Viasat. EL på TV4 Sport. Serie A på TV4 Sport. La Liga på Bet365. Dessutom vissa matcher från Bundesliga, Eredivisie och Le Championnat på Eurosport, TV4 Sport och Viasat. Det här verkar lösa sig finfint även utan C+.

• Filmstar

Dessutom vissa matcher från Bundesliga, Eredivisie och Le Championnat på Eurosport, TV4 Sport och Viasat.

Eurosport 2 har visat mycket Bundesliga den här säsongen, blir många gånger upp till runt 5 matcher på en helg, Live. Tycker Bundesliga är ganska rolig att se på med flera topplag. Har blivit lite trött på PL (förmodligen för att Liverpool hade så usel säsong), Serie A har varit tråkig ett par år nu och La Liga handlar om i princip två lag och tyvärr spelar ju Zlatan i ett av dem vilket gör att man tappar intresse.

Värmande och underbara scener igår kväll på San Siro när Milanpubliken tackade av Leonardo för hans 13 år i klubben (bara arbetat som tränare senaste säsongen). Även rörande scener när trotjänarna Dida, Inzaghi och Favalli tackades av. Det enda som var oroväckande var att det såg ut som om Ronaldinho tog farväl av publiken. Jag hoppas innerligt att Berlusconi inte bestämt sig för att sälja Dinho, vore en katastrof för Milan eftersom Berlusconi redan annonserat att det inte kommer spenderas några pengar på nya spelare i sommar.

Delta i diskussionen

Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.

Guest
Svara...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

• Skapa nytt...