Puffie Skriven 19 Augusti, 2010 Report Share Skriven 19 Augusti, 2010 edit: ska lugna ner mig innan jag skriver edit2: kan bara konstatera att AIK:s supportrar fortsätter att uppträda som ouppfostrade svin... Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 20 Augusti, 2010 Report Share Skriven 20 Augusti, 2010 Haha, jag är inte Firmans/Ultras största anhängare direkt, men reaktionerna runtom i landet när AIK kaosar är nästan för roliga. Det är aldrig tråkigt att hålla på AIK! Vi körde över Levski. Skapade fem-sex rätt bra chanser och ska ha 1-0 med oss ner. Såhär såg det ut mot Rosenborg också, där vi skapade några chanser men inte kunde få dit dem. Jävligt jobbigt. Drygt att man inte har pengar till att följa med ner till Sofia och stötta laget på plats. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puffie Skriven 20 Augusti, 2010 Report Share Skriven 20 Augusti, 2010 Om de ens får åka till Sofia, om jag inte missminner mig har UEFA vid något tillfälle på 90-talet stängt av lag från europaspel efter att deras fans uppträtt illa. Minns inte hur illa det var och vet inte hur illa AIK fansen betedde sig, men risken för total avstängning finns nog. Nog bra att du inte har råd att åka dit, kan nog bli payback från Sofia fansen, hade varit tråkigt att förlora en forummedlem Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 20 Augusti, 2010 Report Share Skriven 20 Augusti, 2010 Plz, hade bara köttat in i smeten och vevat ner varenda bulgar jag såg. Don't fuck with a jedi knight, son. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 22 Augusti, 2010 Report Share Skriven 22 Augusti, 2010 Är så jävla förbannad just nu att jag har ont i magen. Helvete. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 27 Augusti, 2010 Moderator Report Share Skriven 27 Augusti, 2010 Lite kul är det väl ändå att (om) Zlatan går till Milan. Canal+ roffade ju åt sig La Liga för Zlatan-hysterin, och nu kanske han spelar i Milan, vars matcher visas på TV4 sport istället. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 27 Augusti, 2010 Report Share Skriven 27 Augusti, 2010 Haha ja eller hur Manne. Vet dock inte om C+ roffade åt sig La Liga, var liksom inte mycket över när Viasat la fram stora plånboken och plockade russinen. Hade det inte varit extra gött om Zlatan gick till Real Istället. Ett jäkla liv hade det blivit i alla fall. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 28 Augusti, 2010 Report Share Skriven 28 Augusti, 2010 Nja, C+ tog ju över La Liga från TV4 för att man förlorade den största ligan i Sverige, och La Liga är näststörst nuförtiden (typ). Visst hade Zlatan hjälpt till men tror inte att man tappar så fasligt mycket tittare bara på Zlatan, men då kanske jag överskattar den svenska befolkningens fotbollsintresse. En hel del Serie A-matcher kommer ju även att visas på C+ så de kan nog sno åt sig en massa Milan-fighter där också. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 28 Augusti, 2010 Report Share Skriven 28 Augusti, 2010 Tror nog Serie A kan bli nr2 igen nu/om Zlatan går till Milan. Men det blir hur som helst skönt att slippa se Zlatan sitta på Barcas handbollsbänk kommande säsong. Han är bättre än så. Laddad inför kvällens drabbning Tjalan? Jag är glad om Hammers lyckas hålla siffrorna nere så vi slipper omgångens tennisresultat. Blir antagligen en mörk och tung säsong för West Ham även denna säsong. Lika värdelös start som alltid. Aldrig kan man få lite lugn och ro. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 28 Augusti, 2010 Report Share Skriven 28 Augusti, 2010 Mina förhoppningar inför ikväll är att Berbatov och Rooney båda startar och båda nätar. Mina förväntningar är att United tar en säker 3-0:a, minst. Brukar inte bli tennissiffror när United spelar för det brukar bli lite väl mycket gåfotboll när man har 2-0. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 28 Augusti, 2010 Report Share Skriven 28 Augusti, 2010 Har den nye mexikanen Javier Hernandez debuterat än? Hade varit kul att se honom. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 28 Augusti, 2010 Report Share Skriven 28 Augusti, 2010 Chicharito hoppade in redan i premiären och startade mot Fulham när Rooney var magsjuk. Han har varit relativt anonym i båda matcherna och spelat mycket på säkerhet. Hade ett hyfsat skott mot Fulham. Owen hade nog varit ett bättre startalternativ då. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filmstar Jojje Skriven 28 Augusti, 2010 Filmstar Report Share Skriven 28 Augusti, 2010 Visst hade Zlatan hjälpt till men tror inte att man tappar så fasligt mycket tittare bara på Zlatan, men då kanske jag överskattar den svenska befolkningens fotbollsintresse Japp, det gör du! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 28 Augusti, 2010 Report Share Skriven 28 Augusti, 2010 Mina förhoppningar inför ikväll är att Berbatov och Rooney båda startar och båda nätar. Mina förväntningar är att United tar en säker 3-0:a, minst. Brukar inte bli tennissiffror när United spelar för det brukar bli lite väl mycket gåfotboll när man har 2-0. Höpp. Min favoritspelare Nani som jag aldrig slutade tro på bevisar vem han är också. Fyfan vad kär jag är i honom. No end in sight för hans utveckling, kan bli lika bra som Cristiano utan tvekan. Jag propagerade för att det skulle bli hans säsong hela förra försäsongen, och när det började illa fortsatte jag tro på honom. När jag var påväg att ge upp honom i januari så hände något. Han säger själv att han förstod vad som krävdes och det märktes på honom. Allting bara klickade och 10 assist under våren i Premier League pratar väl ett rätt tydligt språk. Han har bara fortsatt den här säsongen och står nu på två assist och ett mål hittills (tre assist med Community Shield inräknat). Något som Nani gör som Ronaldo slutade med är ju även att han jobbar hem. Rooney fick ju jobba hem åt Ronaldo på den tiden. Underbart. ÄLSKAR DIG, LUIS! Trevlig kväll. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 28 Augusti, 2010 Report Share Skriven 28 Augusti, 2010 Japp inte mycket att snacka om, väntad förlust och 3-0 får väl i alla fall ses som ett okej resultat. Tyckte grabbarna stod upp helt okej och skapade åtminstone ett par halvchanser - vilket vi inte alls var i närheten av i premiärer borta mot Villa. Så ptja - en helt okej bortamatch mot ett av ligans bästa lag. *Mest imponerad blev jag nog av Vidic i backlinjen, räknade till noll misstag och han plockade bort Cole till 100%. Att Spector får speltid i en backlinje i PL är för mig en stor gåta. Säg upp kontraktet med den killen. Nu tar vi nya tag mot Chelski i nästkommande omgång. Hepp. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.