Tjalan Skriven 28 Januari, 2011 Report Share Skriven 28 Januari, 2011 Fergie klappar konstigt. Men det är den UNGDOMLIGA entusiasmen som gör att snubben inte är mätt på fotboll än. Kommer nog aldrig bli det. Förstår inte hur han ska kunna sluta efter såhär lång tid, han måste typ dö på bänken. Fast han är ju bäst så är rätt säker på att han kommer leva förevigt också. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 29 Januari, 2011 Report Share Skriven 29 Januari, 2011 Jag följer mitt kära West Ham dagligen, bara sorgligt att Viasat visar så få Hammers-matcher. Tycker jag har suttit framför någon konstig arabisk strem nu varje lördag hur länge som helst. Nåja, vi ligger sist. Men har fått in ett par intressanta spelare nu i januari. - Lånat in landslagsmeriterade Wayne Bridge från Shitty. Gjorde en horribel debutmatch men känns på kortsikt som en bra lösning på ytterbacksproblemen. Bra. - Köpt in skadedrabbade (som om att vi behöver fler) Demba Ba från Hoffenheim. Öser in mål oberoende på var han spelar, men som sagt skadedrabbad. Helst okej. - Köpt in Gary O'Neil från Middlesbrough. En gammal West Ham-produkt som stack i tidig ålder (16), kan spela på alla mittfältspositioner. En solid utfyllnadsspelare som antagligen kommer att få sina chanser. Helt okej. - Sen är ju Robbie Keane påväg in på lån (med köpoption om vi klarar oss kvar) från Tottscum. Får vi in honom så har vi ju plötsligt i alla fall 4-5 anfallare att välja på. Så ja, jag ser ljuset i tunneln. Idag Nottingham i FA-cupen, tv-sänds inte heller. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 4 Februari, 2011 Report Share Skriven 4 Februari, 2011 BARRIKADERA KIOSKERNA, DJURGÅRDSJÄVLAR! SHOWEN ÄR TILLBAKA! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 12 Februari, 2011 Report Share Skriven 12 Februari, 2011 Wayne Rooney gjorde det snyggaste målet någonsin idag. Helt ok sätt att avgöra ett Manchesterderby på. http://www.youtube.com/watch?v=dOhDVYqqAXs&feature=player_embedded Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 12 Februari, 2011 Report Share Skriven 12 Februari, 2011 Ja, hyfsat mål. Än bättre var Hammers upphämtning. 3-0 inför andra halvlek, en halvlek och tre träträffar senare slutar matchen 3-3. Men ser tungt ut detta, vi ligger i alla fall inte sist längre... Alltid något. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 13 Februari, 2011 Moderator Report Share Skriven 13 Februari, 2011 Har ju som bekant inte mycket till övers för United eller för Rooney för den delen, men till och med jag måste applådera i soffan när han sätter den bollen, oerhört snyggt mål. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 13 Februari, 2011 Report Share Skriven 13 Februari, 2011 Har ju som bekant inte mycket till övers för United eller för Rooney för den delen, men till och med jag måste applådera i soffan när han sätter den bollen, oerhört snyggt mål. Ja, och kul att det är mot just City som han ryktades lämna United för tidigare också. Bättre kunde han inte ha gjort det. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 15 Februari, 2011 Report Share Skriven 15 Februari, 2011 GRATTIS AIK! Störst, bäst och vackrast i 120 år! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 18 Februari, 2011 Report Share Skriven 18 Februari, 2011 Alla som bor i Stockholm borde ta sig till Skytteholm imorgon för AIK-Syrianska. Martin Mutumba comebackar. Martin. Mutumba. Är tillbaka. Tack gud! Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Plox Skriven 18 Februari, 2011 Report Share Skriven 18 Februari, 2011 Har han varit borta (seriös fråga)? Spelade inte han i AIK förra säsongen. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 18 Februari, 2011 Report Share Skriven 18 Februari, 2011 Han såldes i somras av HOR-MILLER. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yojimbo Skriven 21 Februari, 2011 Report Share Skriven 21 Februari, 2011 Lite sent kanske, men... vilken match det var i onsdags! Arsenal - Barca 2-1. Jag har inte flugit omkring så i tv-soffan sen EM 2004 tror jag knappt. 2-1 är ett resultat man får vara nöjd med, även om allt nu hänger på returmatchen. Läskigt kommer det vara. Hoppas den blir lika sevärd. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 21 Februari, 2011 Moderator Report Share Skriven 21 Februari, 2011 Håller med, jag såg reprisen dagen efter. Arsenal gjorde helt rätt som lät Barca springa runt med bollen i första halvlek (och som de gör det, en ren fotbollporr), för att sedan sätta press och kontra effektivt i andra. Visst får de tufft i returen, men jag hoppas för deras skull att de försöker gå framåt lite. Går de på försvar och Barca lyckas göra hål på dem kan det bli tungt att ändra om till offensiv. Med rätt press går det absolut att störa Barca, men troligt är att hemmaplan gör Barca väldigt svårslagna. Milan är nog däremot rökta. De hade tur i helgen att Pato lyckased ta sig igenom och göra ett ledningsmål. Zlatan har sett trött ut några matcher, och utan Zlatan finns det inte mycket att komma med i Milan. Cassano och Robinho springer runt som yra höns, och Pato har bara blick för målet. Milan saknar mittfält och försvaret hänger inte med Tottenhams snabba yttrar. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tjalan Skriven 21 Februari, 2011 Report Share Skriven 21 Februari, 2011 Cassano springer runt som en yr höna? Skitsnack. Cassano är ett smärre geni, hans mottagningar och instick är helt fantastiska. Hur många assist har han inte gett sedan han kom till Milan. Han saknades otroligt mycket mot Tottenham eftersom att han inte får spela CL. Pato är en relativt dum fotbollsspelare och Robinho är ingen man bygger en offensiv på direkt. Mittfältet är där problemet ligger, och det har i mångt och mycket att göra med skador just nu. Ett mittfält med Gattuso, Thiago Silva, Flamini och Seedorf är en massiv skillnad mot ett med Ambrosini, Pirlo och Kevin Prince-Boateng plus någon av de fyra jag nämnde. Dessutom saknas Silva i backlinjen när han måste spela på mittfältet. Aja, vet inte varför jag går i så hårt försvar för Milan, men så blev det. Kanske har att göra med att jag vill att Zlatan ska få vinna sin jävla Champions. Däremot så hade det ju förstås varit skillnad om även Tottenham hade haft fullt lag, eftersom att Bale saknades och Modric/van der Vaart precis kommit tillbaka från skador. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moderator Manetheren Skriven 21 Februari, 2011 Moderator Report Share Skriven 21 Februari, 2011 I försvar, hehe, jag tycker ändå vi är rätt överrens. Förutom Cassano då, men det jag var ute efter var det faktum att Cassanos löpningar inte leder till så mycket när han inte har någon som hittar honom med passning eller har någon att passa. Samspelet Zlatan/Cassano har absolut blivit ett lyft för Milan, tar ju tio gånger av tio Cassano före Pato. Pato har bara ögon för mål och vill helst gå direkt mot mål. När han får pressen på sig att delta i spelet blir han förvirrad, det lagtänket finns inte i hans ryggrad. Han snubblar omkring och vet inte vad han ska göra. Seedorf har varit bra tidigare, men hittills den här säsongen har han inte alls varit bra. En spelfördelare som är konstant rådvill och som inte kan sätta en passning. Gattuso gör sig bäst som defensiv mittfältare, han har en enorm arbetskapacitet och har en jäkla respekt med sig som den terrier han är. Tyvärr är han inte mycket att ha som dirigent framåt. Silva ska absolut var back. Har ändå gillat det jag sett av Flamini, han är offensiv och behövs framåt. Saknar helt klart Ambrosini och Pirlo, precis som du säger. Citera Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rekommenderade inlägg
Delta i diskussionen
Du kan svara nu och bli medlem senare. Om du är medlem, logga in för att svara med ditt användarnamn.
Notera: Din post kommer granskas av en moderator innan den blir synlig för andra.